
Hij is zonder stuurbekrachtiging en de ideale Ringracer

wat loop ie nou te leuren met dat ding johAlex Los schreef:Riep er iemand om een Clio 16v!!!!!!!!![]()
Hij is zonder stuurbekrachtiging en de ideale Ringracer
KoenGTT schreef:Sloperij Rutte velserbroek:
Deze zullen Ray en Steven ook wel kennen:
[5GTT ph2 de XP-61-DH
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... to0046.jpg[/img]
gloedje nieuwe koplampen helaas heeft iemand de motorkap opengegooit!
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... to0047.jpg[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... to0048.jpg[/img]
De bumpers zijn overgenomen door een maatje van mij die ze op ze 5je gaat zetten.
Chris schreef:En als je dan ziet hoe die hier stond te stralen...
[img]http://www.5gt.nl/images/701751d203ce5c ... f-2375.jpg[/img]
207 is een 1.6 16V HDi 90 cool 'n Blue. Leuk wagentje en bluetooth carkit werkt ideaal!Jacco Osté schreef:Wat voor type?Tim_Coupe schreef:Dat is het probleem gelukkig niet, voor de dagelijkse kilometers rij ik een Peugeot 207, ook leuk maar langs niet zo leuk als een GTTWouterW schreef:Je moet een GTT eigenlijk ook erbij hebben![]()
Heb er ook 1 besteld, maar ding laat nogal op zich wachten
zo is het, gas bas!Chris schreef:Steven schreef:GT is te gevoelig voor dat lange volpot rije....![]()
Ben ik niet echt met je eens stevie.Steven schreef:Ahja kan heel lang goedgaan, maar als je wat meer vermogen wilt of je bent niet alert met je temperatuurmetertje op een 30+ graden dag kan je snel aan het randje zitten. Ff lekker topsnelheid rijden voor een tijdje doe je ooknie
Zit de GT hiet niet af te kraken, het zijn gewoon feiten. Ik vind m'n Williams iig een stuk geschikter voor circuitwerk, zeker de ring.
Bij de onze is alles nieuw en verbeterd maar dan nog loopt de watertemperatuur behoorlijk op als je met warm weer 200 gaat rijdenRiël Notermans schreef:Ben ik niet echt met je eens stevie.Steven schreef:Ahja kan heel lang goedgaan, maar als je wat meer vermogen wilt of je bent niet alert met je temperatuurmetertje op een 30+ graden dag kan je snel aan het randje zitten. Ff lekker topsnelheid rijden voor een tijdje doe je ooknie
Zit de GT hiet niet af te kraken, het zijn gewoon feiten. Ik vind m'n Williams iig een stuk geschikter voor circuitwerk, zeker de ring.
Als je die 15jaar oude koelsysteempjes eens wat verbetert en zorgt dat dat ding lekker op temperatuur blijft dan loopt dat prima, misschien nog wat langer door het lagere toerental.
Heej nou duikt hij weer boven water. Deze reed in bergschenhoek rond. Heb hem een paar keer gezien. IS nog heel netjes!!Ivo van Achthoven schreef:Staat een aardig nette PH I te koop trouwens...., ik ken deze auto ook aardig, ooit nog eens bezig geweest in te ruilen.
Mevr. heeft deze 5 nieuw gekocht...., en is pas ingeruild voor een nieuwe Alfa GT....
[img]http://www.autotrack.nl/car-img/of01/s0 ... 190913.jpg[/img]
[img]http://www.autotrack.nl/car-img/of02/s0 ... 190913.jpg[/img]
klik
Wie.......
Ah jij had ook een 150 wpk GT natuurlijkRiël Notermans schreef:Ben ik niet echt met je eens stevie.
Als je die 15jaar oude koelsysteempjes eens wat verbetert en zorgt dat dat ding lekker op temperatuur blijft dan loopt dat prima, misschien nog wat langer door het lagere toerental.