ACT: 5 GT Turbo
mijn GT heeft geen originele kleur, dus de deur moet sowieso overgespoten worden. kan er voor 3 tientjes 1 kopen, die wel pas is gespoten, maar dan weet je weer niet wat eronder zit?
ik kan denk ik beter kijken naar een originele die nog hard is, of nie..
ik kan denk ik beter kijken naar een originele die nog hard is, of nie..
Naja een pasgespoten deur zal vast niet vol roest zitten en anders is het ws. wel aardig geconserveerd 
Gewoon kijken en voelen, deuren zijn op zich niet de meest zwakke plek van de 5. Zolang de afwateringsgaatjes maar hun werk doen.

Gewoon kijken en voelen, deuren zijn op zich niet de meest zwakke plek van de 5. Zolang de afwateringsgaatjes maar hun werk doen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Wie ow wie kan voor mij de bestelbaarheid en de bestelnummers van de schakelaars voor de elektrische ramen van de GTT opzoeken.
Kan die persoon ook kijken naar het motortje ervan in het l-portier.
Erg lastig allemaal als dat kapot is....
Kan die persoon ook kijken naar het motortje ervan in het l-portier.
Erg lastig allemaal als dat kapot is....
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
die schakelaars vind je regelmatig op de sloop, volgens mij heb ik er nog wel een paar boven in een la 

Immer wieder die verdammte Holländer
nee sorry, alle 3 verkauft
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
zit er verschil tussen remslangen van een phase 1 gtt en een phase 2 gtt?
volgens biesheuvel wel alleen kan niet zien wat verschil is en dus welke ook op gte zit.
dus weet iemand het verschil als dat er is?
volgens biesheuvel wel alleen kan niet zien wat verschil is en dus welke ook op gte zit.
dus weet iemand het verschil als dat er is?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Volgens mij niet ..kan zelfs die van een clio monteren ...
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja zat net ook al in programa van mn werk en dialogys te kijken kon ook al niks vinden , bestel denk maar phase 2 aangezien wagen compleet phase 2 uitgevoerd word.Florus schreef:Tussen PH1 en PH2 zit geen enkel verschil,in de vrije handel leveren ze ook maar 1 type
maar iig bedankt voor snelle reacties

Wat blijven GTT'tjes toch cool 
Als ik ooit groot ben.....
en ik rijk ben ooit....
Dan wil ik er ook eentje
Tot die tijd blijf ik wel lekker lurken

Als ik ooit groot ben.....


Dan wil ik er ook eentje

Tot die tijd blijf ik wel lekker lurken

En aan dat soort uitspraken heb je nou nix...
Je moet dat soort dingen niet bewaren voor 'later', voor het zelfde geldt lig je morgen dood onder een bus.
Gewoon geld oppotten, die Laguna weg en kopen die hap. Kep er ook 4 jaar dagelijks mee gereje na een stevige investering, zo dramatisch zijn ze ook weer niet.
Je moet dat soort dingen niet bewaren voor 'later', voor het zelfde geldt lig je morgen dood onder een bus.
Gewoon geld oppotten, die Laguna weg en kopen die hap. Kep er ook 4 jaar dagelijks mee gereje na een stevige investering, zo dramatisch zijn ze ook weer niet.
GhegheSteven schreef:En aan dat soort uitspraken heb je nou nix...
Je moet dat soort dingen niet bewaren voor 'later', voor het zelfde geldt lig je morgen dood onder een bus.
Gewoon geld oppotten, die Laguna weg en kopen die hap. Kep er ook 4 jaar dagelijks mee gereje na een stevige investering, zo dramatisch zijn ze ook weer niet.


Maarja dat wordt eerst dus sparen



Wil er dan het liefst eentje die uiterlijk nog zoveel mogelijk standaard is, dus dat wordt tegen die tijd wel eventjes zoeken. Vooral zoeken naar een beetje goede zal een klus worden, maar niets is onmogelijk in het leven

Uhu dat dacht ik ook-PAZ- schreef:Je moet er ook beetje geluk mee hebben, staat veel zooi te koop maar als je wat rond kijkt kom je vast en zeker wel een goede tegen

En misschien zijn er wel lieve mede-leden die mee willen kijken en proefrijden tegen die tijd zodat ik iig geen kat in de zak koop

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Als je straks zo ver bent komt er vanzelf iets leuks op je pad.Priyantha schreef:Uhu dat dacht ik ook-PAZ- schreef:Je moet er ook beetje geluk mee hebben, staat veel zooi te koop maar als je wat rond kijkt kom je vast en zeker wel een goede tegen
En misschien zijn er wel lieve mede-leden die mee willen kijken en proefrijden tegen die tijd zodat ik iig geen kat in de zak koop


Project: GTT Blue Sport
Allemaal nogal impulsief, alle 5gt zijn nu ouder als 18 jaar, dat betekent dat de onderhoudshistorie nogal belangrijk is, ook het koetswerk is nogal roestgevoelig als hier nooit iets aan gedaan is, dus goed kijken.Steven schreef:En aan dat soort uitspraken heb je nou nix...
Je moet dat soort dingen niet bewaren voor 'later', voor het zelfde geldt lig je morgen dood onder een bus.
Gewoon geld oppotten, die Laguna weg en kopen die hap. Kep er ook 4 jaar dagelijks mee gereje na een stevige investering, zo dramatisch zijn ze ook weer niet.
verwacht wel kosten, 5gt onderhoud is bovengemiddeld.
Ik denk dat over pakweg 5 jaar het gros wel is doorgerot en wat over is wordt duur.
Je wil toch geen ouwe laguna op je bedrijf met die bijtelling ?Priyantha schreef:GhegheSteven schreef:En aan dat soort uitspraken heb je nou nix...
Je moet dat soort dingen niet bewaren voor 'later', voor het zelfde geldt lig je morgen dood onder een bus.
Gewoon geld oppotten, die Laguna weg en kopen die hap. Kep er ook 4 jaar dagelijks mee gereje na een stevige investering, zo dramatisch zijn ze ook weer niet.Dat is waar
Maarja dat wordt eerst dus sparenDenk dat ik de Laguna aan me eigen bedrijf verkoop ofzo
en dan 'krijg' ik geld van me eigen bedrijfje en dan nog eventjes wat extra sparen, dan kan er wel een 5je bij
![]()
Wil er dan het liefst eentje die uiterlijk nog zoveel mogelijk standaard is, dus dat wordt tegen die tijd wel eventjes zoeken. Vooral zoeken naar een beetje goede zal een klus worden, maar niets is onmogelijk in het leven
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Dan kan je beter een gt op het bedrijf zetten, bijtellijng bijna niks (over dagwaarde na 15 jaar)
en dan lekker op kosten van het bedrijf opknappen

en dan lekker op kosten van het bedrijf opknappen



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 863
- Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
- Locatie: Tilburg
bijtelling over de waarde economisch verkeer.Luco/Alpine-racer schreef:(over dagwaarde na 15 jaar)
Vanaf het moment dat een auto ouder is dan 15 jaar, gaat u voor het privégebruik uit van de waarde in het economisch verkeer van de auto in plaats van de grondslag voor de bijtelling privégebruik auto. Als de auto bijvoorbeeld op 1 mei 15 jaar oud is, gaat u de eerste 4 maanden uit van de grondslag voor de bijtelling privégebruik auto. Daarna gaat u uit van de waarde in het economisch verkeer. Voor de vaststelling van deze waarde kunnen veilingprijzen een indicatie geven. U kunt ook kijken naar de taxatiewaarde van de auto voor de verzekering of naar de actuele kilometer- en leaseprijzen. Voor een gerestaureerde auto moet u de kostprijs van de auto en de restauratiekosten bij elkaar optellen. Daardoor kan de waarde in het economisch verkeer hoger zijn dan de grondslag voor de bijtelling privégebruik auto.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
restauratie of gewoon netjes rijdbaar opknappen zit een verschil in
Anders betaal je toch over de nieuwaarde van de gtt, das nog een lachertje
Maat van me heeft twee type espaces, eentje op de zaak op gas, die lacht echt iedereen uit, niet gerestaureerd, dus waarde economisch verkeer (dagwaarde) 1500 euro


Anders betaal je toch over de nieuwaarde van de gtt, das nog een lachertje

Maat van me heeft twee type espaces, eentje op de zaak op gas, die lacht echt iedereen uit, niet gerestaureerd, dus waarde economisch verkeer (dagwaarde) 1500 euro


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Sorry, maar ik moet deze nog even spammen

Vanaaf ff een kooitje opgehaald bij een gast uit Utrecht...Chris schreef:Is richting Utrecht gegaan... Ben benieuwd of die ooit nog eens opduikt...Arco schreef:Is verkocht. Onbekend waar bij mij.-jo- schreef:wat is er met dat ding van jappe gebeurt ? Of waar is ie naartoe gegaan ?
En wat had die in de schuur staan, juist ja...

Ondertussen zit er een nieuwe turbo op, en had hij er alweer een hoop knaken tegenaan gegooid.
We zullen hem binnenkort zeker ergens tegen gaan komen.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Weet iemand iets meer af van deze wagen ?? Of heb ik iets over het hoofd gezien ???MartijnG schreef:Weer één te koop:
http://www.speurders.nl/autos/renault/3 ... enault%205
Toch wel erg mooi zo'n rode standaard Phase 1...en die wielen![]()
[img]http://images9.speurders.nl/images/38/3 ... 3739_1.jpg[/img]
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Die zitten er niet meer onder las ik in zŽn advertentie.. Nu standaard 13` inches.....
Maar voordat ik een ritje ga maken naar het wonderschone Drenthe, wil ik hopelijk toch iets meer weten over de staat van de auto nu.
Maar voordat ik een ritje ga maken naar het wonderschone Drenthe, wil ik hopelijk toch iets meer weten over de staat van de auto nu.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"