Welk merk wasset?
heeft het dan nog wel zin dan of? want zie het niet zitten om een fmic te monteren (gat in bumper ed)..-PAZ- schreef:Martijn Kool schreef:neem aan dat je dit niet kunt met standaard intercooler, right?
Gaat prima, alleen moet je er wel effe een band of slangenklem oid rond doen anders ploft ie uit elkaar![]()
Steven schreef:Ehm NL'se jupkes smaken niet zoals de Belgische he, of verwacht je nu dat ik omrij?-PAZ- schreef:Voor mij jupiler graag
Anders moet ik -Jo- ff lief aankijken
Voorlopig maak ik nog niets, moet nog aan het project beginnen dus dat duurt nog wel ff, vroeg het me gewoon af. Ik wil graag dat de buitenkant helemaal orgineel blijft en heb al ff rondgezocht(topic van Lex) en idd, dat kan mooi zo-PAZ- schreef:Er zijn idd genoeg koelers die je achter de voorbumper kwijt kan, al heb je als je geen gat maakt wel een iets lager rendement. Als ie vol in de wind hangt koelt ie net effe wat meer, vandaar dat de mijne door de bumper komt ipv er achter wat ook kon![]()
Mocht je nog een budget fmic willen maken ik heb er nog 1 liggen van een MB E 290 TD deze kunnen ook achter de voorbumper.
Ik ben inmiddels overtuigd dat het een rukplek is voor de icSteven schreef:Je hebt nog weinig koo... eh kaas gegeten van GT's he?
Je weet toch wel hoe een GT eruit ziet man, komnou
zo is hetdennisvr schreef:nah, jullie hoeven niet alles te zien toch?-PAZ- schreef:Heb je foto van hoe ie er nu bijstaat ?? of is er nog weinig nieuws ?
nee, jij wil gewoon je zeeuwsche mosselneus in andermans zaken steken-PAZ- schreef:Wat jij wil, was maar uit interesse hoor
weet ik wel hoor-PAZ- schreef:Wat jij wil, was maar uit interesse hoor
komt ook wel goed, begin er straks gewoon aan en krijg het heus wel weer in elkaarSteven schreef:Je hebt nog weinig koo... eh kaas gegeten van GT's he?
Je weet toch wel hoe een GT eruit ziet man, komnou