R19-?????
Project is gewoon zonder succes beeindigd.Christian schreef:zonde ga je het project nu niet meer afmaken?
Auto heeft 1500km gelopen op 0,4bar
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3173788876
En daar zal het bij blijven. Turbo spul ligt weg te roesten op zolder.
verkoop het dan lekker door, zo kan iemand anders een poging doen... nuja als je hetzelfde weer opnieuw doet en je neemt de juiste zuigermaar, dan blijft het mss wel heel...
-
Wel leuk filmpje, zonder dat ie defect is...
Anders had ik wel interesse, echter ben ik nog bezig om het clioblok in te bouwen.
Deze heeft andere cams, chip, spaghetti spruitstuk...enz..enz..eerst maar eens kijken of ie zo goed vooruit komt zonder turbo..
maargoed, blijft zonde..
Anders had ik wel interesse, echter ben ik nog bezig om het clioblok in te bouwen.
Deze heeft andere cams, chip, spaghetti spruitstuk...enz..enz..eerst maar eens kijken of ie zo goed vooruit komt zonder turbo..
maargoed, blijft zonde..
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
Is alllang verkoop.Glekke schreef:verkoop het dan lekker door, zo kan iemand anders een poging doen... nuja als je hetzelfde weer opnieuw doet en je neemt de juiste zuigermaar, dan blijft het mss wel heel...
Spul moet alleen nog reeds afgehaald worden.
-
- Über-Spammer
belletje naar Holtrop en je weet het.
Ik heb nog een subframe overgehouden omdat ik de 19 weer voorzien heb van een standaard motortje met fastchip.Xabre schreef:wat voor beunproject ga je nu weer beginnen chris
En weet nog niet wat ik daarmee ga doen,
Voorlopig houd ik hem even standaard op het vliegwiel en chip na.
Daarna zien we wel verder wat er gebeurd.
Moet bij deze motor eerst de pakking van het uitlaatspruitstuk vervangen.
En dan ga ik eerst weer 19 16v touren, want dat is al bijna 1,5jaar geleden dat ik er in gereden heb(iig langer dan 5min)
[img]http://minddrive.nl/DSC00769.JPG[/img]
Daar hebben we dus helaas afscheid van genomen.
terug naar orgineel
Daar hebben we dus helaas afscheid van genomen.
terug naar orgineel