nicky clio 16v. fotos (het begin) pagina 6
-
ziet er lekker strak uit!
alleen die wisser ga je wel missen denk, maja je moet er wat voor over hebben
alleen die wisser ga je wel missen denk, maja je moet er wat voor over hebben

wordt aan gewerkt!
-
- Contacteer:
Erg goed bezig! Meteen alles aanpakken
Wel erg veel roest, ben blij dat de mijne na 16 jaar nog geen rotte wielkasten heeft (één van de weinige uitzonderingen)...

-
- Über-Spammer
waarom heb je nou even niet je deurgreep en slot en het rooster uit de motorkap gehaald?
alles wordt gespoten hoor
er moest gewoon niet overal primer op
en ik wou zo veel mogelijk laten zitten
wat er niet af moest heb ik lekker laten zitten
je zult zien dat dan het 1 en ander anders wel gesneuvelt was
en aangezien dit allemaal zeer low-budget moet heb ik geen zin om allemaal extra kosten te krijgen
(nu alleen de verf voor inkoopprijs
)
in eerste instantie wou ik alleen de roest bij de wielkasten weghaalen
ik ben nu eigenlijk al een heel stuk verder dan dat eigenlijk de bedoeling was
maar alles wordt strax mooi in kleur gespoten incl deurstijl
dat gaat helemaal goed komen
wacht het eindresultaat maar af gentlemen
er moest gewoon niet overal primer op
en ik wou zo veel mogelijk laten zitten
wat er niet af moest heb ik lekker laten zitten
je zult zien dat dan het 1 en ander anders wel gesneuvelt was
en aangezien dit allemaal zeer low-budget moet heb ik geen zin om allemaal extra kosten te krijgen
(nu alleen de verf voor inkoopprijs

in eerste instantie wou ik alleen de roest bij de wielkasten weghaalen
ik ben nu eigenlijk al een heel stuk verder dan dat eigenlijk de bedoeling was

maar alles wordt strax mooi in kleur gespoten incl deurstijl
dat gaat helemaal goed komen
wacht het eindresultaat maar af gentlemen

Ik snap het wel een beetje, maar reken er echt niet op dat het echt mooi wordt, nu je het slot niet uit de deuren hebt gehaald... En dat zou echt zonde zijn van het geld, in mijn ogen.
Maar goed, we wachten netjes af.
Maar goed, we wachten netjes af.

Ik zou toch ook wat meer gestript hebben, als je het zelf doet kost het toch niks? En zoveel werk is het ook niet. Naar mijn idee wordt het dan wel veel netter. Mja ik ben ook een zeikert dat dat betreft, en Merijn is nog net een stukje erger volgens mij 

ik zeg niet dat mijn manier DE beste manier is, maar dit is echt bende, sorry dat ik t zeg....
Maar ach, je kunt m altijd nog mat zwart rollen...
Hoeveel moeite is t nu, om ff wat te demonteren. Trek 2 uur uit en hij is kaal.....
Maar ach, je kunt m altijd nog mat zwart rollen...
Hoeveel moeite is t nu, om ff wat te demonteren. Trek 2 uur uit en hij is kaal.....
-
- Contacteer:
laat die jongen het lekker zelf bepalen , hij wil gewoon zo snel mogelijk weer rijden , en niet de auto 3 jaar stil hebben staan....
net of een slot en een deurklink uit een deur halen 3 jaar duurt....
tis al 4 btw...
tis al 4 btw...

sjonge jonge
slotje+klink haal ik er vd week nog wel eff uit
is toch grappig om te zien dat je valt of staat met een slot en een klinkje
.
het gaat van vakwerk en ooh wat mooi inneens naar wat een bende en wordt nooit mooi.
net wat ik zeg ik haal hem er vd week nog wel even uit.
mischien is ie dan inneens weer supermooi

slotje+klink haal ik er vd week nog wel eff uit

is toch grappig om te zien dat je valt of staat met een slot en een klinkje

het gaat van vakwerk en ooh wat mooi inneens naar wat een bende en wordt nooit mooi.
net wat ik zeg ik haal hem er vd week nog wel even uit.
mischien is ie dan inneens weer supermooi

en ik ben heel makkelijk en wil dat het zo weinig mogelijk kostDennisT schreef:Ik zou toch ook wat meer gestript hebben, als je het zelf doet kost het toch niks? En zoveel werk is het ook niet. Naar mijn idee wordt het dan wel veel netter. Mja ik ben ook een zeikert dat dat betreft, en Merijn is nog net een stukje erger volgens mij
dus dat er zo weinig mogelijk kapot knapt

Als je het met beleid doet zal er bijna niks sneuvelen hoor. Bij het strippen heb ik maar 1 boutje kapot gedraaid en een paar klemmetjes kapot getrokken, maar wat zijn de kosten daarvan nou? Laat het 10 euro kosten, maar daarvoor is het resultaat wel netter naar mijn ideenickyr16v schreef:en ik ben heel makkelijk en wil dat het zo weinig mogelijk kostDennisT schreef:Ik zou toch ook wat meer gestript hebben, als je het zelf doet kost het toch niks? En zoveel werk is het ook niet. Naar mijn idee wordt het dan wel veel netter. Mja ik ben ook een zeikert dat dat betreft, en Merijn is nog net een stukje erger volgens mij
dus dat er zo weinig mogelijk kapot knapt
![]()

-
- Moderator
- Car: MB
Dit zijn de auto's die ik altijd graag van dichtbij bekijk op een openingsmeeting ofzo
.....En man oh man, wat ben ik dan weer blij met mijn laklaag uit '93 en motorkap vol steenslag 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haha ja idd
Ik zeg niet dat deze ook zo wordt, maar ik lach me ook altijd kapot als ik een auto zie waar bv de randen van de motorkap niet gespoten zijn, of er spuitnevel op plekken zit waar het niet hoort
Mja, ik denk dat onze mening nu wel duidelijk is, iedereen pakt het nou eenmaal op een andere manier aan. Laten we iig hopen dat het gewoon netjes wordt

Mja, ik denk dat onze mening nu wel duidelijk is, iedereen pakt het nou eenmaal op een andere manier aan. Laten we iig hopen dat het gewoon netjes wordt

-
- Moderator
Stel je niet zo aan. Wat we hier proberen te zeggen is dat het slimmer is om het meteen netjes te doen. Je doet het zelf dus veel werk zal het niet zijn. Ga een paar uur aan de slag en je doet het in 1 keer goed. Spuit je je slot bijvoorbeeld mee en je wilt een keer een slot vernieuwen dan weet je niet wat je ziet...........en ben je alsnog duur uit 

-
- Moderator
Doe nou niet alsof je het voor ons doet. Wat mij betreft spuit je hem roze met gele stippen en laat je slot nog 100 jaar zitten. Wat er hier een aantal zeggen is enkel goed bedoeld voor een zo net mogelijk resultaat. En als je niet zo goed tegen dergelijke kritiek kan.......tja........
Goed, dan zal ik ook nog een duit in het zakje doen... 
Als je je slot en de deurgreep NU nog uit de deur gaat halen, dan begin ook maar opnieuw met schuren en zet 'm maar opnieuw in de primer, want ik vrees dat je dat altijd zal blijven zien.
En zoals Tom al zegt, het is goedbedoeld advies. Sla je dat in de wind, even goeie vrienden, maar we willen je behoeden voor zaken waar je echt niet vrolijk van wordt.
Anyways... Ik wacht wel op het eindresultaat en hoop serieus dat het allemaal netjes wordt.

Als je je slot en de deurgreep NU nog uit de deur gaat halen, dan begin ook maar opnieuw met schuren en zet 'm maar opnieuw in de primer, want ik vrees dat je dat altijd zal blijven zien.
En zoals Tom al zegt, het is goedbedoeld advies. Sla je dat in de wind, even goeie vrienden, maar we willen je behoeden voor zaken waar je echt niet vrolijk van wordt.
Anyways... Ik wacht wel op het eindresultaat en hoop serieus dat het allemaal netjes wordt.