Project:ClioII van Remi --> EINDE PROJECT!!

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
Rammi

Ferdy schreef:succes dan !
zijn zeker erg vriendelijke gasten !
Ja klopt! Heb ze aan de telefoon gehad! en meteen een goed gevoel erbij gekregen!

Bedankt voor de tip! :)
Rammi

Ben net bij Remy Vos geweest om een prijs op te vragen voor het spuitwerk.. Daar komt mijn auto helaas voor hun niet te staan. €6000 euro vroegen ze ervoor.

Dit moet er allemaal gebeuren:

-Bodykit monteren
-Antenne van het dak cleanen
-Achterklep cleanen
-Skirts inwerken
-Alles in kleur spuiten
-Sloten uit de deur
-Achterste wielkasten uitkloppen
-Uitlaat verlassen zodat hij met de bumper past.

Bij het bedrijf waar ik gistere ben geweest vroegen ze net iets meer als de helft.

Nu ga ik voor de laatste optie hopen dat dit wat gaat worden anders weer wat anders verzinnen!
Laatst gewijzigd door Rammi op za 5 jan 2008 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
~thijs~
Contacteer:

6000,-!!!!! sow das behoorlijk
Haas
Car: Megane RS

voor 4 moet het wel kunnen denk ik zo.
Let wel: je kunt beter wat meer betalen en nog een keer terug kunnen komen voor wat service, dan de laatste cent te willen sparen en over een jaar te balen van t spuitwerk. !! Spuiten is geen hobby, maar dat moet je echt wel goed kunnen. Valt misschien neit op in eerste instantie, maar de kwaliteit van het spuitwerk komt pas de jaren erna naar voren.... LET DAAR OP!
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

skirts inwerken enzo kost veel tijd, dus veel geld

wat haas zegt: liever wat meer uitgeven voor goed spuitwerk dan goedkoop doen en balen van het resultaat!
Rammi

Ok. Dat snap ik.. Maar ik ben gistere weg geweest naar Dreamwork cartuning in Baarlo.. die gasten vroegen 3250.. voor al dit werk. Hoe kan dit verschil dan zo groot zijn? Ik vind 6000 toch wel erg veel...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Het is veel geld... Maar ik schrik er niet echt van, gezien het werk wat er moet gebeuren. :)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

is ook veel, maar remy vos levert wel goede kwaliteit af
nog nooit auto's gezien van die andere toko, dus daar kan ik geen oordeel over geven..
probeer wat te vinden wat ze gespoten en bewerkt hebben, dan kan je zien of je er tevreden mee bent/of t goed werk is! (Y)
Rammi

hmm.. ok ja Ferdy had wel een auto van hun gezien die stond bij hun in de buurt en die was wel netjes gedaan zei hij! Mischien iemand anders nog een andere optie?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Rammi schreef:Ok. Dat snap ik.. Maar ik ben gistere weg geweest naar Dreamwork cartuning in Baarlo.. die gasten vroegen 3250.. voor al dit werk. Hoe kan dit verschil dan zo groot zijn? Ik vind 6000 toch wel erg veel...
Er zijn ook bedrijven die er niet zoveel zin in hebben en dus de hoofdprijs vragen... :) Als je dan toch akkoord gaat, verdienen ze wel effe fors.

Ik vind 3250 euro absoluut geen verkeerde prijs!
Haas

kijk vooral goed rond voor je beslist, zeker naar ander werk inderdaad van ze (Y)

ik ken meerdere auto's die bij remy vos zijn gedaan en stuk vor stuk plaatjes. Fabian heeft zijn MR2 ook daar laten doen en is nog verschillende keren teruggeweest voor een en ander, nooit een tweede rekening gehad. Goed, de eerste was pittig, maar ik denk dat hij er goed aan heeft gedaan.

Prijs is ook nogal afhankelijk van welk tijdsbestek je de auto terug wil. Als ze alleen in 2 weken moeten doen bv, kost dat gewoon centen. Als ze m 3 maanden mogen hebben, kost het minder gok ik..

maar ja, uren blijven uren en die zijn gewoon duur.
Ferdy
Über-Spammer

Merijn schreef:
Rammi schreef:Ok. Dat snap ik.. Maar ik ben gistere weg geweest naar Dreamwork cartuning in Baarlo.. die gasten vroegen 3250.. voor al dit werk. Hoe kan dit verschil dan zo groot zijn? Ik vind 6000 toch wel erg veel...
Er zijn ook bedrijven die er niet zoveel zin in hebben en dus de hoofdprijs vragen... :) Als je dan toch akkoord gaat, verdienen ze wel effe fors.

Ik vind 3250 euro absoluut geen verkeerde prijs!
kan me toch niet indenken dat ze er bij Remy Vos geen zin in hebben.

Heb mijn wagen daar gebracht en puik resultaat en puike service daar !
Kan niet anders zeggen.
Haas

mwah... ik weet wel dat ze bij remy vos aardig druk zijn. Toen fa zijn mr2 er bracht, hadden ze een aannamestop van 5maanden meen ik.... dat doen ze niet zomaar....
Rammi

Ik heb het nog niet over tijd gehad. Ik heb gewoon gevraagt wat het me ging kosten. Ik vind het wel erg veel... en zeker tegen over het bedrijf waar ik gistere ben geweest. Dan is het ineens 1x zoveel. Ik heb nu het bedrijf waar Peter zijn clio heen is geweest nog is gevraagt is kijken wat die ervoor vragen. Bij dreamwork was ik mijn auto 8 dagen kwijt maar dat zei hij allemaal zelf.
Ferdy
Über-Spammer

ik was mijn auto voor een simpel bodykitje al een week kwijt,
8 dagen is dan wel erg vlot voor het werk wat ze aan de jouwe hebben
Rammi

Hmm.. ja daar zit dan ook wel weer wat in ja. Nouja hij zei het tegen mij. Maar goed €6000 euro vind k wel erg veel. Ik zoek maar weer verder.
Ferdy
Über-Spammer

kwestie van van alles tegen elkaar afwegen he, dat heb ik je gezegd.
Ik was in eerste instantie ook meer kwijt dan ik gedacht had, maar daar hing wel een goede kwaliteit aan vast en een nette service.
Ben achteraf dus wel blij dat ik het toen toch gedaan heb.

Maar nu is een verschil van 2750 euro wel erg veel, maar ook dat zit ergens in natuurlijk...
Rammi

Ja ok. Dat heb je idd gezegt en daar zit ook wel wat in. Maar dat verschil is me wel iets te groot. :S Ik wil best betalen voor kwaliteit maar het moet wel leuk blijven. En dat is 6000 euro niet vind ik!
Ferdy
Über-Spammer

Rammi schreef:Ja ok. Dat heb je idd gezegt en daar zit ook wel wat in. Maar dat verschil is me wel iets te groot. :S Ik wil best betalen voor kwaliteit maar het moet wel leuk blijven. En dat is 6000 euro niet vind ik!
inderdaad een aardige prijs ja,
als je het er voor over hebt...

maar goed rond zoeken dan,
en gewoon gaan kijken wat voor projecten ze gedaan hebben. Dan zie je zelf wat voor werk er uit hun vingers komt, dat is uiteindelijk toch het beste om te doen
Haas

Ferdy schreef:ik was mijn auto voor een simpel bodykitje al een week kwijt,
8 dagen is dan wel erg vlot voor het werk wat ze aan de jouwe hebben
Denk er aan dat spuiten en strakzetten al tijd kost zonder dat je er iets aan doet. Elke laag moet goed uitharden! Dus een 8 dagen lijkt mij veel en veel te kort..... maar goed.... wie ben ik ;)
Ferdy
Über-Spammer

zeker gezien die lijst die er gedaan moet worden,
klep strak en sloten en antenne weg lijkt me ook wat werk of niet ?
Rammi

Ja ik snap wel wat jullie bedoellen en ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van! :wink: Daarom vraag ik het hier ook! Maar waar zit het verschil dan in want een verschil van 2750 is best veel ofnie?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

dat zal waarschijnlijk in de kwaliteit en aandacht van de voorbewerking zitten
het spuiten zelf is maar een klein gedeelte van het werkelijke werk

dus inderdaad van beiden maar eens het werk GOED bekijken (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Haas

Rammi schreef:Ja ik snap wel wat jullie bedoellen en ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van! :wink: Daarom vraag ik het hier ook! Maar waar zit het verschil dan in want een verschil van 2750 is best veel ofnie?
das nou juist ok het mooie! Als je er niet zo in thuis bent, moet je je er een beetje in verdiepen. Tis geen 100 eu die je uitgeeft uiteraard... (Y)
jacob

Ik heb zoiets van liever wat meer en kwaliteit. Ipv goedkoop en na een jaar liggen de verfbladders op de grond. Een kwalitiets spuiter die weet wat hij moet vragen maar daar weet je ook heel zeker wat je kunt verwachten. Een stuk vakwerk.
Rammi

Haas schreef:
Rammi schreef:Ja ik snap wel wat jullie bedoellen en ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van! :wink: Daarom vraag ik het hier ook! Maar waar zit het verschil dan in want een verschil van 2750 is best veel ofnie?
das nou juist ok het mooie! Als je er niet zo in thuis bent, moet je je er een beetje in verdiepen. Tis geen 100 eu die je uitgeeft uiteraard... (Y)
Dat begrijp ik. Maar om er nou 6000 euro voor neer te leggen... is det nie een beetje erg veel?
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Waar heeft Peter het laten doen?
Rammi

Bij DBcarsound in Stabroek net over de belgische grens bij bergen op zoom. Heb hun ook nog een mail gestuurd op verzoek van Peter. Helaas nog niks terug. Maar dat is in principe ook nog een optie!
Laatst gewijzigd door Rammi op za 5 jan 2008 18:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ga daar eens kijken dan ;)
Rammi

Doe ik zodra ik reactie heb gehad! :wink:
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ik was er vandaag, en internet lag er nog uit. Je reactie zal wel op zich laten wachten tot volgende week...
Cleaned Style
Projecttopic
Rammi

Ok. Bedankt! Ja ik vond het al raar dat ik nog geen reactie heb gehad. Het heeft nu ook ff geen haast. Ik ga eerst voor nieuwe velgen kijken. :wink:
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ben benieuwd! :p
Cleaned Style
Projecttopic
Dnns

Ik ook ! Al iets in gedachten ?
Rammi

Ja.. 16" en Breed! >-)
Gesloten