Blue Combat 5 GTT

Vertel hier alles over je project.
206 rc

vind je 110 eurie duur voor een band?? vindt het hard meevallen eigenlijk... voor een bandje. vette bak heb je wel..
DennisT
Moderator

Iets negatief camber is een probleem. Ja je bandjes slijten wat harder, maar qua bochtenwerk is het wel veel chiller :)
BlackEagle

De auto van ellen staat te koop op marktplaats.

Voor de liefhebber, aangezien ze nu weer bij der ouders tijdelijk in duitsland woont moet ze veel kilometers rijden, en dan is het zonde van de auto.

3500 eurie
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
Cleaned_Clio_16v

Vette 5 heb je 8) Heeft ooit nog is bij mij voor de deur gestaan omdat ik hem iets te veel stond aan te kwijlen :lol: Zit egt een ziek geluidje in moet ik zeggen. Teminste neem aan dat het deze is :wink:
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... oracer.jpg[/img]
Zeer mooi :worship:
BlackEagle

Cleaned_Clio_16v schreef:Vette 5 heb je 8) Heeft ooit nog is bij mij voor de deur gestaan omdat ik hem iets te veel stond aan te kwijlen :lol: Zit egt een ziek geluidje in moet ik zeggen. Teminste neem aan dat het deze is :wink:
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... oracer.jpg[/img]
Zeer mooi :worship:
Jup is idd die...

Wegens het uit elkaar gaan van mijn vriendin en mijzelf moet ze nu een heel stuk rijden elke dag, en iedere liefhebber weet dat het zonde is.

Hij heeft net een grote beurt gehad, en om zoiets moois te sparen gata hij in de verkoop...

Het doet haar en mij pijn, echter ze heeft een auto nodig voor dagelijks vervoer, en dan is het zonde om deze mooie bolide zoveel km's te laten maken...

Vindt het nog steeds een superauto, maar aangezien ik ook zelf met een projektje vezig ben, is een 3e auto erbij teveel van het goed, anders had ik hem zelf erbij genomen.
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
Cleaned_Clio_16v

Ik zag het staan in de rtc markt erg zonde, Succes met alles :)
BlackEagle

Soms gaan dingen nu eenmaal anders dan je hoopt...

Inmiddels is de oude verkoper op komen draven, die heel veel spijt heeft gehad...

Hij is dus al onder voorbehoud verkocht..

Zo snel kan het gaan, maar ja, het is en blijft natuurlijk een unieke renault 5......

Nu maar weer al me energie stoppen in mijn eigen projekt tussen me drukke baan door :D
BlackEagle

Er is toch besloten om de auto te houden.

Inmiddels een ander turbootje gehaald, want deze zou niet meer goed zijn.

Toch heb ik mijn twijfels, ik heb hem losgemaakt met veel pijn en moeite.

Echter voel geen speling op de as en hij draait wel goed..

Kan het de actuator zijn ?
Er zat er 1 op van k-tec, echter hoorde je hem niet echt lekker meer dichtslaan zoals in het begin.

Kun je dit controleren ?

Turbodruk in de auto was netjes 1 bar, echter hij trok voor geen meter meer.
Alle slangen gecontroleerd, geen scheuren of iets dergelijks.

zie foto's

[img]http://imageshost.987mb.com/view_thumb.php?id=b7c74923&name=photo-0146.jpg[/img]

[img]http://imageshost.987mb.com/view_thumb.php?id=b7d951036&name=photo-0147.jpg[/img]

[img]http://imageshost.987mb.com/view_thumb.php?id=0e6f41018&name=photo-0148.jpg[/img]
Haas
Car: Megane RS

dumpvalve die blijft hangen?
DennisT
Moderator

Goed besluit dat je hem toch houdt :wink: (Y)
BlackEagle

ik nie...me ex :smoke:

ben nog met me eigen jarenprojektje bezig..haha

Anyway, "nieuwe" turbo erop, na wat tieren en vloeken....
Blijft lastig die dolgedraaide pruttel :@

Maar hij loopt toch wel stukkie beter, soepeltjes geen gebleer meer dat je denkt van de schoepen vliegen me om de oren...

Echter komt volgens de meter niet boven de 0,6 bar...
Hij trekt wel lekker, maar tis nie meer van kick, vast in de stoel:P

Ook de draaiknop binnen geeft geen wijziging, ook draaien aan de bleedvalve onder motorkap geeft geen gewenst effect om bij de 1.1 bar te komen..

Begin toch steeds meer te twijfelen of er iets met de carberateur aan de hand is, of dat er iets weglekt bij het spruitstuk...
Das nie zo mooi...

Dumpvalve was het iig nie, bedankt voor de tip maar die dut prima :P

Aangezien we binnenkort weer met de grijze verder gaan met het elektra, denk ik dat we deze maar eens ff op de bank zetten, kijken wat er nu echt mee aan de hand is....
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Standaard wordt een turbo toch op 0,6 afgeleverd?
Ook een nieuwe actuator?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
DennisT
Moderator

Geen lekkende slangen/aansluitingen?
BlackEagle

Luco/Alpine-racer schreef:Standaard wordt een turbo toch op 0,6 afgeleverd?
Ook een nieuwe actuator?
idd standaard 0.6

standaard nieuwe actuator, bleedvalve etc nix aan gewijzigd, dus zou meteen op 1,1 bar moeten spuiten..

Geen lekkende slangen kunnen ontdekken...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Volgens mij moet je dan de actuator verdraaien om meer druk te krijgen en kan je hem dan dicht of open draaien met de bleedvalve?
BlackEagle

Dacht juist in 1 van de topics met de zoekfunktie te hebben teruggelezen :

Cupversie, en bleedvalve, hoef je de stang van de actuator niet te verdraaien.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Ow, ok, ik zou het even aan een van de kenners vragen (Y)
-PAZ-
Über-Spammer

BlackEagle schreef:Dacht juist in 1 van de topics met de zoekfunktie te hebben teruggelezen :

Als je het idd zo aansluit zou je met de bleedvalve de druk moeten kunnen regelen. Al geprobeerd om deze te verdraaien?
R5GTT. Drive it like you stole it
Steven
Car: M536

Of hij lekt ergens lucht weg...
BlackEagle

-PAZ- schreef:
BlackEagle schreef:Dacht juist in 1 van de topics met de zoekfunktie te hebben teruggelezen :

Als je het idd zo aansluit zou je met de bleedvalve de druk moeten kunnen regelen. Al geprobeerd om deze te verdraaien?
flink zitten draaien nothing happens...

Misschien dan toch ergens valse lucht misschien ergens met de slangetjes die naar binnen naar de stelschroef gaan...
-PAZ-
Über-Spammer

Je kan de turbo druk binnen verdraaien??, Ik zou dat erag halen, ik had dat ook eerst maar werkte ook niet lekker. Nu regel ik hem gewoon onder de kap af en werkt het prima (Y)
R5GTT. Drive it like you stole it
BlackEagle

-PAZ- schreef:Je kan de turbo druk binnen verdraaien??, Ik zou dat erag halen, ik had dat ook eerst maar werkte ook niet lekker. Nu regel ik hem gewoon onder de kap af en werkt het prima (Y)
het heeft altijd prima gewerkt, alleen de laatste tijd nie meer toen de turbo begon te schreeuwen..

Nu met de nieuwe turbo en andere actuator gebeurt er ook vrij weinig..

Maar ja, maar eens wat verder in verdiepen, kan hij eerst ff wennen aan de nieuwe turbo op 0.6 bar...wil ook prima :P

gaat er ook nix kapot :D
Plaats reactie