nouja, is altijd nog beter dan dat je je auto terugvindt met krassen of andere schade erop, maar wordt idd tijd dat ze met de fikken van andermans auto afblijven.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Reden was voornamelijk het aantal km dat ik rijd. 206je is stukkie zuiniger. Tis een 1.6 8v. Geen snelle(re) bak meer maar een degelijk iets. Had de Megane en de 5gtt voor de deur staan. Geen van beide echt zuinig dus 1 moest eruit. Heb de 5gtt gehouden
Ga uiteraard wel eea aan de 206 verbouwen, maar waarschijnlijk wat minder extreem als de Megane. Moet eerst ff een ander interieur op de kop tikken want wat er nu in zit is echt vreselijk lelijk
Veel plezier met de Peupo maestro. FF wat goedkoper met rijden iig.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
En dan nu de reden waarom dit topic weer uit het stof komt........ Ik heb een Megane II gekocht Als de verzekering ff snel uit betaald zou er een Megane II 1.6 16V Privilege Luxe binnenkort op de parkeerplaats moeten staan
beetje stijve nek gehad.. verder niets ernstigs ofzo. Weet wel dat ik nooit meer een peus wil. Die klote airbag kwam er pas uitzetten toen ik al een tijdje stil stond
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zo de Megane staat te blinken voor de deur....en gelijk al een eerste schade te pakken
stomme kutkoters hebben lopen voetballen tussen de autos... gevolg een lichte deuk in mijn moterkap
Ga het zsm laten uitdeuken samen met een parkeerdeukje aan de zijkant. Dan is ie weer top in orde. Zodra dat geregeld is maar eens op zoek naar een verlagingssetje en wat velgen