merchandise

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
renecliorsi

ik heb een paar dagen geleden kentekenplaathouders en raamstickertjes besteld via het e-mailadres wat op de merchandise pagina stond. maar ik heb hier nog niks van terug ontvangen.
weet iemand wie er verantwoordelijk is voor de merchandise, dan kan ik even een pm sturen.

thnx
Miekje16V

Misschien is het handiger als je deze vraag even stelt in het algemeen chat topic... :wink:
Ollie

euh Rianne
Menno

Miekje16V schreef:Misschien is het handiger als je deze vraag even stelt in het algemeen chat topic... :wink:
Waarom dan?
rev it like a rental
Miekje16V

Menno schreef:
Miekje16V schreef:Misschien is het handiger als je deze vraag even stelt in het algemeen chat topic... :wink:
Waarom dan?
Anders krijg je forumvervuiling :wink: Dusss

en helaas Rene... ik kan je het antwoord op je vraag niet geven maar gelaoof dat een ander dat al gedaan heeft (Y)
Menno

Miekje16V schreef:
Menno schreef:
Waarom dan?

en helaas Rene... ik kan je het antwoord op je vraag niet geven maar gelaoof dat een ander dat al gedaan heeft (Y)
forumvervuiling, is dat als je van die reacties post waar de topicstarter niets aan heeft? ;)

Als je Rianne zoekt : Rianne
rev it like a rental
Miekje16V

Menno schreef:
Miekje16V schreef:
Menno schreef:
Waarom dan?

forumvervuiling, is dat als je van die reacties post waar de topicstarter niets aan heeft? ;)

Als je Rianne zoekt : Rianne
Dat heet Topicvervuiling :p
Rianne RT

Hier ben ik (al).....

Raamstickers kun je in alle gewenste kleuren via stickerland.nl bestellen.

Kentekenplaathouders kan ik je op dit moment niet aan helpen. Die zijn wel verkrijgbaar op de openingsmeeting....
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
renecliorsi

Rianne Tinnemans schreef:Hier ben ik (al).....

Raamstickers kun je in alle gewenste kleuren via stickerland.nl bestellen.

Kentekenplaathouders kan ik je op dit moment niet aan helpen. Die zijn wel verkrijgbaar op de openingsmeeting....
ik had ze al gevonden op stickerland idd.
maar eens even kijken of ik naar de openingsmeeting kan :)
Plaats reactie