ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
Dit gaat weer een heel andere kant op......... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Mja, draai nog op Windows 98...... 

Geen idee wat het is, maar tegenwoordig voelt m'n pc wel behoorlijk bejaard aan, en heeft steeds minder zin om op te starten of om af te sluiten, een goeie klap op de systeemkast wil nog wel eens helpen. 

vind je het gek dat ie het niet meer doet ?ARNO16V schreef:Geen idee wat het is, maar tegenwoordig voelt m'n pc wel behoorlijk bejaard aan, en heeft steeds minder zin om op te starten of om af te sluiten, een goeie klap op de systeemkast wil nog wel eens helpen.

daarom staat er Location: Meppen onder je naamARNO16V schreef:Geen idee wat het is, maar tegenwoordig voelt m'n pc wel behoorlijk bejaard aan, en heeft steeds minder zin om op te starten of om af te sluiten, een goeie klap op de systeemkast wil nog wel eens helpen.

Tis een beetje een haat/liefde verhouding.Ferdy schreef:vind je het gek dat ie het niet meer doet ?ARNO16V schreef:Geen idee wat het is, maar tegenwoordig voelt m'n pc wel behoorlijk bejaard aan, en heeft steeds minder zin om op te starten of om af te sluiten, een goeie klap op de systeemkast wil nog wel eens helpen.

Zou het daar aan liggen? Moet dus verhuizen!Ferdy schreef:daarom staat er Location: Meppen onder je naamARNO16V schreef:Geen idee wat het is, maar tegenwoordig voelt m'n pc wel behoorlijk bejaard aan, en heeft steeds minder zin om op te starten of om af te sluiten, een goeie klap op de systeemkast wil nog wel eens helpen.

maar dan krijg je hem niet meer aan.Ferdy schreef:uit het raam gooien vind ik persoonlijk de vlotste methode
trouwens laatst bijna mijn laptop van het dakterras naar beneden gegooid.
was vista beu.
leve de oudere besturingssystemen

Laatst gewijzigd door Egon op di 4 mar 2008 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
dude....nu draai je echt doorARNO16V schreef:Zou het daar aan liggen? Moet dus vermuizen!Ferdy schreef:daarom staat er Location: Meppen onder je naamARNO16V schreef:Geen idee wat het is, maar tegenwoordig voelt m'n pc wel behoorlijk bejaard aan, en heeft steeds minder zin om op te starten of om af te sluiten, een goeie klap op de systeemkast wil nog wel eens helpen.

............ Op het moment ff wat minder!Ferdy schreef:de comp haat jou, maar jij vindt haar wel lief ?

Net als met de autoARNO16V schreef:Tis een beetje een haat/liefde verhouding.Ferdy schreef:vind je het gek dat ie het niet meer doet ?ARNO16V schreef:Geen idee wat het is, maar tegenwoordig voelt m'n pc wel behoorlijk bejaard aan, en heeft steeds minder zin om op te starten of om af te sluiten, een goeie klap op de systeemkast wil nog wel eens helpen.

ff een tik op de startmotor en hij loopt weerMiekje16V schreef:Net als met de autoARNO16V schreef:Tis een beetje een haat/liefde verhouding.Ferdy schreef:vind je het gek dat ie het niet meer doet ?ARNO16V schreef:Geen idee wat het is, maar tegenwoordig voelt m'n pc wel behoorlijk bejaard aan, en heeft steeds minder zin om op te starten of om af te sluiten, een goeie klap op de systeemkast wil nog wel eens helpen.![]()

Nou er zijn tijden geweest dat ik standaard een ijzeren staaf in de auto had liggen om de dynamo mee aan te rammenEgon schreef:ff een tik op de startmotor en hij loopt weerMiekje16V schreef:Net als met de autoARNO16V schreef:Tis een beetje een haat/liefde verhouding.Ferdy schreef:vind je het gek dat ie het niet meer doet ?ARNO16V schreef:Geen idee wat het is, maar tegenwoordig voelt m'n pc wel behoorlijk bejaard aan, en heeft steeds minder zin om op te starten of om af te sluiten, een goeie klap op de systeemkast wil nog wel eens helpen.![]()

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
op een oud kreng moet je het lerenMiekje16V schreef:Is het echt zo'n oud kreng dan?ARNO16V schreef:Is ook een optie ja, maar moet geloof ik binnenkort maar eens opzoek naar een andere pc...

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Nou RTC draaitie nog prima op, en opzich ook nog wel snel, maar in het begin vertikt hij het tegenwoordig om foto's en advatars in te laden, en alleen op de RTC site......... andere site's niet (vooral met vrouwlijk schoon issie snel!) 

verklaar je naderARNO16V schreef:Nou RTC draaitie nog prima op, en opzich ook nog wel snel, maar in het begin vertikt hij het tegenwoordig om foto's en advatars in te laden, en alleen op de RTC site......... andere site's niet (vooral met vrouwlijk schoon issie snel!)