vandaag in cruquius zwarte clio uitgebouwd met zilveren sticker van een schorpioen op het achterraam 86-nd-gf en een zwarte megane 2.0 l turbo 47-rx-lh
Een vriend van me reed vanmorgen in de buurt van Valkenswaard achter deze Clio.
Daarvoor een 5 GTT Bleu Sport op een ambulance. Allebei voorzien van een kooi.
Ik heb geen idee Chris... Het was een vriend van me die ze had gezien.
Wellicht dat hij er niet echt op let wie of wat er rond rijdt.
Zal het hem nog wel eens vragen of hij er iets meer van weet.
vandaag op me werk bij Dijkgraaf automaterialen in Capelle aan de IJssel een zilvergrijze Clio V6 met zwarte spaakvelgen gespot...kenteken 68-HJ-NJ..geen RTC kenmerken gezien, maar misschien toch van hier?
Danos schreef:vandaag op me werk bij Dijkgraaf automaterialen in Capelle aan de IJssel een zilvergrijze Clio V6 met zwarte spaakvelgen gespot...kenteken 68-HJ-NJ..geen RTC kenmerken gezien, maar misschien toch van hier?
Die van rikkie hier van het forum, kwam onderdelen halen voor ze auto was zo juist afgekeurd voor de apk.
Vandaag in Gouda, parkeerplaats Klein Amerika, Clio16V, blauw, PT-XS-77, vrij netjes, typischie Duitse velgen en voorzien van een aantal Tattoo Frank stikkers.
Foeke schreef:Gister in Warmond. Witte 5 Alpine Turbo met een rode voorbumper.
Nog steeds?
Geen idee kom daar niet zo vaak in de buurt...kan beter zeggen nooit hahah.
had ff gebeld voor 'n bakkie koffie
Hij staat er idd nog steeds, volgens mij heeft ie em zelfs uit de verkoop gehaald en rijdt ie er zelf mee rond
Hahah heb de hele dag in die sporthal gezeten daar, hadden een voetbal toernooi (ben zelf niet zo'n voetbaler, maar je moet wel eens wat)...zelfs de brandweer is er nog geweest... iemand vond het nodig om wat anders dan water op de stenen van de sauna te gooien....
Heb verder niks aan Renault wat bijzonder was zien staan...ja aleen wat grote huizen
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Chris schreef:Vandaag in Gouda, parkeerplaats Klein Amerika, Clio16V, blauw, PT-XS-77, vrij netjes, typischie Duitse velgen en voorzien van een aantal Tattoo Frank stikkers.
Ant1, Clio16V nummerplaten op die 5...
ph-gz-34 is toch echt een gtt Chris.
Merk RENAULT
Handelsbenaming 5 GT TURBO
Brandstof Benzine
Vanmiddag rond een uur of 4-5 op de parkeerplaats bij de Ikea in Duiven,
megane cabrio, Met RS voorbumper en 18'' Evolution velgen Kenteken :
15-rv-fn. :
Vanmiddag een Clio Williams in Hillegom met een dame aan het stuur en RTC stickers op de ruitjes.
Kenteken iets van GH-??-??
In Zantvoort vanmiddag een grijze 16v, LH-??-?? En vanavond in Leiderdorp bij de pannenkoeken Boerderij een zwarte 16v. Kenteken weet ik niet meer, Shampoo jij wel?
Chris schreef:Vandaag in Gouda, parkeerplaats Klein Amerika, Clio16V, blauw, PT-XS-77, vrij netjes, typischie Duitse velgen en voorzien van een aantal Tattoo Frank stikkers.
Ant1, Clio16V nummerplaten op die 5...
ph-gz-34 is toch echt een gtt Chris.
Merk RENAULT
Handelsbenaming 5 GT TURBO
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 17-01-2009
Datum aanvang tenaamstelling 02-12-2006
Rara, wat zijn nu het goede kentekenplaten.
De laatste twee cijfers had ik omgdraaid....
Maargoed, welke GTT is het dan op de foto van mij...
Zaterdagavond aan de marijkeweg in Ouddorp een donkerblauwe Clio 1800 16V, verlaagd, zwart met chromen velgen, rolkooi, sparco stoeltjes
bekende van hier?? JG-RL-86
Adrian schreef:Zaterdagavond aan de marijkeweg in Ouddorp een donkerblauwe Clio 1800 16V, verlaagd, zwart met chromen velgen, rolkooi, sparco stoeltjes
Vanmiddag in Gouda op de Wilhemina van Pruisenlaan omstreeks 16:00 uur een zilvergrijze Clio V6 Phase 1 met kenteken 52-GT-KZ (dacht ik... )
(Ik stond bij het stoplicht in dat groene ding.... )
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Adrian schreef:Zaterdagavond aan de marijkeweg in Ouddorp een donkerblauwe Clio 1800 16V, verlaagd, zwart met chromen velgen, rolkooi, sparco stoeltjes
Dat is Cleaned Clio 16V...
Idd dat ism
Leuk dat ik ook is word gespot Is trouwens een 2.0 16v maar maakt niet uit. Ik zet uhm daar altyd neer. Dus je zal me er misschien wel is treffen.