Friday Nightmeeting Zuid-Nederland Roosendaal
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
FNZN Vrijdag 21 dec. bij de Mac in Roosendaal.
Aanvang 20:00uur
Wie komen er zeker:
- Edwin5gtt en Lisa -met ws Twingo.
- Paul89 -clio
- Egon ik kom ook wel ff denk ik (ws met mijn laguna als mijn clio nog niet klaar is)
- Chris-mc - Megane Coupe
- sjorsmeijers - Clio
- 2 x rmc club members
-
-
-
-
Wie komen er misschien:
- RenaultclioII16v (Peter)
- Klaas
- Miike (Spitsoor)
- Steefzz (meg 2)
-
Wie komen er zeker:
- Paul89 -clio
- Egon ik kom ook wel ff denk ik (ws met mijn laguna als mijn clio nog niet klaar is)
- sjorsmeijers - Clio
- 2 x rmc club members
-
-
-
-
Wie komen er misschien:
- Klaas
- Miike (Spitsoor)
- Steefzz (meg 2)
-
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
Nog meer mensen die een bakkie pleur willen komen doen. 

-
- Contacteer:
Even op de nieuwe pagina plaatsen. 
Wie komen er zeker:
- Paul89 -clio
- sjorsmeijers - Clio
- 2 x rmc club members
-
-
-
-
Wie komen er misschien:
- Klaas
- Miike (Spitsoor)
- Steefzz (meg 2)
-

Wie komen er zeker:
- Paul89 -clio
- sjorsmeijers - Clio
- 2 x rmc club members
-
-
-
-
Wie komen er misschien:
- Klaas
- Miike (Spitsoor)
- Steefzz (meg 2)
-
-
- Contacteer:
Route beschrijving naar de F.N.ZN. in Roosendaal:
Vanaf Antwerpen:
Volg de A4 richting Bergen op Zoom. Ga daarna de A58 op richting Roosendaal/Breda.
Neem daarna afslag Roosendaal/Breda ook A58.
Neem daarna afslag Roosendaal-Oost. Ga aan het einde van de afrit rechtsaf richting de mac.
Vanaf Breda:
Volg de A58 richting Roosendaal. Ga er af bij afslag Roosendaal-Oost.
Bij de stoplichten linksaf, onder de snelweg door.
Vanaf Willemstad:
Volg de A29 (A59) richting Standaardbuiten.
Ga dan de A17 op richting Roosendaal.
Dan afslag A58 nemen richting Roosendaal/Breda.
Neem daarna afslag Roosendaal-Oost. Ga aan het einde van de afrit rechtsaf richting de mac.
Vanaf Zevenbergen:
Volg de A17 richting Roosendaal.
Is er iets niet duidelijk of klopt er iets niet laat het dan effe weten.
Tot vrijdag mensen.
Vanaf Antwerpen:
Volg de A4 richting Bergen op Zoom. Ga daarna de A58 op richting Roosendaal/Breda.
Neem daarna afslag Roosendaal/Breda ook A58.
Vanaf Breda:
Volg de A58 richting Roosendaal. Ga er af bij afslag Roosendaal-Oost.
Bij de stoplichten linksaf, onder de snelweg door.
Vanaf Willemstad:
Volg de A29 (A59) richting Standaardbuiten.
Ga dan de A17 op richting Roosendaal.
Vanaf Zevenbergen:
Volg de A17 richting Roosendaal.
Is er iets niet duidelijk of klopt er iets niet laat het dan effe weten.
Tot vrijdag mensen.
-
Ik zal er dan ook ff langs gaan om het ff te melden.Edwin5gtt (Punttang) schreef:Graag gedaan he. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.Klaas schreef:Ha edwin,
leuk dat je me ff PMt
misschien dat ik wel ff langskom, als ik tijd heb / nix anders te doen heb
is alweer lang geleden dat ik keer naar mac-meeting ben geweest
Ik zal zeggen dat ze bij de mac de koffie warm zetten![]()
![]()
Kom er toch langs als ik naar mijn werk toe ga.
(Werk aan het station, dus ben er ook zo).

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Goed bezig edwin
, ik denk dat ik met sas ook nog efkes langskom...wel met een veeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuul te ranzige beemer...dat dan wel helaas

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Contacteer:
Wie komen er zeker:
- Edwin5gtt en Lisa - Twingo.
- Paul89 -clio
- sjorsmeijers - Clio
- 2 x rmc club members
- Hessel en Saskia- met een niet nader te noemen merk
-
-
-
Wie komen er misschien:
- Klaas
- Miike (Spitsoor)
- Steefzz (meg 2)
-
Gezellig Hessel.
Wie komen er zeker:
- Edwin5gtt en Lisa - Twingo.
- Paul89 -clio
- sjorsmeijers - Clio
- 2 x rmc club members
- Hessel en Saskia- met een niet nader te noemen merk

-
-
-
Wie komen er misschien:
- Klaas
- Miike (Spitsoor)
- Steefzz (meg 2)
-
Gezellig Hessel.
Ik ga er niet bij zijn....
Heb een afspraak vanaaf, andere keer beter

-
- Contacteer:
Das jammer. Volgende keer beter.Klaas schreef:Ik ga er niet bij zijn....
Fijne avond iig.
-
- Contacteer:
Fijn half oosterhout zonder stroom.
Zitten we hier met de kaarsjes aan
Sow hehe eindelijk stroom. Ik was een poost aan het poosten en toen was de baterij van mijn laptop van me werk leeg en ja als je geen stroom hebt dan kun je ook niet bijladen en meer posten.
http://www.nu.nl
Geen elektriciteit in Oosterhout
Uitgegeven: 21 december 2007 17:26
Laatst gewijzigd: 21 december 2007 18:24
OOSTERHOUT - In Oosterhout is de stroom vrijdagmiddag even voor vijf uur uitgevallen. Dat heeft de plaatselijke brandweer bevestigd.
In het centrum van Oosterhout vielen straat- en verkeerslichten uit, zei een woordvoerder van de brandweer.
Elektriciteitshuis
Volgens de woordvoerder van Essent is een elektriciteitshuis uitgevallen met 8000 aansluitingen in het noordelijke deel van Oosterhout, een deel van Oosteind en Dongen. Monteurs zijn druk doende om het euvel te verhelpen.
Volgens de woordvoerster van de politie wordt de meldkamer overspoeld met meldingen maar zijn tot nu toe geen ernstige incidenten gebeurd. Er zijn extra agenten op straat om de veiligheid te garanderen.
Volgens een medewerker van Omroep Oosterhout zou het centrum sinds kwart voor zes weer stroom hebben.
Zitten we hier met de kaarsjes aan

Sow hehe eindelijk stroom. Ik was een poost aan het poosten en toen was de baterij van mijn laptop van me werk leeg en ja als je geen stroom hebt dan kun je ook niet bijladen en meer posten.
http://www.nu.nl

Geen elektriciteit in Oosterhout
Uitgegeven: 21 december 2007 17:26
Laatst gewijzigd: 21 december 2007 18:24
OOSTERHOUT - In Oosterhout is de stroom vrijdagmiddag even voor vijf uur uitgevallen. Dat heeft de plaatselijke brandweer bevestigd.
In het centrum van Oosterhout vielen straat- en verkeerslichten uit, zei een woordvoerder van de brandweer.
Elektriciteitshuis
Volgens de woordvoerder van Essent is een elektriciteitshuis uitgevallen met 8000 aansluitingen in het noordelijke deel van Oosterhout, een deel van Oosteind en Dongen. Monteurs zijn druk doende om het euvel te verhelpen.
Volgens de woordvoerster van de politie wordt de meldkamer overspoeld met meldingen maar zijn tot nu toe geen ernstige incidenten gebeurd. Er zijn extra agenten op straat om de veiligheid te garanderen.
Volgens een medewerker van Omroep Oosterhout zou het centrum sinds kwart voor zes weer stroom hebben.
Laatst gewijzigd door Edwin5gtt (Punttang) OUD op vr 21 dec 2007 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Zow wij zijn rond 20uur ter plaats. Tot zo.
Ik heb er weer zin in.
Ik heb er weer zin in.
-
- Contacteer:
Nou de vijvert is ook weer ijsvrij.
Nog effe omkleden en dan komen we er aan.
Tot zo.
Nog effe omkleden en dan komen we er aan.
Tot zo.
-
- Contacteer:
mensen,was weer echt gezellie,jammer dat sommige vroeg moesten vertrekken,helaas,hopelijk tot de volgende keer.
-
- Contacteer:
Nou mensen, we zijn weer net terug.
Het was weer erg gezellig.
Tot 00:10uur bij de mac geweest en daarna tot 2:10uur bij de benzinepomp nog een bakkie gedaan.
Weer op naar de volgende fnzn.
Egon je had nog even langs kunnen komen
Iedereen een prettig weekend.
Tot 00:10uur bij de mac geweest en daarna tot 2:10uur bij de benzinepomp nog een bakkie gedaan.
Egon je had nog even langs kunnen komen

-
- Contacteer:
Regelmatig wel. Het was zeker weer toppie.Japsen schreef:hehe duurt het altijd tot in de kleine uurtjes bij de RTC?![]()
vond het wel ff gezellig. Wellicht tot een volgende keer; blijf dan misschien ook wel iets langer!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wie verzint dat nu weerEgon schreef:grrrrrrr. ik moest nog een stel kerstpakketten bezorgen in limburg.

Het was idd erg gezellig mensen!!!
-
- Contacteer:
Ik ben altijd wel in voor een aftermeeting,als men nog een bakkie wilt doen bij de esso,dan gaan we meestal wel.Edwin5gtt (Punttang) schreef:Regelmatig wel. Het was zeker weer toppie.Japsen schreef:hehe duurt het altijd tot in de kleine uurtjes bij de RTC?![]()
vond het wel ff gezellig. Wellicht tot een volgende keer; blijf dan misschien ook wel iets langer!
zoals ik al eerder zei,het is soms erg laat/vroeg geworden.

-
Idd al om al een gezellige avond mensen,
al kwam ik wat later van het werk.
al kwam ik wat later van het werk.
-
- Contacteer:
Die kwam net 10 min later aan hessel
Ennuh steef
Geinig om je weer eens te spreken gozert.
Was een gezellige avond alleen tering wat had ik het koud toen ik naar huis reed
-7 graden pfffff das toch geen tempratuur voor een blanke! 

Was een gezellige avond alleen tering wat had ik het koud toen ik naar huis reed

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
hebben ze climate control voor uitgevonden tochMike (spitsoor) schreef:Die kwam net 10 min later aan hesselEnnuh steef
Geinig om je weer eens te spreken gozert.
Was een gezellige avond alleen t@ring wat had ik het koud toen ik naar huis reed-7 graden pfffff das toch geen tempratuur voor een blanke!

dat trok ik echt niet meer na een kerstpakkettenrit naar maastricht en omstrekenEdwin5gtt (Punttang) schreef:Nou mensen, we zijn weer net terug.
Egon je had nog even langs kunnen komen![]()
![]()

-
Helaas, ik had ook gewild dat ik er eerder was.Hessel schreef:Sjors gozer, we hebben je gemist gister,
groet Hessel en Saskia.
Maarja, werk was toch (helaas) ff belangrijker.

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Sorry, dak er weer niet bij was. Maar ik ben bezig met een huis te kopen, en er moest nog van alles geregeld worden...
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hee maar dat zijn leuke plannen!
, weet je wat, we doen volgend jaar gewoon een rozendaal meeting op locatie tijdens je housewarming party

-
Zeg heren (danwel dames
:p), zullen we weer eens
een datumpje prikken voor een FNZN @ MacRoosendaal?
Lijkt me wel weer gezellie. Met uitloop naar Esso Hoezaar.
een datumpje prikken voor een FNZN @ MacRoosendaal?
Lijkt me wel weer gezellie. Met uitloop naar Esso Hoezaar.

Nee jullie komen gewoon naar deze meeting .
Dan valt er tenminste nog wat te zien .
Zaterdag 9 februari 2008 is het weer zover, dan is er weer eens een gezellige Breda meeting. Ook met slecht weer sta je lekker droog en de auto kan wel tegen een spatje regen
Dit zal plaatsvinden tegenover de Makro. Aanvang vanaf uurtje of 20.00 Afgelopen maand was het gezellig druk, maar kan altijd drukker. Alles is welkom niet alleen VW mag komen.
Dus tot dan ROUTE Vanuit Rotterdam/Dordrecht Volg de A16 richting Breda. Bij afslag 17 Prinsenbeek eraf. Over rijksweg A16 rechtdoor, dit is de Lunetstraat. Weg volgen tot over de brug, de eerste afslag naar links (Konijnenberg).
Vanuit Roosendaal Volg de A58 voorbij Etten-Leur (N58). Bij afslag 16 Etten-Leur de rijksweg onderdoor richting Dordrecht/Rotterdam. Volg de A16. Bij afslag 17 Prinsenbeek / Breda Noord eraf, dan rechtsaf (Lunetstraat). Weg volgen tot over de brug, de eerste afslag naar links (Konijnenberg).
Vanuit Tilburg Volg de N282 richting Breda (voorbij Dorst is dit de Tilburgseweg). Bij Breda onder rijksweg A27 door. Tweede afslag rechts richting Breda Noord, Teteringen (Nieuwe Kadijk). Bij het 6e kruispunt rechts (Konijnenberg). of Volg rijksweg A58. Bij knooppunt St. Annabosch eraf. Volg de A27 richting Gorinchem/Utrecht. Bij afslag 16 Breda-Noord eraf. Naar links onder A27 door. Tweede afslag rechts richting Breda Noord, Teteringen (Nieuwe Kadijk). Bij het 6e kruispunt rechts (Konijnenberg).
Vanuit Utrecht/Gorinchem Volg de A27 richting Breda. Bij afslag 16 Breda-Noord eraf. Rechtsaf. Tweede afslag rechts, richting Prinsenbeek (Nieuwe Kadijk). Voorbij kruispunt N 285 tweede straat rechts (Konijnenberg). Vanuit Antwerpen Bij afslag 16 Etten-Leur de rijksweg onderdoor richting Dordrecht/Rotterdam. Volg de A16. Bij afslag 17 Prinsenbeek / Breda Noord eraf, dan rechtsaf (Lunetstraat). Weg volgen tot over de brug, de eerste afslag naar links (Konijnenberg) daarna na de volgende stoplichten aan de linkerzijde
Dan valt er tenminste nog wat te zien .
Zaterdag 9 februari 2008 is het weer zover, dan is er weer eens een gezellige Breda meeting. Ook met slecht weer sta je lekker droog en de auto kan wel tegen een spatje regen
Dit zal plaatsvinden tegenover de Makro. Aanvang vanaf uurtje of 20.00 Afgelopen maand was het gezellig druk, maar kan altijd drukker. Alles is welkom niet alleen VW mag komen.
Dus tot dan ROUTE Vanuit Rotterdam/Dordrecht Volg de A16 richting Breda. Bij afslag 17 Prinsenbeek eraf. Over rijksweg A16 rechtdoor, dit is de Lunetstraat. Weg volgen tot over de brug, de eerste afslag naar links (Konijnenberg).
Vanuit Roosendaal Volg de A58 voorbij Etten-Leur (N58). Bij afslag 16 Etten-Leur de rijksweg onderdoor richting Dordrecht/Rotterdam. Volg de A16. Bij afslag 17 Prinsenbeek / Breda Noord eraf, dan rechtsaf (Lunetstraat). Weg volgen tot over de brug, de eerste afslag naar links (Konijnenberg).
Vanuit Tilburg Volg de N282 richting Breda (voorbij Dorst is dit de Tilburgseweg). Bij Breda onder rijksweg A27 door. Tweede afslag rechts richting Breda Noord, Teteringen (Nieuwe Kadijk). Bij het 6e kruispunt rechts (Konijnenberg). of Volg rijksweg A58. Bij knooppunt St. Annabosch eraf. Volg de A27 richting Gorinchem/Utrecht. Bij afslag 16 Breda-Noord eraf. Naar links onder A27 door. Tweede afslag rechts richting Breda Noord, Teteringen (Nieuwe Kadijk). Bij het 6e kruispunt rechts (Konijnenberg).
Vanuit Utrecht/Gorinchem Volg de A27 richting Breda. Bij afslag 16 Breda-Noord eraf. Rechtsaf. Tweede afslag rechts, richting Prinsenbeek (Nieuwe Kadijk). Voorbij kruispunt N 285 tweede straat rechts (Konijnenberg). Vanuit Antwerpen Bij afslag 16 Etten-Leur de rijksweg onderdoor richting Dordrecht/Rotterdam. Volg de A16. Bij afslag 17 Prinsenbeek / Breda Noord eraf, dan rechtsaf (Lunetstraat). Weg volgen tot over de brug, de eerste afslag naar links (Konijnenberg) daarna na de volgende stoplichten aan de linkerzijde