Koni Geel -55 ?

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
clio1.2pwr

ik heb aan de voorzijde koni geel met -35 veertjes.. alleen kan nu ook -55 krijgen iemand een idee of de schokdemper dan al op zn einde.. zit.. ?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Koni schrijft een maximale verlaging van -35 voor als je Koni geel neemt. Wil niet zeggen dat de schokbreker meteen naar de klote gaat, maar hij krijgt het wel effe wat zwaarder. Er zijn genoeg mensen die het doen of gedaan hebben en ik geloof niet dat het binnen korte tijd allemaal naar de kl*te was. :)
Haas
Car: Megane RS

nu is een clio 1.2 ook ni tde meest zware variant onder de clios. Met en 16v scheelt dat toch snel een 150 kg, die vooral in het vooronder zitten.. Ik zeg: gewoon doen, zal wel wát harder slijten, maar echt niet dramatisch :)
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Haas schreef:nu is een clio 1.2 ook ni tde meest zware variant onder de clios. Met en 16v scheelt dat toch snel een 150 kg, die vooral in het vooronder zitten.. Ik zeg: gewoon doen, zal wel wát harder slijten, maar echt niet dramatisch :)
bij -40 verlaging worden altijd andere schokbrekers aangeraden omdat de kracht op andere delen van de schokbrekers komt te staan :wink:
Haas
Car: Megane RS

omdat het wiel net een halve graad anders komt te staan? wat een onzin.. Als het zo kritisch is, is er geen fabrikant die ze levert.....
Martijn Kool

Daan2D schreef:
Haas schreef:nu is een clio 1.2 ook ni tde meest zware variant onder de clios. Met en 16v scheelt dat toch snel een 150 kg, die vooral in het vooronder zitten.. Ik zeg: gewoon doen, zal wel wát harder slijten, maar echt niet dramatisch :)
bij -40 verlaging worden altijd andere schokbrekers aangeraden omdat de kracht op andere delen van de schokbrekers komt te staan :wink:
koni's worden dan aangeraden? of meteen een schroefset? vind het bullshit, rijdt ook op koni geel met -50 voor en -70 achter..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Plaats reactie