Heb allereerst me hele auto gewoon gewassen. Daarna heb ik polijstmiddel van Sonax gepakt (weet niet precies welke, hoogglans politoer volgens mij) En dit met behulp van de polijstmachine op de auto aangebracht. Hierna heb ik de auto wederom compleet gewassen en daarna helemaal afgedroogd. Als laatste heb ik hem gepoetst met Mequire's NTX Tech Wax en de rubbers en kunststof delen behandeld met Sonax kunsstofreinigerOllie schreef:Very nice![]()
Met welk spul heb je gepoetst?
Volgens mij wel. Zit te denken om ze te laten balanceren incl. spoorverbreders, neem aan dat dat wel moet gaan schelen.Johan schreef:Hebben de centreerringen op de spoorverbreders de diameter 60.1 mm? Of iig dezelfde als de naaf van je velgen?
Deze week ben ik dus net niet met de autoDnns schreef:29 februari aanstaande vrijdag in er een meeting waarschijnlijk bij de MAC in Duiven. Check het meeting topic, naafkapjes zien er netjes uit !
zonder auto mag ook heRemon-CL10 schreef:Deze week ben ik dus net niet met de autoDnns schreef:29 februari aanstaande vrijdag in er een meeting waarschijnlijk bij de MAC in Duiven. Check het meeting topic, naafkapjes zien er netjes uit !Volgende week vrijdag wel! En om nou eerst me auto helemaal op te halen in Soest is ook zowat...
Als ik het goed heb gezien krijg jij andere stoelen? Die lichtgrijze toch met groene bies uit de baccara? De stoelen die ik heb zitten echt super! Van haast iedereen die met me meerijdt krijg ik er complimenten overCleaned_Clio_16v schreef:Zitten die lederen stoelen nou een beetje lekker? Ik krijg ze ook eind volgende maand. Verder egt een nette clio
Willie heeft geen leren stoelen gehad, die op MP is zelf gemaakt en het is nog honds lelijk ookDaan2D schreef:Het kan best leer uit de GP en 19 16v zijn maar willie leer is evenals het stoffe interieur met een W erin gestikt en geloof ik cognac kleur.
baccara stoelen zijn geen sport stoelen en kun je over glijden van links naar rechts![]()
Nee nog niet... Toevallig gisteren weer vanuit Soest naar Arnhem gereden, maar bij de 140 km/h is het trillen aardig weggetrokken. Dus gister constant 140 km/h gereden. Volgende week ga ik me voorwielen balanceren inclusief mijn spacers, hoop dat dat gaat helpen.-Ray- schreef:zijn je vibraties al opgelost?
Zit die daar standaard al? Toen ik laatst onder mijn auto sotnd zag ik dat er een een slang miste naar het luchtfilterhuis. Misschien is dit ook de reden dat hij zo'n zwaar geluid maakt als ik vol gas geefDennisT schreef:Ik heb daar gewoon een slang zitten voor de luchtaanvoer.