Ja juist, zo is het maar net Ray-Ray- schreef:hee moderators die offtopic gaan?
denk aan je voorbeeldfunctie henkie!
Anders schroeven we toch gewoon zijn Rims er ff onderuit.

ehm ik heb niks met trainings pakken hooroldskool schreef:Ja dat klopt wie lang haar heeft , heeft VEEL verstand.Ferdy schreef:je hoeft toch ook niet te googlen als je Oldskool hebt![]()
Van aparte dingen,en ouwe velgen .![]()
En ouwe traningspakken.![]()
Ben concurrent van Ray's rimshop.
Dat verdichten is idd ubermooi, zeker omdat het er ook voor zorgt dat het alu niet zo snel corrodeert omdat alle 'poriën', die je met polijsten nog steeds hebt, eruit slaat.
Ja kan je doen maar er zijn er al meer die dat wel willen doen.Merijn schreef:Vette shit...Al ben ik wel een beetje klaar met dat polijsten en verchromen. Al moet ik toegeven dat dit tich wel erg strak is! Misschien toch wel een ideetje voor mijn 19 16V wielen.
Hopelijk tijdens de openings meeting .DennisT schreef:Ben benieuwd!![]()
Wanneer zet je ze eronder?
Jy kan het weten JY rijdt Zelf VW dus niet zeuren.-Ray- schreef:dat is dus wat ik noem een getrokken bandje
dat je geen Golf gaat rijden man, die rijden daar allemaal op
sloerieoldskool schreef:Hij is een beetje jaloers op de mooie velgen die ik wel heb.Roy schreef:Waar maak jy nou een probleem van...![]()
En hij niet heeft, maar wel wilde hebben.![]()
whehehe en nog met getrokken bandjes ookoldskool schreef:Jy kan het weten JY rijdt Zelf VW dus niet zeuren.-Ray- schreef:dat is dus wat ik noem een getrokken bandje
dat je geen Golf gaat rijden man, die rijden daar allemaal op![]()
getrokken valt wel mee had erger gekund.![]()
Maar had minder verwacht eigenlijk.
Probeer JY je MOOIE witte velgen maar te verkopen .-Ray- schreef:whehehe en nog met getrokken bandjes ookoldskool schreef:Jy kan het weten JY rijdt Zelf VW dus niet zeuren.-Ray- schreef:dat is dus wat ik noem een getrokken bandje
dat je geen Golf gaat rijden man, die rijden daar allemaal op![]()
getrokken valt wel mee had erger gekund.![]()
Maar had minder verwacht eigenlijk.
Ja dat klopt maar die worden NIET meer gemaakt by mijn weten .Rob schreef:165/50R15 is een leuke maat, maar als je goed zoekt kan het nog ietsje lager; 165/45R15 (Continental had deze maat).![]()
Maar mooie velgjes
Klopt ja, maar om de zoveel tijd duiken er toch weer setjes op (op MP)oldskool schreef:Ja dat klopt maar die worden NIET meer gemaakt by mijn weten .Rob schreef:165/50R15 is een leuke maat, maar als je goed zoekt kan het nog ietsje lager; 165/45R15 (Continental had deze maat).![]()
Maar mooie velgjes
Al even niet meer.
Fijn maar ik zie niks staan hoor.Rob schreef:Klopt ja, maar om de zoveel tijd duiken er toch weer setjes op (op MP)oldskool schreef:Ja dat klopt maar die worden NIET meer gemaakt by mijn weten .Rob schreef:165/50R15 is een leuke maat, maar als je goed zoekt kan het nog ietsje lager; 165/45R15 (Continental had deze maat).![]()
Maar mooie velgjes
Al even niet meer.
http://link.marktplaats.nl/144347292[/email]
Ja bedanktGlekke schreef:Nette velgen man!, die banden staat er perfect op... Potenza's staan wel vrij snel 'getrokken' hoor, is omdat die binnenste randen hoger komen dan andere merken...