Koni Geel -55 ?
-
ik heb aan de voorzijde koni geel met -35 veertjes.. alleen kan nu ook -55 krijgen iemand een idee of de schokdemper dan al op zn einde.. zit.. ?
Koni schrijft een maximale verlaging van -35 voor als je Koni geel neemt. Wil niet zeggen dat de schokbreker meteen naar de klote gaat, maar hij krijgt het wel effe wat zwaarder. Er zijn genoeg mensen die het doen of gedaan hebben en ik geloof niet dat het binnen korte tijd allemaal naar de kl*te was. 

nu is een clio 1.2 ook ni tde meest zware variant onder de clios. Met en 16v scheelt dat toch snel een 150 kg, die vooral in het vooronder zitten.. Ik zeg: gewoon doen, zal wel wát harder slijten, maar echt niet dramatisch 

- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
bij -40 verlaging worden altijd andere schokbrekers aangeraden omdat de kracht op andere delen van de schokbrekers komt te staanHaas schreef:nu is een clio 1.2 ook ni tde meest zware variant onder de clios. Met en 16v scheelt dat toch snel een 150 kg, die vooral in het vooronder zitten.. Ik zeg: gewoon doen, zal wel wát harder slijten, maar echt niet dramatisch
omdat het wiel net een halve graad anders komt te staan? wat een onzin.. Als het zo kritisch is, is er geen fabrikant die ze levert.....
-
koni's worden dan aangeraden? of meteen een schroefset? vind het bullshit, rijdt ook op koni geel met -50 voor en -70 achter..Daan2D schreef:bij -40 verlaging worden altijd andere schokbrekers aangeraden omdat de kracht op andere delen van de schokbrekers komt te staanHaas schreef:nu is een clio 1.2 ook ni tde meest zware variant onder de clios. Met en 16v scheelt dat toch snel een 150 kg, die vooral in het vooronder zitten.. Ik zeg: gewoon doen, zal wel wát harder slijten, maar echt niet dramatisch
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl