maar legacy is idd niet echt wat ik (en heeeel veel andere) op de stoep willen hebben

Ikke wel hoor... http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=0hans-williams schreef:edit: was een galant... zat even mis met subaru![]()
maar legacy is idd niet echt wat ik (en heeeel veel andere) op de stoep willen hebben
waren ze dan niet met jou aan het lachen ? Ik zou bijna durven beweren dat het een subaru is.hans-williams schreef: mitsubishi legacy 2.0![]()
hebt er vandaag op het werk nog maar even ingesmeerd
edit: was een galant... zat even mis met subaru-jo- schreef:waren ze dan niet met jou aan het lachen ? Ik zou bijna durven beweren dat het een subaru is.hans-williams schreef: mitsubishi legacy 2.0![]()
hebt er vandaag op het werk nog maar even ingesmeerd
Geen probleem ,konden gewoon door rijden hoor !!Steven schreef:Ondertussen kon de rest van het verkeer in normaal tempo volgen?Twingo_Kenzo schreef:Afgelopen vrijdagmorgen bij het stoplicht...
Een zenuwpees in een Hyundai-Getz dacht mij even in te halen...niet dus !!!
Met mn 1.2 16v twingo liet ik`m ver achter1-0 voor mij !
Bij het volgende stoplicht weer die getz , heb`m maar laten gaan .
Hij reed met de auto van de zaak , hoop lawaai met het schakelen en optrekken , leuke reclame voor de baas
Bedankt Dennis , weet dat ze daar regelmatig staan .dennisvr schreef:je kan beter voor de tunnel rustig aandoen
ze staan achter de slagboom ri rdam nogal eens.
onzichtbaar van afstand
Nee paardepijper......was wel licht vochtigFlorus schreef:Waren ze vergeten te strooien daar dan?
Royh zit toch in HongarijeTwingo_Kenzo schreef:Afgelopen vrijdagmorgen bij het stoplicht...
Hij reed met de auto van de zaak , hoop lawaai met het schakelen en optrekken , leuke reclame voor de baas
dan staan ze der ook nog vaak!Twingo_Kenzo schreef:Bedankt Dennis , weet dat ze daar regelmatig staan .dennisvr schreef:je kan beter voor de tunnel rustig aandoen
ze staan achter de slagboom ri rdam nogal eens.
onzichtbaar van afstand
Dit was op een zondagmiddag en gokte erop dat oom agent thuis zat bij de vrouw![]()
Maar zo hard rijden op de a29 doe ik verder nooit ,beetje teveel risico !!!
Hahaha ik dacht al, ik was het toch niet?Hessel schreef:Royh zit toch in HongarijeTwingo_Kenzo schreef:Afgelopen vrijdagmorgen bij het stoplicht...
Hij reed met de auto van de zaak , hoop lawaai met het schakelen en optrekken , leuke reclame voor de baas![]()
Florus zegt : Ik ga een diezshel kopen me GT T loopt 1op10 en das te duurFlorus schreef:Vanmiddag met de zwarte GT onderweg naar huis, draaiend de A4 op, een Golf 2.0FSI 110kw duwend achter mij, dus maar ff op 't gas, trok tot de 160 een aardig gat ertussen, bestuurder keek wat minder vrolijk verderop
![]()
Later i/d tunnel in Zoetermeer nog ff naast een 406 Coupé 3.0 V6, ging gelijk op tot de 120![]()