Is idd wel tijd voor een andere, ik zal wel ff zien wat ik op de kop kan tikken.
Maar goed, deze jongen gaat z'n mandje maar eens opzoeken, heb morgen weer een hoop ontevreden vw klanten aan m'n balie staan...
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ARNO16V schreef:Is idd wel tijd voor een andere, ik zal wel ff zien wat ik op de kop kan tikken.
Maar goed, deze jongen gaat z'n mandje maar eens opzoeken, heb morgen weer een hoop ontevreden vw klanten aan m'n balie staan...
wil je zeggen dat er wel eens tevreden klanten naar je balie komen om te zeggen hoe geweldig het met hun VW gaat ?
Met een beetje mazzel moet ik volgende week op gesprek bij een opdrachtgever die een aantal hele mooie gebouwen bezit waar ik het onderhoud voor moet gaan regelen.
Zo en de hekwerkfabrikant maar eens aansprakelijk gesteld voor wanprestatie waardoor ik onze overeenkomst als niet geldig beschouw, eens kijken hoe die reageert
Luco/Alpine-racer schreef:Met een beetje mazzel moet ik volgende week op gesprek bij een opdrachtgever die een aantal hele mooie gebouwen bezit waar ik het onderhoud voor moet gaan regelen.
Zo en de hekwerkfabrikant maar eens aansprakelijk gesteld voor wanprestatie waardoor ik onze overeenkomst als niet geldig beschouw, eens kijken hoe die reageert
Ik weet dat er nogal wat mensen uit Arnhem en omgeving hier zitten en daar had ik een vraagje voor. Is er ergens in Arnhem een wasbox o.i.d. waar je zelf je auto af kunt spuiten??? Ik heb gister namelijk een beetje door de modder lopen raggen en me auto lijkt nu nogal veel op een rallyclio Modder zit tot op het dak.... Dus als iemand iets weet, hoor ik het graag
Remon-CL10 schreef:Ik weet dat er nogal wat mensen uit Arnhem en omgeving hier zitten en daar had ik een vraagje voor. Is er ergens in Arnhem een wasbox o.i.d. waar je zelf je auto af kunt spuiten??? Ik heb gister namelijk een beetje door de modder lopen raggen en me auto lijkt nu nogal veel op een rallyclio Modder zit tot op het dak.... Dus als iemand iets weet, hoor ik het graag
Op ijsseloord zit achterin een wasbox. IJsseloord is vanaf de HTS richting snelweg het laatste industrieterrein aan de rechterhand voor je de pleyroute op rijdt.
Remon-CL10 schreef:Ik weet dat er nogal wat mensen uit Arnhem en omgeving hier zitten en daar had ik een vraagje voor. Is er ergens in Arnhem een wasbox o.i.d. waar je zelf je auto af kunt spuiten??? Ik heb gister namelijk een beetje door de modder lopen raggen en me auto lijkt nu nogal veel op een rallyclio Modder zit tot op het dak.... Dus als iemand iets weet, hoor ik het graag
Luco/Alpine-racer schreef:Met een beetje mazzel moet ik volgende week op gesprek bij een opdrachtgever die een aantal hele mooie gebouwen bezit waar ik het onderhoud voor moet gaan regelen.
pierre schreef:wanprestatie, niet nakoming, malafide praktijken en flessentrekkerij daar is maar 1 oplossing voor .
Ja en het jammere is dat het zo niet had hoeven te lopen.
Ik ben echt niet moeilijk met dingen kopen en/of betalen.
Maar na 14 maanden nog niet in orde en dan zeggen dat ik eerder had moeten melden
Heb drie keer de rekening teruggestuurd met een belletje erachteraan dat het niet in orde was.
Zal wel een gevalletje rechtsbijstand worden
Nou gesprek gaat door
Ik hoop dat dit wat wordt, lijkt me echt een uitdaging en heel erg interessante gebouwen erbij als het meezit.
Kan er nog niet teveel over vertellen helaas, maar is iig erg uitdagend vermoed ik en richting Hilversum.
En minimaal weer een jaar werk, met waarschijnlijk een uitloop naar 2 jaar