Hee mensen, Kom hier al een tijdje niet meer vanwege het (verplicht) rijden in een SEAT.
Mijn vader heeft onlangs een van de laatste "oude" Lagunas aangeschaft (2.0 automaat, Tech Line.)
Aangezien mijn vader altijd met de verlichting aan rijdt had ik de vraag of er in te stellen is of bij draaiende motor de verlichting automatisch gaat branden. De auto is uitgerust met een verlichtingssensor. De Renault-dealer kwam niet verder dan aan te bieden een tapeje over de sensor te plakken (aan de buitenkant!!)
Bij mijn SEAT kan ik gewoon de verlichtingschakelaar op "aan" laten staan, dan gaat het licht aan als ik hem van het slot doe en gaat uit 40 sec na het afsluiten.
Helaas heeft deze optie bij de laguna alleen het effect dat er een piepje gaat als de auto wordt uitgeschakeld.
Programmeren Laguna 2
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Uit m'n hoofd: twee keer de verlichtingschakelaar aan-uit doen. Dan zou er een piepje moeten klinken en is de lichtautomaat actief. Dat zou ook in het boekje moeten staan. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Mooie optie van de dealer
@Martijn: jij geeft de uitleg voor het in- en uit schakelen van de lichtautomaat. Als deze uit staat, gaat het licht helaas niet vanzelf branden bij het starten van de auto, maar moet je het handmatig aanzetten.
@Laguna2: bij mijn weten kan datgene wat jij vraagt niet.

@Martijn: jij geeft de uitleg voor het in- en uit schakelen van de lichtautomaat. Als deze uit staat, gaat het licht helaas niet vanzelf branden bij het starten van de auto, maar moet je het handmatig aanzetten.
@Laguna2: bij mijn weten kan datgene wat jij vraagt niet.
heb jij die optie ook dan ?Martijn schreef:Uit m'n hoofd: twee keer de verlichtingschakelaar aan-uit doen. Dan zou er een piepje moeten klinken en is de lichtautomaat actief. Dat zou ook in het boekje moeten staan.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ Ferdy: nee, mijne is van '01
@ Ollie: je hebt gelijk....
@ Ollie: je hebt gelijk....

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
voor zover ik weet zit die optie alleen op de laguna III
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Über-Spammer
de scenicII heeft het anders ook.