Blue Combat 5 GTT
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
De auto van ellen staat te koop op marktplaats.
Voor de liefhebber, aangezien ze nu weer bij der ouders tijdelijk in duitsland woont moet ze veel kilometers rijden, en dan is het zonde van de auto.
3500 eurie
Voor de liefhebber, aangezien ze nu weer bij der ouders tijdelijk in duitsland woont moet ze veel kilometers rijden, en dan is het zonde van de auto.
3500 eurie
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Vette 5 heb je
Heeft ooit nog is bij mij voor de deur gestaan omdat ik hem iets te veel stond aan te kwijlen
Zit egt een ziek geluidje in moet ik zeggen. Teminste neem aan dat het deze is
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... oracer.jpg[/img]
Zeer mooi


[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... oracer.jpg[/img]
Zeer mooi

-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Jup is idd die...Cleaned_Clio_16v schreef:Vette 5 heb jeHeeft ooit nog is bij mij voor de deur gestaan omdat ik hem iets te veel stond aan te kwijlen
Zit egt een ziek geluidje in moet ik zeggen. Teminste neem aan dat het deze is
![]()
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... oracer.jpg[/img]
Zeer mooi
Wegens het uit elkaar gaan van mijn vriendin en mijzelf moet ze nu een heel stuk rijden elke dag, en iedere liefhebber weet dat het zonde is.
Hij heeft net een grote beurt gehad, en om zoiets moois te sparen gata hij in de verkoop...
Het doet haar en mij pijn, echter ze heeft een auto nodig voor dagelijks vervoer, en dan is het zonde om deze mooie bolide zoveel km's te laten maken...
Vindt het nog steeds een superauto, maar aangezien ik ook zelf met een projektje vezig ben, is een 3e auto erbij teveel van het goed, anders had ik hem zelf erbij genomen.
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Ik zag het staan in de rtc markt erg zonde, Succes met alles 

-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Soms gaan dingen nu eenmaal anders dan je hoopt...
Inmiddels is de oude verkoper op komen draven, die heel veel spijt heeft gehad...
Hij is dus al onder voorbehoud verkocht..
Zo snel kan het gaan, maar ja, het is en blijft natuurlijk een unieke renault 5......
Nu maar weer al me energie stoppen in mijn eigen projekt tussen me drukke baan door
Inmiddels is de oude verkoper op komen draven, die heel veel spijt heeft gehad...
Hij is dus al onder voorbehoud verkocht..
Zo snel kan het gaan, maar ja, het is en blijft natuurlijk een unieke renault 5......
Nu maar weer al me energie stoppen in mijn eigen projekt tussen me drukke baan door

Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Er is toch besloten om de auto te houden.
Inmiddels een ander turbootje gehaald, want deze zou niet meer goed zijn.
Toch heb ik mijn twijfels, ik heb hem losgemaakt met veel pijn en moeite.
Echter voel geen speling op de as en hij draait wel goed..
Kan het de actuator zijn ?
Er zat er 1 op van k-tec, echter hoorde je hem niet echt lekker meer dichtslaan zoals in het begin.
Kun je dit controleren ?
Turbodruk in de auto was netjes 1 bar, echter hij trok voor geen meter meer.
Alle slangen gecontroleerd, geen scheuren of iets dergelijks.
zie foto's
[img]http://imageshost.987mb.com/view_thumb.php?id=b7c74923&name=photo-0146.jpg[/img]
[img]http://imageshost.987mb.com/view_thumb.php?id=b7d951036&name=photo-0147.jpg[/img]
[img]http://imageshost.987mb.com/view_thumb.php?id=0e6f41018&name=photo-0148.jpg[/img]
Inmiddels een ander turbootje gehaald, want deze zou niet meer goed zijn.
Toch heb ik mijn twijfels, ik heb hem losgemaakt met veel pijn en moeite.
Echter voel geen speling op de as en hij draait wel goed..
Kan het de actuator zijn ?
Er zat er 1 op van k-tec, echter hoorde je hem niet echt lekker meer dichtslaan zoals in het begin.
Kun je dit controleren ?
Turbodruk in de auto was netjes 1 bar, echter hij trok voor geen meter meer.
Alle slangen gecontroleerd, geen scheuren of iets dergelijks.
zie foto's
[img]http://imageshost.987mb.com/view_thumb.php?id=b7c74923&name=photo-0146.jpg[/img]
[img]http://imageshost.987mb.com/view_thumb.php?id=b7d951036&name=photo-0147.jpg[/img]
[img]http://imageshost.987mb.com/view_thumb.php?id=0e6f41018&name=photo-0148.jpg[/img]
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
dumpvalve die blijft hangen?
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
ik nie...me ex
ben nog met me eigen jarenprojektje bezig..haha
Anyway, "nieuwe" turbo erop, na wat tieren en vloeken....
Blijft lastig die dolgedraaide pruttel
Maar hij loopt toch wel stukkie beter, soepeltjes geen gebleer meer dat je denkt van de schoepen vliegen me om de oren...
Echter komt volgens de meter niet boven de 0,6 bar...
Hij trekt wel lekker, maar tis nie meer van kick, vast in de stoel:P
Ook de draaiknop binnen geeft geen wijziging, ook draaien aan de bleedvalve onder motorkap geeft geen gewenst effect om bij de 1.1 bar te komen..
Begin toch steeds meer te twijfelen of er iets met de carberateur aan de hand is, of dat er iets weglekt bij het spruitstuk...
Das nie zo mooi...
Dumpvalve was het iig nie, bedankt voor de tip maar die dut prima
Aangezien we binnenkort weer met de grijze verder gaan met het elektra, denk ik dat we deze maar eens ff op de bank zetten, kijken wat er nu echt mee aan de hand is....

ben nog met me eigen jarenprojektje bezig..haha
Anyway, "nieuwe" turbo erop, na wat tieren en vloeken....
Blijft lastig die dolgedraaide pruttel

Maar hij loopt toch wel stukkie beter, soepeltjes geen gebleer meer dat je denkt van de schoepen vliegen me om de oren...
Echter komt volgens de meter niet boven de 0,6 bar...
Hij trekt wel lekker, maar tis nie meer van kick, vast in de stoel:P
Ook de draaiknop binnen geeft geen wijziging, ook draaien aan de bleedvalve onder motorkap geeft geen gewenst effect om bij de 1.1 bar te komen..
Begin toch steeds meer te twijfelen of er iets met de carberateur aan de hand is, of dat er iets weglekt bij het spruitstuk...
Das nie zo mooi...
Dumpvalve was het iig nie, bedankt voor de tip maar die dut prima

Aangezien we binnenkort weer met de grijze verder gaan met het elektra, denk ik dat we deze maar eens ff op de bank zetten, kijken wat er nu echt mee aan de hand is....
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Standaard wordt een turbo toch op 0,6 afgeleverd?
Ook een nieuwe actuator?
Ook een nieuwe actuator?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
idd standaard 0.6Luco/Alpine-racer schreef:Standaard wordt een turbo toch op 0,6 afgeleverd?
Ook een nieuwe actuator?
standaard nieuwe actuator, bleedvalve etc nix aan gewijzigd, dus zou meteen op 1,1 bar moeten spuiten..
Geen lekkende slangen kunnen ontdekken...
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Volgens mij moet je dan de actuator verdraaien om meer druk te krijgen en kan je hem dan dicht of open draaien met de bleedvalve?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Dacht juist in 1 van de topics met de zoekfunktie te hebben teruggelezen :
Cupversie, en bleedvalve, hoef je de stang van de actuator niet te verdraaien.
Cupversie, en bleedvalve, hoef je de stang van de actuator niet te verdraaien.
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ow, ok, ik zou het even aan een van de kenners vragen 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Als je het idd zo aansluit zou je met de bleedvalve de druk moeten kunnen regelen. Al geprobeerd om deze te verdraaien?BlackEagle schreef:Dacht juist in 1 van de topics met de zoekfunktie te hebben teruggelezen :
Cupversie, en bleedvalve, hoef je de stang van de actuator niet te verdraaien.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
flink zitten draaien nothing happens...-PAZ- schreef:Als je het idd zo aansluit zou je met de bleedvalve de druk moeten kunnen regelen. Al geprobeerd om deze te verdraaien?BlackEagle schreef:Dacht juist in 1 van de topics met de zoekfunktie te hebben teruggelezen :
Cupversie, en bleedvalve, hoef je de stang van de actuator niet te verdraaien.
Misschien dan toch ergens valse lucht misschien ergens met de slangetjes die naar binnen naar de stelschroef gaan...
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
Je kan de turbo druk binnen verdraaien??, Ik zou dat erag halen, ik had dat ook eerst maar werkte ook niet lekker. Nu regel ik hem gewoon onder de kap af en werkt het prima 

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
het heeft altijd prima gewerkt, alleen de laatste tijd nie meer toen de turbo begon te schreeuwen..-PAZ- schreef:Je kan de turbo druk binnen verdraaien??, Ik zou dat erag halen, ik had dat ook eerst maar werkte ook niet lekker. Nu regel ik hem gewoon onder de kap af en werkt het prima
Nu met de nieuwe turbo en andere actuator gebeurt er ook vrij weinig..
Maar ja, maar eens wat verder in verdiepen, kan hij eerst ff wennen aan de nieuwe turbo op 0.6 bar...wil ook prima

gaat er ook nix kapot

Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).