ACT: 5 GT Turbo
Gaat weg man.Merijn schreef:Als ik dat zo zie, denk ik dat ik toch misschien maar op die Mattigjes moet gaan rijden.
Die 5 van je verdient een paar dikke sloffen!

Arco, loop de phase1 gallery ff na, en tjek het register.

Heeft je John Deere toch teveel schade?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Yup. Ffregister checken.Chris schreef:Gaat weg man.Merijn schreef:Als ik dat zo zie, denk ik dat ik toch misschien maar op die Mattigjes moet gaan rijden.
Die 5 van je verdient een paar dikke sloffen!![]()
Arco, loop de phase1 gallery ff na, en tjek het register.![]()
Heeft je John Deere toch teveel schade?!

Expert tegenpartij zegt dat het wiel LV t.o.v. R.V. verder naar achter staat, zodat het schadebdrag een stuk hoger wordt.

Raar, want ik heb niets gemerkt met terugrijden... Morgen maar eens wielbasis meten.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mmm ik heb toch die 16v remmen in 1 x op mijn gele GT gezet inclu slangen............of toch niet ??Menno schreef:Volgens mij zit daar aardig lengteverschil in.Jochem de Haas schreef:Volgens mij niet ..kan zelfs die van een clio monteren ...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oei das ff minder ........nouja als het schade bedrag hoog genoeg is wat je krijgt uitgekeerd weer nietArco schreef:Yup. Ffregister checken.Chris schreef:Gaat weg man.Merijn schreef:Als ik dat zo zie, denk ik dat ik toch misschien maar op die Mattigjes moet gaan rijden.
Die 5 van je verdient een paar dikke sloffen!![]()
Arco, loop de phase1 gallery ff na, en tjek het register.![]()
Heeft je John Deere toch teveel schade?!![]()
Expert tegenpartij zegt dat het wiel LV t.o.v. R.V. verder naar achter staat, zodat het schadebdrag een stuk hoger wordt.En dus niet rendabel.
Raar, want ik heb niets gemerkt met terugrijden... Morgen maar eens wielbasis meten.
ERvanuit gaanda dat je m niet wil restaureren maar gewoon wil rijden?Michel D. schreef:Vandaag wezen kijken, maar zit nog veel werk aan. Die 2750,-MartijnG schreef:Zoo deze blijft wel erg in prijs stijgen ofniet?
http://link.marktplaats.nl/152159610
PF-15-FR - Wit (phase1, TK MP 03-07, Hoogeveen, 700 Euro, TK MP 05-07, 2400,- De Krim, gespot Eindhoven 31-7-07)
Wat voor werk bedoel je?
Ben ook gaan kijken en t was geen nieuwe, maar ook geen schrijnend geval.
Ivo van Achthoven schreef:Lache om te horen man, die 5 van Jappe ineens weer in beeld...., rijdt ie al met dat ding...?
Wat denk je zelf?

mooie wielen jo 

-
- Über-Spammer
De rode 5 GT uit Drenthe is afgeliopen weekend niet verkocht kreeg ik afgelopen weekend te horen via mail .
Maar eens een afspraak maken om te gaan kijken.
Maar eens een afspraak maken om te gaan kijken.

Vandaag gaan kijken naar de GTT in Landgraaf.
SZ-43-N?
In ieder geval: carroserietechnisch helemaal niet gek, links en rechts een deukje maargoed. Van binnen netjes, front mount inter, flink gebeund onder de kap. Goed en minder goed, naar eigen beoordeling. Naar mijn mening koppakking lek. Liep op 3 poten, koelvloeistof borrelt en stinkt naar benzine en witte zooi aan oliedop.
Wel knutselwaardig karretje, wilde zakken tot 1200. Potentieel genoeg. BERG met onderdelen erbij van nieuwe schijven tot nieuwe apexveren, en ik weet niet wat nog meer.
SZ-43-N?
In ieder geval: carroserietechnisch helemaal niet gek, links en rechts een deukje maargoed. Van binnen netjes, front mount inter, flink gebeund onder de kap. Goed en minder goed, naar eigen beoordeling. Naar mijn mening koppakking lek. Liep op 3 poten, koelvloeistof borrelt en stinkt naar benzine en witte zooi aan oliedop.
Wel knutselwaardig karretje, wilde zakken tot 1200. Potentieel genoeg. BERG met onderdelen erbij van nieuwe schijven tot nieuwe apexveren, en ik weet niet wat nog meer.
Wie weet er nog een GT te koop die 'gewoon goed is', prijs tussen 2000 en 2500 euro.
Geen snelle, geen gekke, geen perfecte, maar een die voor een beginnertje aardig is en waar voorlopig mee gereden kan worden?
[img]http://www.5gt.nl/images/1616fafdd41d35 ... 8-2109.jpg[/img]
(effe van 5gt.nl geript:p)
Geen snelle, geen gekke, geen perfecte, maar een die voor een beginnertje aardig is en waar voorlopig mee gereden kan worden?
Riël Notermans schreef:Vandaag gaan kijken naar de GTT in Landgraaf.
SZ-43-N?

Laatst gewijzigd door GAFIF op di 25 mar 2008 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Mwah Riël snel mag hij best zijnRiël Notermans schreef:Wie weet er nog een GT te koop die 'gewoon goed is', prijs tussen 2000 en 2500 euro.

Ik ben inderdaad op zoek naar een R5 al dan niet een GT Turbo heb momenteel nog 1 potentiele kandidaat waar we ook al zijn gaan kijken maar op advies van Riël gaan we toch kijken naar andere.
-
- Über-Spammer
Moet er toch heel voorzichtig aan gaan denken om eventueel een andere te gaan kopen... (hoe graag ik dat eigenlijk niet wil & me afvraag waar ik WEER aan ga beginnen...Florus schreef:Waar begin je weer aan...![]()
![]()
Je wilt gewoon weer een GT kenteken dat begint met een H.......![]()

Heb i.i.g. a.s zaterdag in Emmen een definitieve afspraak staan om te gaan kijken.
Weer met een H ? Ohhh ja. klopt ja. Hopelijk is de staat waarin ie verkeerd nog een beetje het zelfde als op de fotoŽs van Speurders...

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wel een ph1
blijven toch ook leuke apparaten

blijven toch ook leuke apparaten
hij is verkocht voor 6500 euro.....-PAZ- schreef:Die zal idd wel niet goedkoop zijn, prijs van die 11Turbo valt opzich nog wel mee mits ie in goede staat is natuurlijk
Wat maakt dat kenteken nu uit, als je voor een mooie prijs een goede auto kan kopen. Dan speelt kenteken toch geen rol. Het is trouwens zo dat je tegenwoordig ook een kenteken kan aanvragen uit het origenele bouwjaar als je hem invoert 
R5GTT. Drive it like you stole it
Sinds wanneer is dat Paz?! Ik heb daar nog nooit wat over gelezen of gezien...-PAZ- schreef:Het is trouwens zo dat je tegenwoordig ook een kenteken kan aanvragen uit het origenele bouwjaar als je hem invoert
Het is wel zo dat als de auto ouder is dan, ik meen 30 jaar, je een YA/YB kenteken in het blauw kan aanvragen...
Je mag momenteel al blij zijn als je een nette kan vinden. Op een gegeven moment is zo'n nieuw kenteken van ondergeschikt belang vind ik...CChris schreef:das leuk, oude auto, nieuw kenteken wat met cijfers en dan een Z begint...........is ook niet leuk
Ben tijdje terug op apk cursus geweest, en toen had de leraar die de training gaf het daarover. Volgens hem kon dat sinds kort. Hij reed zelf ook oldtimer die ingevoerd was, als je het zeker wilt weten zou je eens moeten informeren bij de RDW.
Wat ik al zei, je kan dan zo'n YA/YB kenteken aanvragen icm een blauwe plaat. Die regel is inderdaad gekomen.
Dat is dus zegmaar een "oud" kenteken, maar nog nooit eerder uitgegeven in Nederland.
Kenteken combinaties uit het verleden worden niet gebruikt.
Dat is dus zegmaar een "oud" kenteken, maar nog nooit eerder uitgegeven in Nederland.
Kenteken combinaties uit het verleden worden niet gebruikt.

Wat ik bedoel is dat wanneer je nu een auto uit zegmaar 1965 invoerd en dus voor het eerst op kenteken zet je dus ook een kenteken kan krijgen met een combinatie uit die tijd ipv de combinaitie die nu gebruikt word
is dat niet de ex gt van die haagse plisie agent die ook een turbo 2 heeft/had...Chris schreef:Kennen we deze nog?!

-
- Contacteer:
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Heh deze keer zit ik dicht bij het vuur 

deze auto loopt toch ergens in almeloVos schreef:is dat niet de ex gt van die haagse plisie agent die ook een turbo 2 heeft/had...Chris schreef:Kennen we deze nog?!