Remon's Clio 16v Grand Prix nr. 282 |Verkocht...

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
DennisT
Moderator

Ik hoorde dat je mijne ook wel eens wilden polijsten als ie klaar is, klopt dat? :p :D :beer: (Y)
Remon

Ollie schreef:Very nice (Y)

Met welk spul heb je gepoetst?
Heb allereerst me hele auto gewoon gewassen. Daarna heb ik polijstmiddel van Sonax gepakt (weet niet precies welke, hoogglans politoer volgens mij) En dit met behulp van de polijstmachine op de auto aangebracht. Hierna heb ik de auto wederom compleet gewassen en daarna helemaal afgedroogd. Als laatste heb ik hem gepoetst met Mequire's NTX Tech Wax en de rubbers en kunststof delen behandeld met Sonax kunsstofreiniger :)
Remon

DennisT schreef:Ik hoorde dat je mijne ook wel eens wilden polijsten als ie klaar is, klopt dat? :p :D :beer: (Y)
Ligt eraan hoeveel je ervoor over hebt :lol:
Remon

Vandaag voor het eerst de snelweg op gegaan sinds mijn spoorverbreders eronder zitten. Alleen bij 120 km/h begint mijn stuur nu echt als een gek te trillen (N) Zouden de velgen niet goed gecentreerd zitten of kan er wat anders mis zijn? Het rijdt in ieder geval wel kut (U)
-Ray-
Contacteer:

zijn het wel spoorverbreders met centreerringen?
Immer wieder die verdammte Holländer
Remon

-Ray- schreef:zijn het wel spoorverbreders met centreerringen?
Er zit wel zo'n centreerrand op ja...
Remon

Zijn trouwens dezelfde als in onderstaande advertentie:

http://link.marktplaats.nl/142784636
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Hebben de centreerringen op de spoorverbreders de diameter 60.1 mm? Of iig dezelfde als de naaf van je velgen?
Remon

Johan schreef:Hebben de centreerringen op de spoorverbreders de diameter 60.1 mm? Of iig dezelfde als de naaf van je velgen?
Volgens mij wel. Zit te denken om ze te laten balanceren incl. spoorverbreders, neem aan dat dat wel moet gaan schelen.
Verder heb ik van het weekend bij de Renault dealer naafkapjes gevonden die pasten :) Alleen waren deze zilver, dus heb ik ze vanmiddag gespoten in het wit:

Origineel
Afbeelding

En gespoten :bang:
Afbeelding

Kan ze helaas nog niet monteren, aangezien ik mijn auto nog in Soest heb staan. Van het weekend kunnen ze er dus pas weer onder.

Volgende week ben ik wel met mijn auto in Arnhem. Is er hier ergens in de buurt ook een friday night meeting??? Lijkt me wel leuk een keertje :)
Dnns

29 februari aanstaande vrijdag in er een meeting waarschijnlijk bij de MAC in Duiven. Check het meeting topic, naafkapjes zien er netjes uit ! :)
Remon

Dnns schreef:29 februari aanstaande vrijdag in er een meeting waarschijnlijk bij de MAC in Duiven. Check het meeting topic, naafkapjes zien er netjes uit ! :)
Deze week ben ik dus net niet met de auto :) Volgende week vrijdag wel! En om nou eerst me auto helemaal op te halen in Soest is ook zowat...
Miekje16V

Remon-CL10 schreef:
Dnns schreef:29 februari aanstaande vrijdag in er een meeting waarschijnlijk bij de MAC in Duiven. Check het meeting topic, naafkapjes zien er netjes uit ! :)
Deze week ben ik dus net niet met de auto :) Volgende week vrijdag wel! En om nou eerst me auto helemaal op te halen in Soest is ook zowat...
zonder auto mag ook he :wink:
Dnns

Kom je gewoon ff langs ;). ook zonder auto ben je Welkom !
Cleaned_Clio_16v

Zitten die lederen stoelen nou een beetje lekker? Ik krijg ze ook eind volgende maand. Verder egt een nette clio (Y)
Remon

Cleaned_Clio_16v schreef:Zitten die lederen stoelen nou een beetje lekker? Ik krijg ze ook eind volgende maand. Verder egt een nette clio (Y)
Als ik het goed heb gezien krijg jij andere stoelen? Die lichtgrijze toch met groene bies uit de baccara? De stoelen die ik heb zitten echt super! Van haast iedereen die met me meerijdt krijg ik er complimenten over
:)
Cleaned_Clio_16v

Nu je het zegt,jij hebt verleerde clio 16v stoelen tocg?Maar zal best zitten denk ik :)
Remon

Ja die van mij zijn de GrandPrix/Williams/1916v stoelen in het leer :) Heb nog nooit op die baccara stoelen gezeten die jij krijgt, dus kan daar weinig over vertellen (Z)

Gisteren mijn naafkapjes erop gezet en de kleur is bijna hetzelfde als mijn velgen! Had namelijk gewoon op mijn werk hoogglans wit gepakt, in de hoop dat het een beetje in de buurt zou komen :)
Maakt me velgen wel af vind ik zo :bang:

Voor:
Afbeelding

Na:
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... Afb024.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Remon op za 1 mar 2008 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
ARNO16V
Contacteer:

Dat ziet er idd erg netjes uit zeg! (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

netjes man.

Blijft een dikke clio (Y) (Y) (Y)
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Het kan best leer uit de GP en 19 16v zijn maar willie leer is evenals het stoffe interieur met een W erin gestikt en geloof ik cognac kleur.
baccara stoelen zijn geen sport stoelen en kun je over glijden van links naar rechts :p :lol:
Dnns

Ziet er strak uit ! :)
DennisT
Moderator

Daan2D schreef:Het kan best leer uit de GP en 19 16v zijn maar willie leer is evenals het stoffe interieur met een W erin gestikt en geloof ik cognac kleur.
baccara stoelen zijn geen sport stoelen en kun je over glijden van links naar rechts :p :lol:
Willie heeft geen leren stoelen gehad, die op MP is zelf gemaakt en het is nog honds lelijk ook :lol:
-Ray-
Contacteer:

zijn je vibraties al opgelost?
Immer wieder die verdammte Holländer
Remon

-Ray- schreef:zijn je vibraties al opgelost?
Nee nog niet... Toevallig gisteren weer vanuit Soest naar Arnhem gereden, maar bij de 140 km/h is het trillen aardig weggetrokken. Dus gister constant 140 km/h gereden. Volgende week ga ik me voorwielen balanceren inclusief mijn spacers, hoop dat dat gaat helpen.
Remon

Balanceren is nog steeds niet gebeurd... Weinig tijd voor. Scheelt dat ik de laatste tijd ook niet zoveel meer rijd :)

Ik heb trouwens het idee om het onder mijn motorkap wat netter te gaan maken allemaal. Nu wilde ik zoals op onderstaande foto mijn kleppendeksel gaan polijsten. Ik vraag me af of het kwaad kan om een tweedehands kleppendeksel te kopen, deze te polijsten en dan te monteren op mijn blok. Of is het beter om mijn huidige kleppendeksel te gebruiken? Wil namelijk op mijn gemak kunnen polijsten :)

[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... 2Small.jpg[/img]
Tom
Moderator
Car: MB

kan geen kwaad. Zorg alleen dat het gefreesde deel (waar hij op rust dus, waar de pakking zit) niet beschadigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
DennisT
Moderator

Remon, je hebt PM :wink:
Remon

DennisT schreef:Remon, je hebt PM :wink:
Euhhh zie niks? :~
Remon

Ik had nog het idee om een carbon airbox te maken die de lucht aanzuigt vanuit het gat naast me mistlamp. Is dit mogelijk of moet je hier veel voor aanpassen? Heb gekeken bij dat gat, maar daar zit een plaat voor als je omhoog wilt. Volgens mij heb ik het weleens ergens gezien maar weet niet waar. Weet iemand hier meer over??? :)
DennisT
Moderator

Ik heb daar gewoon een slang zitten voor de luchtaanvoer.
Remon

DennisT schreef:Ik heb daar gewoon een slang zitten voor de luchtaanvoer.
Zit die daar standaard al? Toen ik laatst onder mijn auto sotnd zag ik dat er een een slang miste naar het luchtfilterhuis. Misschien is dit ook de reden dat hij zo'n zwaar geluid maakt als ik vol gas geef :D
Tom
Moderator
Car: MB

De standaard slang loopt via wat bochtjes naar je wielkast meen ik maar niet naar de bumper. Best is een mooie diameter flexibele slang kopen (van een beetje goede kwaliteit, die goedkope meuk of allu kleurige slang scheurt direct) en dan naar het gat naast de mistlamp laten lopen. Het donkere geluid ben je dan wel kwijt.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Remon

Vorige week eens onder de brug gekeken, maar die slang naar de wielkast zit er inderdaad al :) Ik mis gewoon een stukje. Als ik van de zomer tijd heb ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn voor een airbox.
Vandaag is hij trouwens voor de keuring geweest en hij is er in één keer door (D) Alleen een lek in mijn uitlaat ergens (denk spruitstuk) maar hij is toch goedgekeurd :D
DennisT
Moderator

Laat me raden, Zihni? :D :lol: :D
Remon

DennisT schreef:Laat me raden, Zihni? :D :lol: :D
Neee, schoonvader :lol: is nog goedkoper ook :p
Plaats reactie