Ja klopt! Heb ze aan de telefoon gehad! en meteen een goed gevoel erbij gekregen!Ferdy schreef:succes dan !
zijn zeker erg vriendelijke gasten !
Bedankt voor de tip!

Er zijn ook bedrijven die er niet zoveel zin in hebben en dus de hoofdprijs vragen...Rammi schreef:Ok. Dat snap ik.. Maar ik ben gistere weg geweest naar Dreamwork cartuning in Baarlo.. die gasten vroegen 3250.. voor al dit werk. Hoe kan dit verschil dan zo groot zijn? Ik vind 6000 toch wel erg veel...
kan me toch niet indenken dat ze er bij Remy Vos geen zin in hebben.Merijn schreef:Er zijn ook bedrijven die er niet zoveel zin in hebben en dus de hoofdprijs vragen...Rammi schreef:Ok. Dat snap ik.. Maar ik ben gistere weg geweest naar Dreamwork cartuning in Baarlo.. die gasten vroegen 3250.. voor al dit werk. Hoe kan dit verschil dan zo groot zijn? Ik vind 6000 toch wel erg veel...Als je dan toch akkoord gaat, verdienen ze wel effe fors.
Ik vind 3250 euro absoluut geen verkeerde prijs!
inderdaad een aardige prijs ja,Rammi schreef:Ja ok. Dat heb je idd gezegt en daar zit ook wel wat in. Maar dat verschil is me wel iets te groot.Ik wil best betalen voor kwaliteit maar het moet wel leuk blijven. En dat is 6000 euro niet vind ik!
Denk er aan dat spuiten en strakzetten al tijd kost zonder dat je er iets aan doet. Elke laag moet goed uitharden! Dus een 8 dagen lijkt mij veel en veel te kort..... maar goed.... wie ben ikFerdy schreef:ik was mijn auto voor een simpel bodykitje al een week kwijt,
8 dagen is dan wel erg vlot voor het werk wat ze aan de jouwe hebben
das nou juist ok het mooie! Als je er niet zo in thuis bent, moet je je er een beetje in verdiepen. Tis geen 100 eu die je uitgeeft uiteraard...Rammi schreef:Ja ik snap wel wat jullie bedoellen en ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van!Daarom vraag ik het hier ook! Maar waar zit het verschil dan in want een verschil van 2750 is best veel ofnie?
Dat begrijp ik. Maar om er nou 6000 euro voor neer te leggen... is det nie een beetje erg veel?Haas schreef:das nou juist ok het mooie! Als je er niet zo in thuis bent, moet je je er een beetje in verdiepen. Tis geen 100 eu die je uitgeeft uiteraard...Rammi schreef:Ja ik snap wel wat jullie bedoellen en ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van!Daarom vraag ik het hier ook! Maar waar zit het verschil dan in want een verschil van 2750 is best veel ofnie?