Verder zijn de strips en handgrepen allang niet meer zwart. En is er nog en Laguna bij gekomen. Wat gaat de tijd toch snel...
Valt ook wel mee relatief gezien. Voorfront erin lassen, nieuwe motorkap en bumper en koplampen, nieuwe radiateur en condensor en leidingen en dan spuiten die hap.Tom schreef:Ik vind de schade eigenlijk nog wel meevallen. Dit is echt nog wel netjes te fixen! En Merijn moet niet zeuren, die heeft er volgens mij een zeer nette prijs voor gevangen![]()
Ik denk het stelmotortje welke de kleppen regelt, de tandjes lopen hier wel eens van kapot.Ollie schreef:De Clio is inmiddels weer rijdende, heb echter nog 2 probleempjes ermee
1) De ventilatie werkt alleen nog maar op de voorruit, er komt dus geen lucht meer uit de middenrooster en het voetencompartiment. Ik heb ECC, dus misschien dat er iets is met een motortje?
Hierbij denk ik een massaprobleem, controleer de massapunten op het motorblok, versnellingsbak ed.Ollie schreef: 2) De toerenteller en de koelvloeistoftemperatuurmeter vallen tijdens het rijden vaker terug naar 0 en dan werken ze weer gewoon. Ik heb ook het gevoel dat de auto beter trekt als de toerenteller weg valt. Heel raar probleem dus.
Iemand hier iets meer info over?