RoyH schreef:Goed bezig Egon!
Ik denk dat dat rare stripje binnen een keer verzakt is toen ik met Riel de km-teller kabel vervangen heb in Duitsland.
De oude spiegels niet goed af te stellen? Die waren gewoon NIET af te stellen
op de aankoopsbon van me 16v phase 1 staat dat die schoepjes een optie zijn van 734 guldenEgon schreef:Nee onder een clio vandaan~thijs~ schreef:Komen die schoepenvelgen onder een golf vandaan?![]()
de luxe versie van de clio16v ph I is hier in der tijd mee uitgerust
tering gasten ik ben geen Renault leekDaan2D schreef:op de aankoopsbon van me 16v phase 1 staat dat die schoepjes een optie zijn van 734 guldenEgon schreef:Nee onder een clio vandaan~thijs~ schreef:Komen die schoepenvelgen onder een golf vandaan?![]()
de luxe versie van de clio16v ph I is hier in der tijd mee uitgerust![]()
interesse voor op je lagunaFerdy schreef:waarom toch die spoiler er af ?
dat zijn idd clio schoepjes~thijs~ schreef:t@ring gasten ik ben geen Renault leekDaan2D schreef:op de aankoopsbon van me 16v phase 1 staat dat die schoepjes een optie zijn van 734 guldenEgon schreef:Nee onder een clio vandaan~thijs~ schreef:Komen die schoepenvelgen onder een golf vandaan?![]()
de luxe versie van de clio16v ph I is hier in der tijd mee uitgerust![]()
Ik draai al wat jaartjes mee in Reno land
![]()
Alleen zit ik ook in het VW wereldje waar de schoepenvelgen erg populair zijn onder golfjes en ik zo goed als dezelfde velgen te koop heb zien staan onder een golf in dezelfde kleurstelling
oke ga ik dan ook eens doenTom schreef:Hendels om de deur te openen alsmede de kaartenbakken heb ik een jaar of 1,5 geleden nog eens bij de dealer gehaald. Was niet eens zo duur.
Ik zal eens kijken of ik nog een setje deurhendels kan vinden voor je.Egon schreef:Tom schreef:Hendels om de deur te openen alsmede de kaartenbakken heb ik een jaar of 1,5 geleden nog eens bij de dealer gehaald. Was niet eens zo duur.
nee, dit laat ik nog even tot ik het geluid zat word.Daan2D schreef:je bent op de goede weg egonDnns schreef:netjes hoor !![]()
heb je al een originele uitlaat?