voorlopers van de magistrale starperformers

Jajajajajaaa jij weet em nogHaas schreef:CENTAUR
arrowspeed...nog zo'n goeieSteven schreef:Jajajajajaaa jij weet em nogHaas schreef:CENTAUR
Wel Centaur Supreme's he moehehe...
Star performer was helemaal uber, daar maakte ik met de Laguna ongewilde burnouts mee zonder handrem
Maus schreef:Zou ik persoonlijk voor de Dunlops gaan dan voor de Firestones.
Marchal of Flamengo/FlamingoHaas schreef:arrowspeed...nog zo'n goeieSteven schreef:Jajajajajaaa jij weet em nogHaas schreef:CENTAUR
Wel Centaur Supreme's he moehehe...
Star performer was helemaal uber, daar maakte ik met de Laguna ongewilde burnouts mee zonder handrem
Dat zijn toch zo onderhand semi slicks? Vind 't dan niet gek dat ze nu wat minder presteren.chris-mc schreef:ik heb nu yokohama prada 2...NOOIT MEER
leuk als het 30 graden is,dan is het heerlijk,maar owe als het ff nat wordt
laat staat,net als nu,dat de temp onder het vriespunt komt.
jo???Luco/Alpine-racer schreef:elke semi slick presteert slecht als het nat of koud is
daarom heet het ook semi SLICK![]()
ik snap dat wel,ben niet zo stom als dat je denkoldskool schreef:Ja niet iedereen snapt dat .Luco/Alpine-racer schreef:elke semi slick presteert slecht als het nat of koud is
![]()
Geef ze maar aan Steven die weet er wel raad mee.
je hoeft niet zo verontwaardigd te doen, een semi SLICK heeft vrijwel 0,0 grip bij koude band of nat weerchris-mc schreef:jo???Luco/Alpine-racer schreef:elke semi slick presteert slecht als het nat of koud is
![]()
![]()
je meent het
![]()
had alleen verwacht dat ze toch een beetje fatsoendelijk waren,helaas
wijze les voor de volgende keer.
je bent zoals altijd weer lekker taktvol,heb jij dan alles zonder fouten geleerd dan?ja ik heb een fout gemaakt,die niet herhaalt gaat worden,had verwacht dat ze wel een beetje grip zouden hebben,de zaak waar ik de banden gekocht heb,zou het eingelijk ook moeten vermelden denk ik,niet zo zeer voor de winter,maar wel de eigenschappen.....denk ik,ik ben naar een andere zaak gegaan,en die hebben me daarom ook een andere set banden voorgeschreven,die hebben meer met die band gewerkt,de prada 2 is een goeie band,maar ze zeggen er bij dat men een set winterbanden erbij MOET hebben.Luco/Alpine-racer schreef:je hoeft niet zo verontwaardigd te doen, een semi SLICK heeft vrijwel 0,0 grip bij koude band of nat weerchris-mc schreef:jo???Luco/Alpine-racer schreef:elke semi slick presteert slecht als het nat of koud is
![]()
![]()
je meent het
![]()
had alleen verwacht dat ze toch een beetje fatsoendelijk waren,helaas
wijze les voor de volgende keer.
laat staan een combinatie van beiden
als je logisch nadenkt, had je dat vantevoren kunnen bedenken