Wat ik zag op autoweek carbase dat je 1.8 en 1.6 versies hebt, die 1.8 doet 0-100 in 7,9 seconden, top van 200.B@rt schreef:Heeft er wel eens iemand geraced in tegen een colt GTI.
Zijn van 0-100 namelijk ook behoorlijk rap. mijn clio 1.8 RSI kan daar zeker niet tegenop, maar een 16V en 5GT T krijgt het ook moeilijk denk ik....of hij moet aangepast zijn
kan ik mijn RSI nog een beetje sneller maken of wordt dat lastig
rsi doet 8.9 voor de 0-100 dusja die hou je niet bij inddArno17 schreef:Wat ik zag op autoweek carbase dat je 1.8 en 1.6 versies hebt, die 1.8 doet 0-100 in 7,9 seconden, top van 200.B@rt schreef:Heeft er wel eens iemand geraced in tegen een colt GTI.
Zijn van 0-100 namelijk ook behoorlijk rap. mijn clio 1.8 RSI kan daar zeker niet tegenop, maar een 16V en 5GT T krijgt het ook moeilijk denk ik....of hij moet aangepast zijn
kan ik mijn RSI nog een beetje sneller maken of wordt dat lastig
Verder kan er natuurlijk aan die Colt GTI gesleuteld zijn door middel van een motorswap.
Hahaha Hessel mooi verhaal. Echt sommige mensen in het verkeer begrijpen het niet he!!!Hessel schreef:Vanmiddag de 1916v van Zevenbergen naar Gouda gereden...de sapjes waren net op temperatuur toen er een of ondere sufmuffel met een volvo v70 (hoog op de poten terrein wannabee) op mijn bumper hing.We reden tegen 130 per uur op de a17 want ik was een vrachtwagen aan het inhalen. Natuurlijk moest de ikea transporteurt zijn grote licht even aan zetten ..tik terug naar de 4 en gas erop
...toen ik netjes naar rechts ging kwam meneer de koekepeer naast me rijden en gaf me de middelvinger...tsja ben een lieve jongen maar dat moet je niet doen bij mij.....
Een stukje verder gaat de a17 over in de a16 via een lange knijpende bocht, schakelde terug van 5 naar vier, gas erop en de ikea jup voorbij...hij gaf gas.....ik gaf gas....zag de ikea bestel flink hellen...t ging inmiddels ergens rond 150 en die bocht is best scherp..ook de 19 begon wat zoekerig te worden....aangezien ik wist dat t terug ging naar een rijbaan trapte ik iets verder door en voegde netjes in voor de zweudse knurft ...ik zag in mijn spiegel dat hij de bocht dea16 op niet haalde en een rood wit bordje raakte...met zijn terreinbandjes
heb t mannetje niet meer gezien
een anti hessel vakantiebestemming
Dan moet je hem effe naast een standaard exemplaar zetten.Steven schreef:Williams vs. Starlet GT: 1-0
Williams vs. Astra GSi: 1-0
Waren geen megaoverwinningen, bij 130/140 trok ik met moeite iets meer dan een wagenlengte op beide autos.
Begin bijna te twijfelen of die Williams wel echt zo snel is
WouterW schreef:Vrijdag vanaf Schiphol tot Nieuw Vennep zitten spelen met een Honda Del Snol, valt me tocht tegen. Dacht dat die dingen zo snel waren.
Ik hield em met gemak bij en kon er met gemak lang komen.
Oke, het is maar dat je het weet!WouterW schreef:ik rijd er dagelijks en al ruim 3 jaar, die trajectcontole ken ik. Nog nooit een boete voor gehad!
Nou is die Astra van Tim ook stukken krachtiger geworden na de ring, blijkbaar is de remus sportkat uitgebrandTom schreef:Dan moet je hem effe naast een standaard exemplaar zetten.