ACT: Mobiele telefonie
waardeloos menu, van die geile navitoetsen die alle kanten op fleppen, 3 x niks
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
nee die nieuwe nokia's zijn duidelijk 

jaaaaaaaaaaaaaa 

Het irritante van een nokia is dat je er amper wat bij kan zetten
Een telefoon moet voor mij vooral configurable zijn.

-
de iPhone
Het is even wennen, en eigenlijk ook een redelijke koelkast maar man man wat een heerlijke telefoon..
Tytn2 gebruik ik nu eigelijk alleen nog maar voor exchange..

Het is even wennen, en eigenlijk ook een redelijke koelkast maar man man wat een heerlijke telefoon..
Tytn2 gebruik ik nu eigelijk alleen nog maar voor exchange..
Dus je wil niet lid worden van mijn anti-Nokia club?-Ray- schreef:ik ben zo anti SE
Wat een hokken zijn dat. Ik heb al allerlei merken telefoons gehad alleen bij Nokia heb je hogere wiskunde nodig om er mee om te kunnen gaan. De bediening is echt door iemand met een slok teveel op bedacht.
Ik heb nu al een flink aantal mensen op mijn werk (daar hebben we Nokia's) wanhopig in de handleiding zien zoeken om uit te vinden hoe je zo'n ding alleen al op toetsenblokkade kunt krijgen.
Die "simpele" besturing is waarschijnlijk alleen simpel voor mensen die al hun hele leven een Nokia hebben gehad.
Daarnaast zijn het natuurlijk ook gewoon de Opel Kadetjes onder de telefoons. Ziet er niet uit, werkt niet maar iedereen wil er blijkbaar 1 hebben.
Die 6300 en 6500 hebben zo te zien dezelfde handige joystickachtige bediening die SE, philips en Panasonic al jaren gebruiken.Ronnie schreef:Met alle respect Arjen, maar als je de besturing van bv de Nokia 6300 of 6500 niet snapt, welke snappen ze dan wel??![]()
Makkelijker kan gewoon niet.
De goedkope Nokia's (ja, ja het mag wat kosten) bij ons op het werk hebben dat niet.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Arjen,
Ik wil je een hand geven, en lid worden van je anti-nokia club. Ik kan ook niet wennen aan die dingen. Zelfs niet aan de simpele toestellen...
Ik wil je een hand geven, en lid worden van je anti-nokia club. Ik kan ook niet wennen aan die dingen. Zelfs niet aan de simpele toestellen...

Project: GTT Blue Sport
Dat je Symbian toestellen niet snapt, begrijp ik... Maar de gewone Nokia's lijken me toch niet zo moeilijk.
Maar het is gewoon een kwestie van wennen. Net zoals ik de functies op een SE en Motorola nooit kan vinden.
Maar het is gewoon een kwestie van wennen. Net zoals ik de functies op een SE en Motorola nooit kan vinden.

Ik heb in het verleden ook wel SE gehad, díe hebben pas een idiote menu structuur. Dacht ik eerst. Maar, zoals Merijn al zegt, is het gewoon wennen; na een paar weken heb je het heus wel onder de knie. En sja, dat je in het boekje moet kijken om te zien hoe iets werkt...zo moet dat toch ook?
Als je van hetzelfde merk komt weet je vaak wel hoe de basis handelingen in elkaar steken, de rest moet je gewoon leren 

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
dat zegt wat meer over je collega's, wat voor bedrijf is dat johArjen schreef:-Ray- schreef:ik ben zo anti SE
Ik heb nu al een flink aantal mensen op mijn werk (daar hebben we Nokia's) wanhopig in de handleiding zien zoeken om uit te vinden hoe je zo'n ding alleen al op toetsenblokkade kunt krijgen.

stel m automatisch in of ff menu sterretje en klaar

maar goed, zo zie je maar weer, zoveel mensen, zoveel wensen. maar goed ook anders reden we allemaal in een GP
van me werk heb ik een 2610, simpeler kan het niet. niks mis mee
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Geen idee maare die heb je aan jeroen verkocht en ik heb hem weer geruild met jeroen omdat die hem steeds kwijt was-Ray- schreef:das idd een knap dingetje. weet jij trouwens nog welk type nokia ik jouw toen verkocht heb? die kleine met dat blauwe display?Jochem de Haas schreef:Krijg eendezer dagen een G 600 sansung .....is dat wat ?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb voor me werk een 6300 .....is best te doen, alleen een fototoestel zonder flitser
hoe moet ik nu s'avonds als ik met pech sta me auto maken ?
Oja en wat ook lastig is ..de plek van het spatie knopje zit op een andere plek dan op mijn samsung

Oja en wat ook lastig is ..de plek van het spatie knopje zit op een andere plek dan op mijn samsung

Wellicht menu - *Arjen schreef:Ik heb nu al een flink aantal mensen op mijn werk (daar hebben we Nokia's) wanhopig in de handleiding zien zoeken om uit te vinden hoe je zo'n ding alleen al op toetsenblokkade kunt krijgen.-Ray- schreef:ik ben zo anti SE

Reno-loos
I know.RoyH schreef:Wellicht menu - *Arjen schreef:Ik heb nu al een flink aantal mensen op mijn werk (daar hebben we Nokia's) wanhopig in de handleiding zien zoeken om uit te vinden hoe je zo'n ding alleen al op toetsenblokkade kunt krijgen.-Ray- schreef:ik ben zo anti SE
Andere merken gebruiken daar een sleuteltje of een slotje voor.
Briljant idee, dat had zelfs iemand bij Nokia ook kunnen bedenken.....
Menu-* doet toch ook al een jaar of 10 bijna zijn werk prima 
Ach het is gewoon een kwestie van wennen, ik heb van het werk een Nokia, had er hiervoor zelf 1 en heb nu prive een samsung en qua bediening zijn ze bijna identiek.
Als je aan het sms'en bent schuift alles gewoon 1 plaats op ongeveer (bij Nokia is de 0 een spatie en bij de Samsung het # de spatie etc.)

Ach het is gewoon een kwestie van wennen, ik heb van het werk een Nokia, had er hiervoor zelf 1 en heb nu prive een samsung en qua bediening zijn ze bijna identiek.
Als je aan het sms'en bent schuift alles gewoon 1 plaats op ongeveer (bij Nokia is de 0 een spatie en bij de Samsung het # de spatie etc.)
Reno-loos
Heb al jaren een HTC, verschillen onderlink natuurlijk niet veel. Maar begin me wel steeds te ergeren aan de snelheid van die dingen
.

Misschien zijn die wel beter.
Maar dan nog, t moet 'klik'-'klaar' zijn.
Blijft 'laadtijd' hebben. Ik ben wel geinteresseerd in de HTC Touch cruise.
Ook kijk ik stiekem naar de Samsung i780.
Maar dan nog, t moet 'klik'-'klaar' zijn.
Blijft 'laadtijd' hebben. Ik ben wel geinteresseerd in de HTC Touch cruise.
Ook kijk ik stiekem naar de Samsung i780.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even een vraag.
Wintertijd, mijn klok staat op bv 23:00 uur, ik krijg om 23:00 uur een sms binnen met de tijd 22:00 uur
Telefoon is naar zomertijd gegaan, maar de smsjes blijven een uur achter lopen
Weet iemand de oplossing?
Tijdzone staat op GMT
Zomertijd +1 uur
Wintertijd, mijn klok staat op bv 23:00 uur, ik krijg om 23:00 uur een sms binnen met de tijd 22:00 uur

Telefoon is naar zomertijd gegaan, maar de smsjes blijven een uur achter lopen

Tijdzone staat op GMT
Zomertijd +1 uur
onze tijdzone is GMT+1 he, en dan nog zomertijd eroverheenRonnie schreef:Even een vraag.
Wintertijd, mijn klok staat op bv 23:00 uur, ik krijg om 23:00 uur een sms binnen met de tijd 22:00 uur![]()
Telefoon is naar zomertijd gegaan, maar de smsjes blijven een uur achter lopen![]()
Tijdzone staat op GMT
Zomertijd +1 uur

Edit....
Ik wil mijn iPhone verkopen, iemand interesse? Reacties graag per PM!
- iPhone 8GB
- Laatste software versie 1.1.4
- NL
- SimLock vrij (voor alle operators te gebruiken)
- Incl. factuur
[img]http://www.iphoneclub.nl/wp-content/upl ... iphone.jpg[/img]
- iPhone 8GB
- Laatste software versie 1.1.4
- NL
- SimLock vrij (voor alle operators te gebruiken)
- Incl. factuur
[img]http://www.iphoneclub.nl/wp-content/upl ... iphone.jpg[/img]
Net de HTC Touch Diamond binnen ...