was voor even, zodat ik een meter in de wagen had totdat ik een goede gevonden had. alleen als zo`n stomding erin zit blijft ie automatisch langer erin zitten dan gepland-Ray- schreef:wie neemt er dan ook een autopech drukmeter?

was voor even, zodat ik een meter in de wagen had totdat ik een goede gevonden had. alleen als zo`n stomding erin zit blijft ie automatisch langer erin zitten dan gepland-Ray- schreef:wie neemt er dan ook een autopech drukmeter?
Ook al geeft je meter iets anders aan, dan merk je toch als je druk ineens veel hoger staat...Danny van Duren schreef:
ik had ook autostyldruk meter na 0,7/0,8 bar gaf ie geen hogere druk meer aan hoe hoog ik hem ook schroefde terwijl de mtere tot 2 bar zou moeten kunnen:@ heeeeft me nog een koppakking gekost
tja hij leek inderdaad ietsje harder te trekken maarja, kreng is eruit en heb mn lesje er wel weer meegeleerdRoy schreef:Ook al geeft je meter iets anders aan, dan merk je toch als je druk ineens veel hoger staat...Danny van Duren schreef:
ik had ook autostyldruk meter na 0,7/0,8 bar gaf ie geen hogere druk meer aan hoe hoog ik hem ook schroefde terwijl de mtere tot 2 bar zou moeten kunnen:@ heeeeft me nog een koppakking gekost
Ik kom binnen kort wel langs de Haas Engineering / v.d. Berg Constructions....kan je me even ondersteunen.Florus schreef:Heb in de zwarte GT ook een turbodruk meter van Autostyle, heb 'm wel eens uitgewisseld met de Revotec drukmeter uit de blauwe GT, 't enigste verschil was dat die van Revotec 3x zo duur wasen verders geen enkel verschil....
Dat begrijp ikFlorus schreef:Ik niet!
je weet toch, steeksleuteltje 10 mee en net zo lang vlammen en afstellen tot je het hebtAlex Los schreef:Nee, en dat vind ik erg vervelend......Florus schreef:'T kraantje fuctioneerd nog niet helemaal correct....
Lex is links handig, dus dat vraagt om een aparte beschrijving...Florus schreef:Ja, alleen heeft ie Ray's bleedvalve foto+tekst uitleg schijnbaar niet helemaal goed opgevolgt-Ray- schreef:je weet toch, steeksleuteltje 10 mee en net zo lang vlammen en afstellen tot je het hebt
Ja, das ook wel een goede...maar ik denk meer dat die knelkoppelingen ook niet helemaal lekker afdichten.Steven schreef:Je kan de slang ook heel voorzichtig draaien om die koperen 90 graden bochtjes, maar dat kan maar beperkt en moet je niet de hele tijd heen en weer draaien natuurlijk...
Carbon voor de "looks" of voor het gewicht?Alex Los schreef:Mensen die hier graag mee lezen.....
Ik heb binnenkort een afspraak bij een Carbonspecialist hier in de regio.
Hij gaat kijken wat hij kan maken van een 5 GT motorkap.![]()
Nog meer mensen intresse?????
Alex Los schreef:Ja, das ook wel een goede...maar ik denk meer dat die knelkoppelingen ook niet helemaal lekker afdichten.Steven schreef:Je kan de slang ook heel voorzichtig draaien om die koperen 90 graden bochtjes, maar dat kan maar beperkt en moet je niet de hele tijd heen en weer draaien natuurlijk...
Doe eens een naam van dat spul, dan kijk ik even of dat te bestellen is via de universele onderdelen boel-PAZ- schreef:Alex Los schreef:Ja, das ook wel een goede...maar ik denk meer dat die knelkoppelingen ook niet helemaal lekker afdichten.Steven schreef:Je kan de slang ook heel voorzichtig draaien om die koperen 90 graden bochtjes, maar dat kan maar beperkt en moet je niet de hele tijd heen en weer draaien natuurlijk...
Ik heb er bij mij een borgmiddel speciaal voor hydro slangen op gedaan, dat werkt![]()
Dicht prima af en rot niet vast dus je krijgt het ook nog fatsoenlijk terug los.