ik heb een paar dagen geleden kentekenplaathouders en raamstickertjes besteld via het e-mailadres wat op de merchandise pagina stond. maar ik heb hier nog niks van terug ontvangen.
weet iemand wie er verantwoordelijk is voor de merchandise, dan kan ik even een pm sturen.
thnx
merchandise
Anders krijg je forumvervuilingMenno schreef:Waarom dan?Miekje16V schreef:Misschien is het handiger als je deze vraag even stelt in het algemeen chat topic...
en helaas Rene... ik kan je het antwoord op je vraag niet geven maar gelaoof dat een ander dat al gedaan heeft

forumvervuiling, is dat als je van die reacties post waar de topicstarter niets aan heeft?Miekje16V schreef:Anders krijg je forumvervuilingMenno schreef:Waarom dan?Miekje16V schreef:Misschien is het handiger als je deze vraag even stelt in het algemeen chat topic...Dusss
en helaas Rene... ik kan je het antwoord op je vraag niet geven maar gelaoof dat een ander dat al gedaan heeft

Als je Rianne zoekt : Rianne
rev it like a rental
Dat heet TopicvervuilingMenno schreef:forumvervuiling, is dat als je van die reacties post waar de topicstarter niets aan heeft?Miekje16V schreef:Anders krijg je forumvervuilingMenno schreef:Waarom dan?Miekje16V schreef:Misschien is het handiger als je deze vraag even stelt in het algemeen chat topic...Dusss
Als je Rianne zoekt : Rianne

Hier ben ik (al).....
Raamstickers kun je in alle gewenste kleuren via stickerland.nl bestellen.
Kentekenplaathouders kan ik je op dit moment niet aan helpen. Die zijn wel verkrijgbaar op de openingsmeeting....
Kentekenplaathouders kan ik je op dit moment niet aan helpen. Die zijn wel verkrijgbaar op de openingsmeeting....
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
ik had ze al gevonden op stickerland idd.Rianne Tinnemans schreef:Hier ben ik (al).....
maar eens even kijken of ik naar de openingsmeeting kan