Remon's Clio 16v Grand Prix nr. 282 |Verkocht...
-
mooie Speedline wielen!! 

Hahahaha ja door de laagstaande zon in combinatie met een uberranzige voorruit, kon ik de afslag niet goed zienWouterW schreef:Zit er lekker strak uit!
Volgens mij was je gisteren ook nog even een stukje verkeerd gereden

Ik hoop trouwens echt binnenkort een keer tijd te hebben om hem te polijsten, ding glimt voor geen meter nou

erg vet remon!
-
- Contacteer:
Amen 

Zo eindelijk de GP eens een wasbeurt gegeven
Alleen toen ik klaar was was het alweer donker
Dus maar weer naar de ANWBpomp gereden om een paar foto'tjes te schieten. Op de laatste foto zie je ook een close-up van mijn rechterwielkast, welke dus een beetje aan het roesten is
Waarschijnlijk gaat dit binnenkort gemaakt worden
Ik heb hem trouwens woensdag even kort een polijstbeurtje gegeven, hij glimt dus al wat beter als eerst!
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()

-
echt een vette bak hoor, staat super die velgen!
wel zonde van die bagger weggewerkte roest zeg, krijg je nog smerig werk mee denk ik
wel zonde van die bagger weggewerkte roest zeg, krijg je nog smerig werk mee denk ik

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Doel je met dat weggewerkte op het blauw geverfde roest? Dat heb ik namelijk zelf gedaan, zodat het wat minder opvalt. Er is naar mijn weten nooit iets aan gedaankool schreef:echt een vette bak hoor, staat super die velgen!

sakkeju man... 
** baalt datie ze niet zelf heeft gekocht... **

** baalt datie ze niet zelf heeft gekocht... **

-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Tuurlijk komt dat goed, de mijne was ook erg krokant..
.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/2671 ... 002hs5.jpg[/img]
Verder staan ze super die wielen hoor
!!

[img]http://img413.imageshack.us/img413/2671 ... 002hs5.jpg[/img]
Verder staan ze super die wielen hoor

Vette ride hoor! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
ziet er goed uit Remon! kan het zijn dat ik hem afgelopen woensdag avond op het kerkpad heb zien staan?
Bad Mastard schreef:ziet er goed uit Remon! kan het zijn dat ik hem afgelopen woensdag avond op het kerkpad heb zien staan?
Kan kloppen ja, rond een uur of 11 's avonds was ik daar volgens mij even

Bedankt voor alle complimenten verder

-
- Über-Spammer
Dat brult wel leuk als je de rest ook open hebt 

-
- Über-Spammer
Je kunt ook alles eronderuit halen
Kat weg en andere einddemper is wel leuk, zonder kat en middendemper word binnenin de auto echt een kabaal

Kat weg en andere einddemper is wel leuk, zonder kat en middendemper word binnenin de auto echt een kabaal
-
- Über-Spammer
Het is inderdaad maar wat je herrie vind
Ik vond het niet uit te houden als je meer dan 50km moest rijden 

[img]http://www.gehoorbeschermers-oordoppen. ... doppen.jpg[/img]Jean-Paul-S schreef:Het is inderdaad maar wat je herrie vindIk vond het niet uit te houden als je meer dan 50km moest rijden
partyplugs in je oren stoppen en gaan

Trust me. I know what I'm doing.
-
- Über-Spammer
ziet leuk uit in de zomer met de raampjes open 

-
- Über-Spammer
heb je die vaak nodig dan 

ik zweer bij een heerlijke stille standaard pijp!
*zegt de man die bij de Flammenrohr, sidepipe en slash tail cut-gang hoorde*
*zegt de man die bij de Flammenrohr, sidepipe en slash tail cut-gang hoorde*
Immer wieder die verdammte Holländer
Je weet toch nog wel hoe mijn clio brulde met de Devil er onder? Maar die einddemper was van binnen helemaal uitgefikt
Maar erg mooi geluid iig, heb nu zelf een Remus omdat ik 100mm eindstuk i.p.v. 80mm wilde.

Maar erg mooi geluid iig, heb nu zelf een Remus omdat ik 100mm eindstuk i.p.v. 80mm wilde.
Nee weet ik niet meerDennisT schreef:Je weet toch nog wel hoe mijn clio brulde met de Devil er onder? Maar die einddemper was van binnen helemaal uitgefikt![]()

Vraag me alleen af of het veel verschil gaat maken met mijn Sebring die er nu onder zit, anders is het een beetje verspilde moeite.
Trouwens bericht gehad van het schadeherstelbedrijf. Voor 350,- kunnen ze het strakmaken en spuiten. Is dit een beetje gunstig prijsje?
-
- Über-Spammer
Een remus is nog redelijk stil in vergelijking met een Devil of Peco. Ik heb alleen geen idee hoe die nieuwe uitlaten zijn van devil, misschien iemand anders wel?
ik heb in het begin zo'n nieuw type gehad met van die uitwisselbare eindstukken, furious sound geloof ik. had ik samen met een katvervanger en een middendemper vervanger ook van devil. klonk wel heel vet maar bleef een beetje een "schreeuwerig" geluid, onderin diep maar bovenin een beetje trompet achtig geluid. ik weet niet of dat hoord maar ik vond het niet zo tof. plus dat ik er 2x in de week mee op en neer naar werk ging (100km enkele reis) ik werd er redelijk doof vanJean-Paul-S schreef:Een remus is nog redelijk stil in vergelijking met een Devil of Peco. Ik heb alleen geen idee hoe die nieuwe uitlaten zijn van devil, misschien iemand anders wel?

ik heb nu een k-tec race kat, middendempervervanger van devil en een powersprint eindemper. klinkt stationair lekker rustig, tijdens rijden wel lekker fel