ACT: Nürburgring
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
mensen die 30 april gaan (als t weer beetje goed is) ?
ik heb het zeker in overweging.. zeker gezien ik de donderdag en vrijdag ook vrij ben... hmm.. hotelletje?
ik heb het zeker in overweging.. zeker gezien ik de donderdag en vrijdag ook vrij ben... hmm.. hotelletje?

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
alleen de woensdag dan 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
lijkt er inderdaad wel op
Mooi ding!

Ding wisselt wel veel van eigenaar, volgens mij heeft ie na Aernoudt zeker al 2 nieuwe eigenaren gehad, zoniet 3.
AB verkocht em volgens mij voor ongeveer dezelfde prijs of iets kaler voor 4k, tijdje terug stond ie zelfs weer voor 6,5k
AB verkocht em volgens mij voor ongeveer dezelfde prijs of iets kaler voor 4k, tijdje terug stond ie zelfs weer voor 6,5k
coupe weg en op zoek naar een nette willie, wat leverd zo'n nette coupe nog op?Tim_Coupe schreef:Had er eventueel wel belang bij gehad toen AB hem weg deed, maarja, een 3e auto is wel wat veel dus helaas...
Coupe weg ligt sowieso in de planning, ding moet gezien de staat en de vervangen zaken iets meer al 3000 opbrengen...
Williams vind ik echt ubergaaf maargoed, voor circuitrijden is eventueel een clio 16v ook wel wat. Leegtrekken en kooi erin, gaan met die banaan!
Ben er nog niet uit...
Williams vind ik echt ubergaaf maargoed, voor circuitrijden is eventueel een clio 16v ook wel wat. Leegtrekken en kooi erin, gaan met die banaan!
Ben er nog niet uit...
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
19 16v met kooi kopuh? 

Hehe de planning was een klasse lichter te gaan rijden, clio ofzo dus, net even een klasse lichter als wat ik nu heb en een 19 16V...
Net even een stukkie lichter en goedkoper in de verzekering/wegenbelasting. Wil ook nog een motor kopen dus onder het motto van, alle kleine beetjes...
Net even een stukkie lichter en goedkoper in de verzekering/wegenbelasting. Wil ook nog een motor kopen dus onder het motto van, alle kleine beetjes...

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Wat je wegenbelasting e.d. betreft zal een 19 niets onderdoen voor een Clio. Clio's wegen 990 kg, en een 19 net 1000 kg? Je coupe zit net boven de 1050 als ik me niet vergis. Dus daar zal je niet veel in winnen.Tim_Coupe schreef:Hehe de planning was een klasse lichter te gaan rijden, clio ofzo dus, net even een klasse lichter als wat ik nu heb en een 19 16V...
Net even een stukkie lichter en goedkoper in de verzekering/wegenbelasting. Wil ook nog een motor kopen dus onder het motto van, alle kleine beetjes...
Edit: een 19 weegt net als je coupe 1070 kg, dus daar schiet je idd. neits mee op.

Project: GTT Blue Sport
en dan nog is het 80 kilo zwaarder dan een clio. als je nog kan kiezen lijkt mij een clio dus betere basis.Gerald schreef:Wat je wegenbelasting e.d. betreft zal een 19 niets onderdoen voor een Clio. Clio's wegen 990 kg, en een 19 net 1000 kg? Je coupe zit net boven de 1050 als ik me niet vergis. Dus daar zal je niet veel in winnen.Tim_Coupe schreef:Hehe de planning was een klasse lichter te gaan rijden, clio ofzo dus, net even een klasse lichter als wat ik nu heb en een 19 16V...
Net even een stukkie lichter en goedkoper in de verzekering/wegenbelasting. Wil ook nog een motor kopen dus onder het motto van, alle kleine beetjes...
Edit: een 19 weegt net als je coupe 1070 kg, dus daar schiet je idd. neits mee op.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
19 heeft wel bredere en langere wielbasis
het is net wat je wil, en zoekt

het is net wat je wil, en zoekt


-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Betere basis wil ik niet zeggen. Zijn beide goede auto's. Wat mij in het ringweekend op viel is dat de coupe een heel stabiele auto is. Mede dankzij de wat langere wielbasis, en grotere spoorbreedte.Geert schreef:en dan nog is het 80 kilo zwaarder dan een clio. als je nog kan kiezen lijkt mij een clio dus betere basis.
Mij viel het verschil tussen de coupe en een GTT heel erg op over de ring.
Daarnaast is me dat in iets mindere mate ook al opgevallen op de openbare weg. Redelijk lastige keuze wat dat betreft. Natuurlijk heeft gewicht er ook mee te maar om nu te zeggen dat je alleen daar naar moet kijken...
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Precies,Paul1916v schreef:19 heeft wel bredere en langere wielbasis
het is net wat je wil, en zoekt![]()
Nadeel van een 19 is dan weer dat er standaard/af fabriek geen 2 liter motoren in liggen. wat de megane's/clio's weer wel hebben.
Project: GTT Blue Sport
Een coupe is wel erg stabiel vind ik ja, als ik clio en 19 rijders mag geloven dan komt de kont erg snel om als je al van het gas gaat in een bocht, dat krijg ik met de coupe bijna niet voor mekaar... Alleen op hoge snelheden zoals op de ring bijvoorbeeld 

nou toen ik bij jou in zat verloor je hem ook plotselingGerald schreef:Precies,Paul1916v schreef:19 heeft wel bredere en langere wielbasis
het is net wat je wil, en zoekt![]()
Nadeel van een 19 is dan weer dat er standaard/af fabriek geen 2 liter motoren in liggen. wat de megane's/clio's weer wel hebben.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Tim_Coupe schreef:Had er eventueel wel belang bij gehad toen AB hem weg deed, maarja, een 3e auto is wel wat veel dus helaas...
Maar anders even een opkomstlijstje maken voor koninginnedag?
30 april Nurburgring:
- Tim_Coupe
- Ronald1916V
-
-
-
Ja dat zeg ik dus, alleen op de ring is het me gebeurdGeert schreef:nou toen ik bij jou in zat verloor je hem ook plotselingGerald schreef:Precies,Paul1916v schreef:19 heeft wel bredere en langere wielbasis
het is net wat je wil, en zoekt![]()
Nadeel van een 19 is dan weer dat er standaard/af fabriek geen 2 liter motoren in liggen. wat de megane's/clio's weer wel hebben.maar de clio is inderdaad wat korter maar je moet het niet vergelijken met mijn clio op de ring want ik had 2.4 bar op versleten achterbandjes in stromende regen.

Laatst gewijzigd door Tim op ma 21 apr 2008 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Nee niet met de Clio, ik heb in de Williams van Geert al een stevig rondje gedraaid op de ring en wil niet het risico lopen om mijn daily driver daar plat te rijdenTim_Coupe schreef:30 april Nurburgring:
- Tim_Coupe
- Ronald1916V
-
-
-
Clio de ring over?

Als ik de R19 16V af heb wil ik die kant nog wel eens op, al is het alleen maar even om die 2.0 16V even lekker los te laten daar.. hoe hard een 19 16V met gele koni's rondom de bocht door kan weet ik inmiddels wel (en ook wel hoe het is om de bocht uit te gaan met een 19 16V

-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
30 april Nurburgring:
- Tim_Coupe
- Ronald1916V
- Geniusthegza en ikke
-
-
de 29ste ook al gaan is wat mij betret wel een goed idee. Gerarh?
- Tim_Coupe
- Ronald1916V
- Geniusthegza en ikke
-
-
de 29ste ook al gaan is wat mij betret wel een goed idee. Gerarh?
-
- Berichten: 863
- Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
- Locatie: Tilburg
canonballman schreef:30 april Nurburgring:
- Tim_Coupe
- Ronald1916V
- Geniusthegza en ikke
-
-
de 29ste ook al gaan is wat mij betret wel een goed idee. Gerarh?

we bellen...

ga op een fatsoenlijke dag (lees: niet-bier-dag)
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik vond dat jouw kont vrij snel kwam anders, heb de mijne niet voelen gaan.. viel mij iig erg tegenTim_Coupe schreef:Een coupe is wel erg stabiel vind ik ja, als ik clio en 19 rijders mag geloven dan komt de kont erg snel om als je al van het gas gaat in een bocht, dat krijg ik met de coupe bijna niet voor mekaar... Alleen op hoge snelheden zoals op de ring bijvoorbeeld
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik hoor Ronald niet anders als verhalen vertellen over dat de kont zo snel omkomt, de clio van Geert netzo.Martijn Kool schreef:ik vond dat jouw kont vrij snel kwam anders, heb de mijne niet voelen gaan.. viel mij iig erg tegenTim_Coupe schreef:Een coupe is wel erg stabiel vind ik ja, als ik clio en 19 rijders mag geloven dan komt de kont erg snel om als je al van het gas gaat in een bocht, dat krijg ik met de coupe bijna niet voor mekaar... Alleen op hoge snelheden zoals op de ring bijvoorbeeld
Maar laten we een standaard 19 eens vergelijken met een coupe. Dan durf ik er wel een kratje bier op te zetten

is zo lastig te testen met 3 verschillende rij stijlen.Tim_Coupe schreef:Ik hoor Ronald niet anders als verhalen vertellen over dat de kont zo snel omkomt, de clio van Geert netzo.Martijn Kool schreef:ik vond dat jouw kont vrij snel kwam anders, heb de mijne niet voelen gaan.. viel mij iig erg tegenTim_Coupe schreef:Een coupe is wel erg stabiel vind ik ja, als ik clio en 19 rijders mag geloven dan komt de kont erg snel om als je al van het gas gaat in een bocht, dat krijg ik met de coupe bijna niet voor mekaar... Alleen op hoge snelheden zoals op de ring bijvoorbeeld
Maar laten we een standaard 19 eens vergelijken met een coupe. Dan durf ik er wel een kratje bier op te zetten