RTC Ringweekend 2008: chattopic: the day after

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Willeon de Zoete

Miekje16V schreef:En kennen we deze ook???

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ebcam6.jpg[/img]
Zo te zien Martijn "Kool"....Heb 'm zien rijden en hij gumde er aardig op los! Er zit ook een heerlijk geluidje in dat ding!
Geert
Contacteer:

super weekend gehad met aan het eind toch wat pech. Met de laatste ronde de vangrail lichtjes aangeraakt. Maar nog erger... op de terug weg met 220 op de klok knapt de flens van mijn downpipe af. tering wat een herrie. Iemand nog een willie downpipe liggen?
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

GJ schreef:@de webcammers: ga de volgende keer gewoon mee joh
:ja:

Had nu helaas al andere afspraken staan
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Tom
Moderator
Car: MB

effe laten lassen? Bij mij is deze pijp ook eens compleet doorgescheurd. Gelast en daar rijd ik al jaren mee. Het maakt idd een hels kabaal. krijg je echt last van je oren van!

Wat voor schade heb je? Wel balen zeg!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Geert
Contacteer:

Tom schreef:effe laten lassen? Bij mij is deze pijp ook eens compleet doorgescheurd. Gelast en daar rijd ik al jaren mee. Het maakt idd een hels kabaal. krijg je echt last van je oren van!

schade voor is minimaal. meeste schrammetjes zijn wel weg te poetsen. De willie staat nu bij ronald. ik hoop dat het een beetje te lassen is.
Tim
Car: E36 M3

Dat meen je niet... :(

Heb je ook niet langs zien komen of zien staan, of was dat het uitstapje wat ik van je hoorde?
Geert
Contacteer:

Tim_Coupe schreef:Dat meen je niet... :(

Heb je ook niet langs zien komen of zien staan, of was dat het uitstapje wat ik van je hoorde?
nee dat was de eerste :wink: die was schade vrij :p
Willeon de Zoete

Geert schreef:super weekend gehad met aan het eind toch wat pech. Met de laatste ronde de vangrail lichtjes aangeraakt. Maar nog erger... op de terug weg met 220 op de klok knapt de flens van mijn downpipe af. t@ring wat een herrie. Iemand nog een willie downpipe liggen?

Balen voor je Geert, maar 't valt gelukkig mee..Als het zijraampje open had gestaan, had ik nog tegen de vangrail kunnen afduwen. :wink:
Het leek wel slowmotion toen we over het gras richting vangrails gleden....

En idd wat een bak herrie op de terugweg! Zeker onder het viaduct door bij Apeldoorn! Succes met het herstel, van de Willie het komt vast allemaal goed!
Haas
Car: Megane RS

man man man... wat een weekend! Was super gezellig, in tijden niet zo gelachen!! :D Maar goed, wat wil je ook: 3 vunsapen in een 19 met een toertocht is plezier verzekerd. Bijna nog een of andere kalkdop op zijn moel getimmerd omdat hij zijn auto zó neerzette dat ik er niet(lees: amper met ingeklapte spiegeltjes) meer door kon.... Na een norse blik van drie binken klaarde zijn chagrijnige kop een beetje op, hij werd wat bang denk ik ;) Hij vond het "kein rennstrecke!!", dus ik heb m maar getrakteerd op een rondje begrenzen en twee dikke zwarte strepen voor zijn huis :lol:

Gister helaas de ring niet meer opgekund, een goeie schoenzool naar binnen gestoken, wat bier weggetikt en daarna heerlijk geslapen in een hangmat met een te kort stuk schuurpapier als deken (0)
Vanmorgen vroeg opgestaan, die andere twee vunsapen wakker gebeld, gegeten, RayŽs taartje opgesmuld, auto warmgedraaid... en.... de rest uitgezwaaid. Nog ff wat mannen van hun verlate ontbijt weggetrokken en ook naar de Ring geslingerd. ff een half uur gekeken en toch maar de baan op gegaan. Twas nog wat vochtig en dus lekker easy going wat rond gekart. Twee ronden gedaan en m weer weggezet. Ging echt heerlijk, auto hield zich echt meer dan prima, torretje liep heerlijk, schakelde goed en de remmen waren echt perfect!
Daarna in de regen bij Brunnchen nog een tijd staan kijken en bij die putlucht bij de plee gehangen. Toen t opklaarden nog met Merijn de baan op gegaan, maar ik vond t geen doen. Glibberen alom en mij wat teveel malloten die je voorbij kwamen vliegen alsof het droog was.. :~
Gegast waar het kon en daarna veilig naar huis. Nog een rondje tegoed, maar weer een goeie reden om snel weer terug te gaan!

@Martijn, bedankt voor de organisatie :worship:
@Kool, ik stuur de schakelaar wel op, goed? ;)
@Tom, zonde, maar gelukkig is dit alles!
@Merijn & Dennis, twas vunzig, maar errug gezellig :D
@De rest: was lachen, rtc blijft een heerlijk clubje!

Nu maar eens op zoek naar de foto's, die hoop ik van mij gemaakt zijn!
ARNO16V
Contacteer:

Geert schreef:super weekend gehad met aan het eind toch wat pech. Met de laatste ronde de vangrail lichtjes aangeraakt. Maar nog erger... op de terug weg met 220 op de klok knapt de flens van mijn downpipe af. t@ring wat een herrie. Iemand nog een willie downpipe liggen?
M'n oren piepen nog! :D Vondt het een super dagje ondanks de regen maar hele gave wagens gezien, en d'r waren ook volop Renaults aanwezig!

En Kool, nog bedankt voor het ritje Ring! Vondt het super! Ga d'r over denken om de volgende keer met de RS een rondje te doen! :p
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Tim

Geert schreef:
Tim_Coupe schreef:Dat meen je niet... :(

nee dat was de eerste :wink: die was schade vrij :p
Ai... Het was dus williams pechdag op de ring.

Naja het was al met al wel super gaaf! Zeker voor herhaling vatbaar! :D
mark 5t
Contacteer:

is er wel eens iemand naar het museum bij de ring geweest?

ik ben er zelf vorige zomer geweest en,
is echt een aanrader en zou je ook eens moeten doen.
Tom
Moderator
Car: MB

erlebniswelt? Is dicht/gesloopt momenteel volgens mij ivm de bouw van nieuwe accommodaties/tribunes
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Nu even niet :wink: Er is geen museum meer, vanwege de nieuwbouw daar. Maar normaal is het inderdaad een aanrader. :)

-edit- Tom was sneller. :)
Laatst gewijzigd door Martijn op zo 13 apr 2008 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Miekje16V

WouterW schreef:
GJ schreef:@de webcammers: ga de volgende keer gewoon mee joh
:ja:

Had nu helaas al andere afspraken staan
En ik had verplichtingen aan mijn studie... helaas veel afleiding zo'n cam :lol: Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad (Y) En voor de pechvogels: gelukkig dat het nog zo is afgelopen en succes met het oplossen van de problemen. en wie weet ga ik de volgende keer ook wel mee (kijken). :wink:
Tim

@ Ronnie

Is die foto van mijn auto nog gelukt van toen ik het laatste rondje deed? Dat was nadat ik bij jullie weg gegaan was en later die Alfa voor jullie neus crashte...
Miekje16V

Bah bah wat ziet die baan er nat en glad uit :( Jullie zijn allemaal bikkels (Y)
Geert
Contacteer:

Miekje16V schreef:Bah bah wat ziet die baan er nat en glad uit
breek mij de bek niet open
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Nette foto's Ronnie (Y)
-Ray-
Contacteer:

ik kijk net ff mijn foto's door.... die fietshelmpjes was ik ff vergeten :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Car: M536

Zo Ray heeft al een aardige samenvatting gegeven, zal maar niet teveel zeggen, ik ben aardig op.

Puinzooi is toch wel een mooie verzamelnaam voor zo'n grote groep RTC-ers in ieder geval, man die lobby van het hotel stond op instorten (evenals de eigenaar) :lol:
Echt leuk dat er dit x een hoop nieuwe gezichten waren en iedereen lekker enthousiast over de baan is gegaan (Y)
Kep zelf maar 5x gereje, had er nog wel wat rondjes bij willen doen, maar was toch ook aardig moe en dat gezeil over die natte baan was ooknie alles en tja jarige joppies hebben ook wel eens een thuisfront wat stiekum zit te wachten ;)

Terugweg nog ff een dikke 240 aangetikt, zat nog veel meer in, maarja er was nog meer op de weg :~

Martijn Bakker-A, je blijft echt king regel-ring... En die taart had je ook mooi 'versierd' :worship:
Voor die Laguna zou je toch eens moeten kijken voor een set sportblokken van autopartsonline, als je na een vakantie nog es langs de ring zeilt ;)

Al denk ik dat ik de volgende keren de toertocht maar weer oversla, niet omdat deze ietwat 'rommelig' was, maar meer omdat ik die lange zaterdagen moeilijk trek, vooral met zo'n houtzagerij op je hotelkamer >-)
-Ray-
Contacteer:

Immer wieder die verdammte Holländer
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Kon je nog wel een beetje zitten vandaag Steven, na al die kadotjes die Ray gekregen had :lol: :lol: :lol: :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven

Stop de Hessel? :lol:
Steven

Luco/Alpine-racer schreef:Kon je nog wel een beetje zitten vandaag Steven, na al die kadotjes die Ray gekregen had :lol: :lol: :lol: :lol:
Nee, hij heeft me echt gesloopt....
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Oh ja, de eigenaar van het hotel. Voor de korting volgend jaar: http://www.nuerburgring-hotel.de/ :D

Wat een water op die foto's. :s
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Florus

That's me! :D

Super weekend gehad :) , gisteren een mooie toertocht :worship: ,jammergenoeg 's avonds niet gereden omdat de ring niet open ging,lekkel snitzel wezen eten :yum: en daarna tot laat gezellig met elkaar in de bar v/h Hotel :yest:

Vandaag maar 2 rondjes op de ring gereden,vanwege 't slechte weer (S) ,ondanks dat toch met een big-smile over de Ring gereden :D ,vervolg zal er zeker komen :D :D

Al met al supergezellig en weer veel gelachen :) ,Martijn bedankt voor de organisatie! :worship:
Menno

Terugweg was bij mij niet echt een succes. Nog nooit zoveel gezeik gehad in 1 ritje. Bij een lange afdaling viel ie in ene uit. Gelukkig kon ik nog een parkeerplaats op rollen. Daar de computer eens droog gemaakt, en toen deed ie 't weer.

Later viel ie weer uit, en toen stond ik op een beroerdere plaats stil, op een afrit waar nauwelijks een vluchtstrook was. En erger: ik kon 't probleem niet vinden, was blijkbaar toch niet de computer.. Gelukkig was d'r een vriendelijke polizei-Helga die me wel ff weg wilde slepen. En na een tijdje speuren kwam ik d'r achter dat 't een contactprobleem in de bobine-aansturing was, en kon ik weer vrolijk verder.

Later nog wat koelvloeistof verloren, en rammelt de uitlaat oorverdovend tegen de handrem aan, *franse ouwe zooi*, maar verders is 't best een degelijk karretje, en heeft ie me weer de nodige priceless momenten bezorgd :D
rev it like a rental
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

mooie fotos Ronnie (Y).
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Steven schreef:Stop de Hessel? :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :worship:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Geert schreef:
Tom schreef:effe laten lassen? Bij mij is deze pijp ook eens compleet doorgescheurd. Gelast en daar rijd ik al jaren mee. Het maakt idd een hels kabaal. krijg je echt last van je oren van!

schade voor is minimaal. meeste schrammetjes zijn wel weg te poetsen. De willie staat nu bij ronald. ik hoop dat het een beetje te lassen is.
Komt vast goed met de Willy, ik zal 'm morgen nog eens starten om 'm op de brug te rijden, denk dat heel Wezep het nu heeft over zo'n blauw ding met goudkleurige wielen met veel herrie :lol:

Zal meteen eens kijken of ik nog wat met die schade aan de voorbumper kan doen, denk dat ik dat nog wel goed kan krijgen.. hij is nog heel gelukkig :)

Ik heb overigens nog een telefoonlader van je in mijn jaszak zitten.. heb je daar nog een alternatief om dat ding op te laden tijdelijk ? (USB kabeltje laad ie ook mee op :) )

Vond het weekend gezellig mensen ! heb in tijden niet zo gelachen! zeker voor herhaling vatbaar.. als mijn R19 16V klaar is moet die ook maar eens een rondje doen daar :)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Mijn eerste ervaring met de Nürburgring.....ongelooflijk mooi circuit...jammer dat het weer niet meezat, heb echter een waanzinnig weekend gehad, erg gelachen, veel gereden, twee rondjes ring gedaan en een rondje met Chris :worship:
Het eten was goed, de sfeer was goed, de mooiste auto's gezien en Ray en Steven: Stop the Hessel en de handjes de lucht in!!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Heren, twas weer een super weekend.....wat een lol kan je toch hebben met een stel Renault maloten en een Mini rijder :lol: :lol:

Floor, nogmaals super die rondjes op de ring :worship: :worship:

MartijnB. zeker weer helemaal goed georganiseerd.... (Y)

Zal ik de Clio dan toch maar gaan verbouwen
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wat een verschrikkelijk mooi weekend was het weer! :worship:

Met de toertocht hebben Jochem en ik aardig wat moeite gehad. Maar desondanks hebben we hem toch uit kunnen rijden... Mooie route door een prachtige omgeving! (Y)
Grappig om op de meest vreemde plekken RTCers tegen te komen! :loser: :lol:

Zaterdagavond was ik helemaal up en ben dus lekker op tijd in mijn mandje gaan liggen, met een theedoek als deken... :~

Twee uur lang heb ik redelijk lekker gelegen, totdat die vervelende Haas me om 02:15 wakker belde, of hij naar binnen mocht.... Geen probleem, Freund! (Y)
Achteraf had ik hem buiten moeten laten staan... Het leek wel of ik die nacht op een houtzagerij lag ten tijde van WW2... :gun:

Zondag was ik Fris&Fruitig waardoor ik lekker ben gaan sturen op de ring. (L)
Man o man, wat heb ik me weer vermaakt! :D In de ochtend was het droog,maar de baan was behoorlijk veradelijk. Erg veel schade's gezien. Focus ST kort, Nederlands Puma kort, Lotus kort, Alfa 75 kort. Na een rondje of twee werd de "ideale" lijn zichtbaar, waardoor het tempo ook wat hoger kon. :)

In de loop van de middag heb ik nog een rondje of 6 gemaakt. Erg bizar dat het op sommige plekken hagelde, en op een ander deel was het volop zon! 8)

Ik sta overigens versteld hoe hard sommige auto's me voorbij komen op een zeiknatte baan...

Om 16:00 zijn we richting Nederland gereden, alwaar de zon nog lekker op ons wachtte... 8)

Martijn, bedankt voor dit mooie weekend! :worship: Erg leuk dat de taart van Ray toch nog gelukt is binnen die paar dagen! (Y)

Op naar het volgende weekend!! :D

@ Tom&Geert, zonde van de schades... Succes met het herstellen ervan.
@ Ronnie&Ronald, mooie plaatjes! (Y)
@ Menno, wat een machine!! :worship:
@ Iedereen, leuk dat jullie er waren! :biertjuh:

Wat dachtten jullie hiervan; olie of andere meuk op de ring...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Als ik dit nu allemaal weer lees baal ik eigenlijk wel dat ik er op het laatste moment toch niet bij kon zijn, maar ja.
Moest even prioriteiten stellen...

In Augustus/September deel 2?
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Gesloten