ACT: Clio RS
-
Hahaha te gek filmpje, klink lekker in zo'n tunnel!!!!
Wat voor uitlaatsysteem heb je?
Wat voor uitlaatsysteem heb je?
Hey,
Ik wil een geluidsinstalatie inbouwen achterin me rs. Maar de standaard renault radio zit er nog in ik vroeg me af hoe je die eruit krijgt?
En hoe kan ik me bediening bij me stuur behouden met een andere radio?
Mzzl,Sander!
Ik wil een geluidsinstalatie inbouwen achterin me rs. Maar de standaard renault radio zit er nog in ik vroeg me af hoe je die eruit krijgt?
En hoe kan ik me bediening bij me stuur behouden met een andere radio?
Mzzl,Sander!
Bediening op het stuur kun je niet behouden volgens mij, werkt alleen met de standaard radio.
Volgens mij kun je de orginele radio ook gewoon demonteren doormiddel van die stangetjes.
vraag het eens bij de dealer die hebben die dingen wel liggen.
Volgens mij kun je de orginele radio ook gewoon demonteren doormiddel van die stangetjes.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Als het goed is zie je aan elke kant van je radio 2 ronde gaatjes zitten, daar moeten inderdaad te 2 standaard beugels in om de radio eruit te kunnen halen.
Stuurwielbediening vervalt volgens mij inderdaad ook wanneer er een andere radio wordt gemonteerd...
Stuurwielbediening vervalt volgens mij inderdaad ook wanneer er een andere radio wordt gemonteerd...
Zoals GJ zegt, geen probleem. De meeste radiofabrikanten hebben hier een adapter voor.Dnns schreef:Bediening op het stuur kun je niet behouden volgens mij, werkt alleen met de standaard radio.
Check wel even of je radio Remote + Display aanstuurt. Sommige kunnen alleen met Remote en doen niets met je display.
Ok bedankt voor de info jongens! Ga et allemaal ff na!
Mzzl!
Mzzl!
Wat voor auto heb je? De safrane heeft deze optie niet omdat de aansturing via 2 aparte kabels werkt. Maar een clio/megane moet lukken.WDV46 schreef:Bij mij was het niet mogelijk om stuurbediening en de dashboard-display tegelijk te laten werken (volgens de dealer). Heb gekozen voor de display, stuurbediening gebruik ik toch niet. Heb ook een Alpine radio.
maz
-
- Contacteer:
Ik heb ooit eens een pioneer willen aanschaffen voor mijn RS en daarvoor kon ik een kabeltje krijgen die zowel stuurbediening als display kon aansturen. Deze converters zijn echter wel prijzig!
Kan zeker wel met een Alpine, alleen ligt het aan het model van Alpine of er een uitgang opzit voor het schermpje. Ik heb een wat goedkopere versie (9850i) en daar zat geen uitgang op, maar de converter heeft wel de kabels ervoor lopen.WDV46 schreef:Bij mij was het niet mogelijk om stuurbediening en de dashboard-display tegelijk te laten werken (volgens de dealer). Heb gekozen voor de display, stuurbediening gebruik ik toch niet. Heb ook een Alpine radio.
maz
Nou gister de radio gemonteerd deed die het gewoon, toen de draden getrokken van voor naar achter. Maar de remote draad zat nog los bij de radio en toen hoorde ik ineens een tik ( kortsluiting?). Dus nu doet de radio het niet meer
Ik kan wel de cd eruit halen maar dan gaat de radio gelijk weer uit, dus heb geen radio en kan geen cd afspelen. Heb ik de radio nu gesloopt met me stomme kop:S? En de zekering zag er nog goed uit.
Mzzl!

Mzzl!
De zekering in de radio is nog wel goed, de rest nog niet kunnen checken.
-
- Über-Spammer
Dan check dat eerst eens even 
Hoe kan ik zien of een zekering kapot is in de zekering kasje?
-
- Über-Spammer
door te kijken of het metalen stripje in het midden door is gefikt
Soms moet je ff de zekering eruit trekken om het duidelijk te zien.

-
- Über-Spammer

nog nieuws?

O O O ik weet wel hoe ik kan zien of de zekering kapot is, maaaar ik hoef toch niet alle zekeringen eruit te trekken om te kunnen zien welke kapot is?Tom schreef:Ben benieuwd hoe je dan hebt gecontroleerd of de radio zekering heel isCli0 Styl3 schreef:Hoe kan ik zien of een zekering kapot is in de zekering kasje?
-
- Contacteer:
Lijkt me wel. In mijn clio zit het ook. Staat in het boekje en tevens in de achterzijde van het afdekklepje 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Probleem opgelost! De zekering in het kasje was kapot. Danke voor de reacties 

-
Helaas ben ik sinds afgelopen zaterdag RS-loos.
heb de wagen moeten verkopen omdat ik een auto van de zaak kreeg.
maar er rijdt nu een liefhebber in rondt, en misschien meldt hij zich hier binnenkort wel aan.
(nieuwe eigenaar heeft enige tijd geleden een Blauwe RS phase1 total loss gereden, beter houdt hij hem dit keer wel heel!!)
maar er rijdt nu een liefhebber in rondt, en misschien meldt hij zich hier binnenkort wel aan.
(nieuwe eigenaar heeft enige tijd geleden een Blauwe RS phase1 total loss gereden, beter houdt hij hem dit keer wel heel!!)
-
Ja Timo vertel eens wat voor auto het geworden is?Timo Z. (Clio RS) schreef:Helaas ben ik sinds afgelopen zaterdag RS-loos.
-
- Über-Spammer
Toch niet die van 3500 euro die op mp stond?indolicious1980 schreef:Ja Timo vertel eens wat voor auto het geworden is?Timo Z. (Clio RS) schreef:Helaas ben ik sinds afgelopen zaterdag RS-loos.
Hey iedereen!
Welke xenonlampjes heb ik nodig voor mij clio rs uit 2000?
Welke xenonlampjes heb ik nodig voor mij clio rs uit 2000?
-
HB3 voor phase 1 met de kikkerogen 

Volgens xp tuning niet man
zeggen ze h7 of h4 

-
h7 is voor groot licht
h4 is voor non RS sen die hebben grootlicht en dimlicht in 1
geloof me ik heb ze erin HB3
[img]http://imgdumper.com/file/img/2008/mar/ ... yb5iqh.jpg[/img]
h4 is voor non RS sen die hebben grootlicht en dimlicht in 1
geloof me ik heb ze erin HB3
[img]http://imgdumper.com/file/img/2008/mar/ ... yb5iqh.jpg[/img]