Arno17 schreef:Die komt bij Nieuwendijk vandaan, staat daar al vanaf Maart dit jaar te koop en was de laatste keer flink in prijs gezakt.
Reservewiel los in achterbak, vreemd merk bandjes erom, vond het een strak karretje en kon alleen niet het financiele plaatje rond krijgen.
Dat is dus jou geluk en wens je veel plezier met die kar, en een handige sleutelplek is nooit weg met een Clio RS..

Klopt de auto komt bij Nieuwendijk Aalsmeer vandaan.
De auto stond inmiddels voor 15750 te koop.
Ik deed een bod per email van 14500.
Daarop kreeg ik een email terug dat incl rijklaarmaken de auto 16345 ging kosten maar ze wel wilden zakken naar 15250.
Ik bleef vast houden aan 14500 en heb toen een afspraak gemaakt voor een proefrit. De auto zag er inderdaad erg strak uit.
Wel was er een mistlampglas kapot (links) en de schakelaskering.
Ik bood toen 14750, met de mistlamp, kering en beurt voor eigen kosten (ik kan het stuk goedkoper met originele onderdelen)
Dat ging niet lukken en hun zakten nog tot 15100.
Ik ben toen weg gegaan met me 06 nr achterlatend.
Maarja, toch begon het te kriebelen, en dus toch maandag 10dec terug gebeld en nog een half uur overlegd.
Het is uiteindelijk 15000 geworden, ik de mistlamp en kering, hun de rest en netjes afleveren. Totaal dus t.o.v. de prijs eerst (voor de flinke daling al) 2500 korting gekregen.
En tja, 15dec (3 dagen na m'n verjaardag) heb ik de auto dus opgehaald.
Voor de middag ben ik nog even bij m'n vader op het werk geweest en heb ik een linkermistlamp gehaald (55 bruto ex) uiteraard op rekening van me pa, dus euro of 50 gaat het max kosten.
Die zet ik er vanmiddag nog even in, al zei m'n vader al dat misschien de abs regelunit er voor zit, dus de auto moet toch even op de brug thuis.
Maar dan kan ik meteen de velgen ff schoonmaken.
sutan schreef:
Adinsk prachtige auto man gefeliciteerd!!!
Heb je deze foto's ergens in Breukelen of Loenen gemaakt? Zo ziet de achtergrond er namelijk uit.
Maar ik denk dat ik hetzelfde Euvel heb als jou met je trillende middendemper. Ik heb me eerst laten vertellen dat het een hitteschild zou zijn, maar ben hier bij een garage geweest en doe kon niet vinden dat dat het zou zijn. Van de week ff naar de Renault Dealer in Rotterdam. Hopen dat die het kan fixen.
Maar hoe kan je dat trillen nou een lekker geluidje vinden?
Als ik je zou kunnen helpen met dat luchtverontreinigingslampje had ik dat met plezier gedaan, alleen heb ik eigenlijk de ballen verstand van auto's, kan net de velgen eronder uit halen en olie en ruitenvloeistof vervangen.
Gr Sutan
De prachtige foto's heb ik 2 huizen naast waar ik woon gemaakt

Jaja, ik woon op een mooi plekje een stukje achter Arnhem.
Het trillen is nog niet erg, toevallig dat ik laats even onder de auto keek, maar ik ga er straks als ik de auto op de brug heb staan er meteen even naar kijken.
Uitlezen wordt volgende week een keer denk ik.
In ieder geval bedankt voor de felicitaties
PS: passen 15" stalen velgen om de remklauw heen? Ik heb nog 185/60 R15 winterbanden liggen...
Overigens voor jullie beeldvorming, deze mogelijkheid heb ik gelukkig thuis
Hier staat de R19 nog op de brug waar ik 2 weken geleden winterbanden op heb gelegd.
http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 007797.jpg[/img]