ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
tsja dat is te verwachten bij De Vries hè... ik vind t ook een misselijkmakende programmamaker, maar hij krijgt t wel op beeld..
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Alleen maar verliezers in dit verhaal als dit de waarheid is
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Er zullen nog wel veel rare verhalen de wereld in geholpen gaan worden de komende week, denk ik. Iedereen die genoemd is zal als een dolle om zich heen gaan slaan, om maar niet in de problemen te komen.
Ik denk trouwens ook dat er helemaal niemand veroordeeld gaat worden in deze zaak. Ze mogen dit dan wel op tape hebben, maar De Vries weet net zo goed als elke advocaat, dat dit helemaal niets zal opleveren, als Joran vanaf nu zijn mond houdt of alles ontkent. Leuke, smeuige TV, Peter R. vult zijn zakken (het is nu eenmaal zijn werk, laten we dat wel effe duidelijk hebben), maar uiteindelijk zal het weinig concreets opleveren, denk ik.
Ik denk trouwens ook dat er helemaal niemand veroordeeld gaat worden in deze zaak. Ze mogen dit dan wel op tape hebben, maar De Vries weet net zo goed als elke advocaat, dat dit helemaal niets zal opleveren, als Joran vanaf nu zijn mond houdt of alles ontkent. Leuke, smeuige TV, Peter R. vult zijn zakken (het is nu eenmaal zijn werk, laten we dat wel effe duidelijk hebben), maar uiteindelijk zal het weinig concreets opleveren, denk ik.
Oeps... de hyves van Joran van der Sloot wordt druk bezocht http://joran-sloot.hyves.nl/?&pageid=31UGB86MMNK0OWGOC
hoe kan die gast in godsnaam 921 hyves vriendjes hebben??? Je zal er maar tussen staan, dan schaam je je toch kapot.
en die achtergrond foto op zijn hyves ook... erg raar om te zien nu
hoe kan die gast in godsnaam 921 hyves vriendjes hebben??? Je zal er maar tussen staan, dan schaam je je toch kapot.
en die achtergrond foto op zijn hyves ook... erg raar om te zien nu

Laatst gewijzigd door Miekje16V op zo 3 feb 2008 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
daarom stuit t mij zo tegen de borst dat De Vries daar met die moeder zit en glashard zegt dat er niets meer is wat Joran vrij zal houden. Hij weet zelf ook wel dat t niet legitiem zal zijn
zozo nou kudos voor peter r. de vries hoor, nu heb ie toch wel ff mooi aangetoond dat joran er alles van wist
dat pauw & witteman 5000 euro aan belastinggeld spenderen aan die joran om een half uurtje in die kutshow van ze te zitten vind ik erger dan de telegraaf/sbs show die ze er van maakte vanavond maar goed

dat pauw & witteman 5000 euro aan belastinggeld spenderen aan die joran om een half uurtje in die kutshow van ze te zitten vind ik erger dan de telegraaf/sbs show die ze er van maakte vanavond maar goed
Trust me. I know what I'm doing.
??!! Waarom?!Menno schreef:Volgens mij wordt het hoog tijd dat ze die kerel eens een flinke tijd opsluiten. Echt een staatsgevaarlijke gek, die Peter de Vries
Ik kijk zijn TV sinds dag 1 met veel interesse, tevens heb ik al zijn boeken. Top wat die doet en voor elkaar krijgt!

Denk eens aan de zaak van Marion&Romie, of de twee van Putten etc etc...
Daar maakt hij toch ook geen geheim van?! Denk nog maar eens aan de uitvaart van Cor van Hout...Arjen schreef: Bij ons Petertje heb ik altijd het gevoel dat hij zelf ook veel foute vriendjes heeft.
Ik vraag me af hoe Joran zich nu voelt...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Dat zat ik mezelf dus ook af te vragen.........maar waarom zou het eigenlijk niet legitiem zijn? Zou dit "onrechtmatig verkregen bewijs" kunnen zijn? Ik weet het niet zeker........Paul1916v schreef:daarom stuit t mij zo tegen de borst dat De Vries daar met die moeder zit en glashard zegt dat er niets meer is wat Joran vrij zal houden. Hij weet zelf ook wel dat t niet legitiem zal zijn
R 5 Convertible Rulezz
eensChris schreef:??!! Waarom?!Menno schreef:Volgens mij wordt het hoog tijd dat ze die kerel eens een flinke tijd opsluiten. Echt een staatsgevaarlijke gek, die Peter de Vries
Ik kijk zijn TV sinds dag 1 met veel interesse, tevens heb ik al zijn boeken. Top wat die doet en voor elkaar krijgt!![]()
Denk eens aan de zaak van Marion&Romie, of de twee van Putten etc etc...
Daar maakt hij toch ook geen geheim van?! Denk nog maar eens aan de uitvaart van Cor van Hout...Arjen schreef: Bij ons Petertje heb ik altijd het gevoel dat hij zelf ook veel foute vriendjes heeft.
Ik vraag me af hoe Joran zich nu voelt...

Trust me. I know what I'm doing.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Justitie moet voor dit soort acties toestemming hebbenCChris schreef:Dat zat ik mezelf dus ook af te vragen.........maar waarom zou het eigenlijk niet legitiem zijn? Zou dit "onrechtmatig verkregen bewijs" kunnen zijn? Ik weet het niet zeker........Paul1916v schreef:daarom stuit t mij zo tegen de borst dat De Vries daar met die moeder zit en glashard zegt dat er niets meer is wat Joran vrij zal houden. Hij weet zelf ook wel dat t niet legitiem zal zijn
Elk ander persoon niet
Dit "bewijs" is dus gewoon rechtsgeldig
Enige probleem is dat als die opgepakt wordt dit dus gewoon af kan doen als een verhaaltje
Justitie zal dus aanvulend bewijs moeten gaan verzamelen
Schoenen? Boot?
[/quote]Chris schreef:??!! Waarom?!Menno schreef:Volgens mij wordt het hoog tijd dat ze die kerel eens een flinke tijd opsluiten. Echt een staatsgevaarlijke gek, die Peter de Vries
In de hele uitzending wordt geen enkel bewijs geleverd. Joran geeft geen enkele informatie die alleen de dader kan weten, al die gesprekken zeggen dus helemaal niets, en hij kan 't vervolgens net zo hard weer ontkennen. Dat doet ie nu ook, sterker nog, justitie ziet geen reden om 'm op te pakken. Wat ik ook opvallend vond, is dat petertje wel gelooft dat joran de waarheid vertelt in de gesprekken, behalve als 't 'm kijkcijfertechnisch niet erg genoeg is, dan veronderstelt ie vrolijk dat de werkelijkheid vast wel gruwelijker geweest moet zijn (geen OD maar toch moord bijvoorbeeld).
Ik wil het absoluut niet opnemen voor Joran, duidelijk een mafkees die niet deugt, maar ik vind het een bijzonder slechte ontwikkeling dat we over zouden gaan van rechts-staat, waar onafhankelijke rechters na gedegen onderzoek bepalen of iemand schuldig is, naar een systeem waarin een of andere tv-glibber op basis van kijkcijferverwachtingen een dader aanwijst die lekker (slecht) ligt bij het publiek, en daar vervolgens een halfzachte show omheen bouwt om dit te 'bewijzen'.
Omdat die peter zo goed inspeelt op onderbuikgevoelens, zijn er ook maar weinig mensen die zich af vragen of 't waar is, wat je ziet. Had Joran het hele spelletje bijvoorbeeld al lang door, en speelt ie mee om een dwaalspoor uit te zetten, oid. Of ook niet geheel ondenkbaar: petertje casht echt enorm op dit onderwerp, en het maken heeft dus best wat mogen kosten. Daarnaast is het duidelijk dat er geen bewijs tegen Joran wordt geleverd. Dus wie zegt me dat Peter die Joran niet gewoon dik betaald heeft om dit spelletje mee te spelen?
rev it like a rental
De enige verliezer in dit verhaal is Natalee.
Joran gaat vrijuit, Peter wordt weer een beetje rijker, SBS6 heeft monster kijkcijfers gehaald, ze verdienen zelfs nog wat centjes op de verkoop van de auto. Af en toe is het gewoon ronduit triest allemaal.
En dan heb ik het nog niet eens over al die gevallen die de tv niet halen.
Joran gaat vrijuit, Peter wordt weer een beetje rijker, SBS6 heeft monster kijkcijfers gehaald, ze verdienen zelfs nog wat centjes op de verkoop van de auto. Af en toe is het gewoon ronduit triest allemaal.
En dan heb ik het nog niet eens over al die gevallen die de tv niet halen.
Idd, als dit een meisje uit een ander land was geweest had het ook nooit zo'n ophef veroorzaakt.
Kep vanacht wat flarden gezien bij het nieuws, ik hing in de garage te schelden, maar zoals Menno het omschrijft is die Peter R. gewoon een smerige aasgier die telkens in de cameras wil hangen. D'r zijn echt wel betere detectives/'rechercheurs, die veel knapper werk afleveren.
Kep vanacht wat flarden gezien bij het nieuws, ik hing in de garage te schelden, maar zoals Menno het omschrijft is die Peter R. gewoon een smerige aasgier die telkens in de cameras wil hangen. D'r zijn echt wel betere detectives/'rechercheurs, die veel knapper werk afleveren.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
hahahahaha en wat deed jij vroeger toen je alleen op vakantie was, netjes aan de fris en om 23:00 uur op bed met je handjes boven de dekens ofzo op je laatste avond?Marcel B. schreef:Die Natalee is iig ook niet zo'n engeltje als d'r (Amerikaanse cq. gestoorde) moeder beweerde,
helemaal los aan de drank, coke... nog ff batsen voordat je naar huis gaat... wat een lieverd

Is toch gewoon logisch wijffie had gewoon zin in een feestje en klaar ja toch. Ze is alleen de verkeerde tegen gekomen en ander had het feestje compleet gemaakt en netjes in het hotel gedropt. Niks aan de hand hooguit een ongewenst zwangerschappie maar verder niet.

.:: TurboPowerr ::.
inderdaad monster kijkcijfers: 7.030.000 mensen......Ollie schreef:
Joran gaat vrijuit, Peter wordt weer een beetje rijker, SBS6 heeft monster kijkcijfers gehaald,
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
mijn moeder beweert ook niet dat ik een voorbeeldig lieverdje wasTino schreef:hahahahaha en wat deed jij vroeger toen je alleen op vakantie was, netjes aan de fris en om 23:00 uur op bed met je handjes boven de dekens ofzo op je laatste avond?Marcel B. schreef:Die Natalee is iig ook niet zo'n engeltje als d'r (Amerikaanse cq. gestoorde) moeder beweerde,
helemaal los aan de drank, coke... nog ff batsen voordat je naar huis gaat... wat een lieverd![]()
![]()
![]()
Is toch gewoon logisch wijffie had gewoon zin in een feestje en klaar ja toch. Ze is alleen de verkeerde tegen gekomen en ander had het feestje compleet gemaakt en netjes in het hotel gedropt. Niks aan de hand hooguit een ongewenst zwangerschappie maar verder niet.![]()

-
- Contacteer:
wat menno zegt, dit is een bekentenis, maar als Joran gewoon volhoudt dat ie t verzonnen heeft om stoer te doen tegen zn foute vriend (let dan vooral op dat ie soms in enkelvoud, dan meervoud spreekt en die vriend met boot is eerst ouder, dan 22) Dan gaat Joran gewoon weer vrijuit, ben ik bang.
Zolang ze geen schoenen, boot of Natalee zelf vinden is er weinig om die gast op te pakken. Of er moet toch nog echt een doorbraak komen, maar volgens mij is die Joran gek en uitgekookt genoeg om het zo te spelen dat ie binnen de korste keren weer op vrije voeten komt.
Die Peter R is een goede voor Amerika, om een jury te laten geloven dat iemand het gedaan heeft, maar in nederland werkt dat zo niet. Of dat goed of slecht is laat ik maar even in het midden
Zolang ze geen schoenen, boot of Natalee zelf vinden is er weinig om die gast op te pakken. Of er moet toch nog echt een doorbraak komen, maar volgens mij is die Joran gek en uitgekookt genoeg om het zo te spelen dat ie binnen de korste keren weer op vrije voeten komt.
Die Peter R is een goede voor Amerika, om een jury te laten geloven dat iemand het gedaan heeft, maar in nederland werkt dat zo niet. Of dat goed of slecht is laat ik maar even in het midden
En hij kan ook nog zeggen dat hij onder de invloed van drus was want hij loopt continue te blowen....dus dan ben je weer niet helder bla bla bla.
Denk dat het nog moelijk gaat worden om hem voor moord te berechten.
Denk dat het nog moelijk gaat worden om hem voor moord te berechten.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Moderator
- Car: MB
En dan zeggen ze in de uitzending dat Joran een intelligente jongen is
........Je gelooft het toch niet. Als hij ECHT DE WAARHEID heeft zitten vertellen bij die knakworst in de auto dan is hij toch gewoon een grote sukkel dat hij niet gewoon 112(911 weet ik veel) gebeld heeft. Immers heeft hij dan niemand vermoord.
En dat van die schoenen is ook een beetje vreemd. Waarom zou je die in godsnaam weggooien op zo'n manier in zo'n nacht als daar niets mee gebeurd is.

En dat van die schoenen is ook een beetje vreemd. Waarom zou je die in godsnaam weggooien op zo'n manier in zo'n nacht als daar niets mee gebeurd is.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Iedereen weet toch dat Joran precies weet wat er gebeurd is en dit echt niet zo gelopen is zoals we gisteren op TV hebben kunnen zien.
Hij zal er alleen nooit voor worden veroordeeld. Daar is gewoonweg geen bewijs voor, zeker als hij vanaf nu zijn bek houdt of alles ontkent.
En dan nog... Hij zal hooguit veroordeeld kunnen worden voor het zoekmaken van een lijk, wat niet eens gevonden is. Er is dus geen lijk... Dat is dus gewoon zo duidelijk als wat: als Joran zijn mond houdt, zal ie nooit veroordeeld kunnen worden.
Misschien als die Daury zijn mond niet kan houden, als ie er al wat mee te maken heeft, dan heb je een kans dat er wat veranderd. Ik verwacht van niet...

En dan nog... Hij zal hooguit veroordeeld kunnen worden voor het zoekmaken van een lijk, wat niet eens gevonden is. Er is dus geen lijk... Dat is dus gewoon zo duidelijk als wat: als Joran zijn mond houdt, zal ie nooit veroordeeld kunnen worden.
Misschien als die Daury zijn mond niet kan houden, als ie er al wat mee te maken heeft, dan heb je een kans dat er wat veranderd. Ik verwacht van niet...
-
paal zitten, zuigen, wat maakt het uit.
gewoon uit eigen zak laten vergoeden en niet door bnn
ik vind dit zoooooo ,laf.
stel je eens voor jij rijdt morgen tegen flispaal, rijdt door, iemand jou gezien, jij op politieburo, betalen of cel in.
moraal van dit verhaaltje is, als je genoeg geld ( van zender ) achter de hand hebt, kun je doen en laten wat je wilt.
ze moeten dit soort mensen ook gewoon 2 maand achter de trailies zetten.
raar???? nee, zouden bij ons ook doen.
komt er op neer dat je aln BN-er meer rechten hebt als gewone nedelander, wat mij wel een beetje de strot uit komt.
stel je eens voor jij rijdt morgen tegen flispaal, rijdt door, iemand jou gezien, jij op politieburo, betalen of cel in.
moraal van dit verhaaltje is, als je genoeg geld ( van zender ) achter de hand hebt, kun je doen en laten wat je wilt.
komt er op neer dat je aln BN-er meer rechten hebt als gewone nedelander, wat mij wel een beetje de strot uit komt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zeker niet opgeletcinqidriver schreef:paal zitten, zuigen, wat maakt het uit.
Ze MOEST een deuk in een auto rijden voor een programma
Alleen maar tof dat ze daar een flitspaal voor uitzoekt
-
rij morgen maar eens tegen een flitspaal , dan snap je het wel.
gaat me niet om het programma, maar om de achterliggende gedachte
gaat me niet om het programma, maar om de achterliggende gedachte
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als ik dan aftik mag ik ook naar huis
Dus wat dat betreft niks aan de hand
Dat iemand met veel geld dat makkelijker kan doen is een feit
Maar dat is met meer dingen
Dus wat dat betreft niks aan de hand
Dat iemand met veel geld dat makkelijker kan doen is een feit