als ik ergens nog tijd heb in de komende zomer wil ik wel een flink stuk gaan rijden naar het buitenland, maar ik ben bang dat het er dit jaar niet in gaat zitten voor mij
Menno schreef:Zijn d'r nog mensen met plannen om een serieus stukkie te gaan sturen, deze zomer? Alpen, Noord-Italie, ZuidFrankrijk zoiets.
en je komt door mooie gebieden. ik ken het gele stuk tot aan klaipeda (Litouwen)Riël Notermans schreef:Klinkt als een uitgebreide ardennenrit ?
Zoiets is wel te organiseren...EInd v/d zomer ergens...
Wilde vorig jaar al naar Slovenie toeren naar dat clubbie daar maar dat is opgehouden te bestaan.
Yups ...count me in!!!Riël Notermans schreef:Klinkt als een uitgebreide ardennenrit ?
Zoiets is wel te organiseren...EInd v/d zomer ergens...
Wilde vorig jaar al naar Slovenie toeren naar dat clubbie daar maar dat is opgehouden te bestaan.
Zo gisteraaf weer teruggekomen, wat een week zegSteven schreef:Zometeen eerst een weekje wintersporten in Val Thorens
Steven dat was zeker wel ff schrikken die klapband??Steven schreef:Zo gisteraaf weer teruggekomen, wat een week zegSteven schreef:Zometeen eerst een weekje wintersporten in Val Thorens
Op de heenweg bij 160 een klapband gehad, achteraf gezien zijn deze winterbandjes iets te licht voor een zware Laguna. Lekker snachts om 3 uur, 3 uur wachten in dat rukBelgië.
Nare was dat de klapband ook de gasslang heeft geraakt die door de wielkast liep (wie hangt zo'n ding ook door de wielkast) Dan maar op benzine verder.
Uiteraard moest ik op maandag zodanig op m'n bek gaan dat ik m'n pols heb gescheurd, dus hoera ik heb een gipsarmpje
Uiteraard gewoon doorgebikkeld alsof ik nix had, verder echt een topweekie.
Ome_Ray had het ook wel aardig, een paar bergies verder...
Gisterochtend teruggekomen van 10 dagen Mayrhofen met JL en de meiden, 2 neuzen on the goSteven schreef: Ome_Ray had het ook wel aardig, een paar bergies verder...
Wij hebben zo`n rondreis gemaakt , moet zeggen was er een om nooit te vergeten .Egon schreef:ach die rondrit is ook een km of 7000
yep, die bedoel ik. ken meerdere mensen die die route hebben gereden. staat hoog op mijn lijstje.Twingo_Kenzo schreef:Wij hebben zo`n rondreis gemaakt , moet zeggen was er een om nooit te vergeten .Egon schreef:ach die rondrit is ook een km of 7000
De reis hebben we gedaan in 19 dagen ,was goed te doen .
Genoeg gelegenheid om hier en daar te stoppen om wat van de landen te zien .
Vooral Stockholm vonden we een geweldige stad !!
We zijn eerst naar Kiel gerden en daar op de boot naar Goteborg gegaan , via Stockholm met de boot naar Turku (fin) .
Door Finland ,langs Russische grens naar de Noordkaap .
Op de langste dag 21 juni waren we op de Noordkaap .
Heel bijzonder al die dagen bleef het gewoon dag en nacht licht !!
Je loopt dus om 23.45 gewoon nog in de zon![]()
Via Noorwegen ,de Lofoten naar Oslo en dan met de boot naar Frederikshaven (den) weer naar huis .
Hebben zo`n 7700 km gereden met de Megane zonder problemen !!![]()
Mocht je meer info willen kijk dan eens bij Pharosreizen.nl
Hierbij een link waar wat foto`s staan van onze reis .Egon schreef:yep, die bedoel ik. ken meerdere mensen die die route hebben gereden. staat hoog op mijn lijstje.Twingo_Kenzo schreef:Wij hebben zo`n rondreis gemaakt , moet zeggen was er een om nooit te vergeten .Egon schreef:ach die rondrit is ook een km of 7000
De reis hebben we gedaan in 19 dagen ,was goed te doen .
Genoeg gelegenheid om hier en daar te stoppen om wat van de landen te zien .
Vooral Stockholm vonden we een geweldige stad !!
We zijn eerst naar Kiel gerden en daar op de boot naar Goteborg gegaan , via Stockholm met de boot naar Turku (fin) .
Door Finland ,langs Russische grens naar de Noordkaap .
Op de langste dag 21 juni waren we op de Noordkaap .
Heel bijzonder al die dagen bleef het gewoon dag en nacht licht !!
Je loopt dus om 23.45 gewoon nog in de zon![]()
Via Noorwegen ,de Lofoten naar Oslo en dan met de boot naar Frederikshaven (den) weer naar huis .
Hebben zo`n 7700 km gereden met de Megane zonder problemen !!![]()
Mocht je meer info willen kijk dan eens bij Pharosreizen.nl![]()
maar eerst over een weekje naar Bolivia. ben benieuwd wat ik daar aan zal treffen. de foto's van een vriend die daar woont zijn erg veelbelovend.
op welke camping heb je gestaan? aan de kant van Piana?Martijn schreef:Lago Trasimeno: erg mooi! Ik heb er twee weken gekampeerd, twee jaar geleden. Maar de rest van de route klinkt ook goed. Terug ook toeristisch, of in 1 streep door?
Ik zou liever met de Ka gaan.