De to do lijst wordt als maar groter
Motorisch is het echt wel een lekkerding, werkt allemaal prima naar behoren. Uitlaat klinkt echt fantastisch ben ik erg blij mee. Hij moet alleen nog iets hoger worden gehangen bij de downpipe.
Twee weken geleden ontdekte ik lekkage aan de bijrijderszijde. Zeikers nat!! Kooi eruit geschroefd, die wilde ik toch nog spuiten want die zag er niet meer mooi uit. Inmiddels is die al helemaal geschuurd. Op een middag dan ook maar het hele interieur eruit gehaald en besloten dat het een echter racer moet worden.

Dit interieur staat overigens te koop op mp. Het is wel een leeg zooitje geworden nu, met slechts 1 stoel in de auto. Ook nog 3 gaten naar de binnendorpel ontdekt
Ondertussen had ik een extra setje velgen gescoord, clio 16v schoepen om precies te zijn. Zijn nog in goede staat, ik krijg alleen niet al het vuil ervanaf met velgenreiniger, iemand tips hiervoor? Heb ook een setje dunlop slicks gekocht die komen hierop te liggen.
Motorisch beginnen er weer wat kleinigheden te komen. Radiateur werkt niet meer naar behoren, dus daar moet een nieuwe voor komen. Met Steven alweer een tijdje terug een rondje geknalt. En hij bevestigde dat m'n carberateur toch nie helemaal lekker meer is. Groep A moet hiervoor komen. Ook het rechter topschotelrubber is niet helemaal lekker, tnx to Steve ik wist echt niet wat die rammel was.
Wat ik wel heb gedaan is het originele luchtfilter nieuw leven in laten blazen, en de achterklep even opgelapt. Die hing scheef evenals mijn nummerplaat. Dit scheelt weer wat rammeltjes. Je hebt het maar druk met zo'n klein wagentje!
Nou foto's volgen van de week nog wel. Nu nog even de loterij winnen.