Programmeren Laguna 2

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
laguna2
Contacteer:

Hee mensen, Kom hier al een tijdje niet meer vanwege het (verplicht) rijden in een SEAT.
Mijn vader heeft onlangs een van de laatste "oude" Lagunas aangeschaft (2.0 automaat, Tech Line.)

Aangezien mijn vader altijd met de verlichting aan rijdt had ik de vraag of er in te stellen is of bij draaiende motor de verlichting automatisch gaat branden. De auto is uitgerust met een verlichtingssensor. De Renault-dealer kwam niet verder dan aan te bieden een tapeje over de sensor te plakken (aan de buitenkant!!)

Bij mijn SEAT kan ik gewoon de verlichtingschakelaar op "aan" laten staan, dan gaat het licht aan als ik hem van het slot doe en gaat uit 40 sec na het afsluiten.

Helaas heeft deze optie bij de laguna alleen het effect dat er een piepje gaat als de auto wordt uitgeschakeld.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Uit m'n hoofd: twee keer de verlichtingschakelaar aan-uit doen. Dan zou er een piepje moeten klinken en is de lichtautomaat actief. Dat zou ook in het boekje moeten staan. :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ollie

Mooie optie van de dealer :D

@Martijn: jij geeft de uitleg voor het in- en uit schakelen van de lichtautomaat. Als deze uit staat, gaat het licht helaas niet vanzelf branden bij het starten van de auto, maar moet je het handmatig aanzetten.

@Laguna2: bij mijn weten kan datgene wat jij vraagt niet.
Ferdy
Über-Spammer

Martijn schreef:Uit m'n hoofd: twee keer de verlichtingschakelaar aan-uit doen. Dan zou er een piepje moeten klinken en is de lichtautomaat actief. Dat zou ook in het boekje moeten staan. :)
heb jij die optie ook dan ?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

@ Ferdy: nee, mijne is van '01

@ Ollie: je hebt gelijk.... |:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
MikeVV
Contacteer:

voor zover ik weet zit die optie alleen op de laguna III
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Gabri van der Veen
Über-Spammer

de scenicII heeft het anders ook.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Plaats reactie