zal ook wel even duren voordat die binnen zijn dan

Laat even weten als je ze hebt en hoe dat is gegaan, Goede service en contact of juist niet? Die skirts stonden ook bij mij op het verlanglijstje vandaar dat ik wist waar ze te krijgen warenhans-williams schreef:stonden idd wel lester skirts op, maar niet die ik wilde![]()
kheb ze nu al besteld bij stroeve, dus hoop datk ze over npaar weken binnen heb!
Eigenlijk jammer dat je alles mee laat spuiten. Nog effe en er rijden allemaal gespoten willi's rond maar geen enkele originele...hans-williams schreef:ja dat dan weer wel![]()
complete auto wordt gespoten en dan ook gelijk handgrepen, kofferklep strip, grille en spiegels in kleur!
verder niet echt delen dicht laten lassen ofzo, maar gewoon geen verkleurd plastic meer in beeld
tjaTom schreef:Eigenlijk jammer dat je alles mee laat spuiten. Nog effe en er rijden allemaal gespoten willi's rond maar geen enkele originele...hans-williams schreef:ja dat dan weer wel![]()
complete auto wordt gespoten en dan ook gelijk handgrepen, kofferklep strip, grille en spiegels in kleur!
verder niet echt delen dicht laten lassen ofzo, maar gewoon geen verkleurd plastic meer in beeld
En waar baseer je dat op? Iedereen heeft zijn eigen smaak en moet gewoon doen wat hij mooi vind. Tegen iemand zeggen dat hij geen liefhebber is terwijl hij er wel druk mee is en zelfs lid is van een club slaat natuurlijk helemaal nergens op.Geert schreef:tjaTom schreef:Eigenlijk jammer dat je alles mee laat spuiten. Nog effe en er rijden allemaal gespoten willi's rond maar geen enkele originele...hans-williams schreef:ja dat dan weer wel![]()
verder niet echt delen dicht laten lassen ofzo, maar gewoon geen verkleurd plastic meer in beelddat hebben we hem al duidelijk proberen te maken. maarja niet alle collecter items vallen in de hand van een liefhebber.