ACT: Clio Williams Deel 1
Is dat ding zo netjes dan?
-
Ja, is een mooie Williams. En goed onderhouden.
-
- Über-Spammer
ziet er grappig uit, maar is niet origineel 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan maak je em weer origineel toch.Jean-Paul-S schreef:ziet er grappig uit, maar is niet origineel
Dat ding kan je volgens mij echte binnenste buiten keren zonder iets te vinden.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Liefst koop ik een originele williams. Ben ondertussen ook bezig met een Williams uit 94(met type plaatje) die compleet origineel is op een devil pijp na, volgens de mail die ik van de eigenaar heb gehad net.Heeft hij hem sinds 2001. En heeft hij er rekeningen bij terwaarde van ongv 10000euro/gulden
ook van de vorige eigenaar.
Heeft alleen wel lichte blaasjes op het achterscherm, En de laatse 4 jaar maar 3000km gereden. Aangezien het een fun auto voor hem was.
Opzich spreekt mij deze ook wel erg aan , Aangzien er rekeningen etc aanwezig zijn etc. Alleen zit mij die "Blaasjes op het achterscherm " een beetje dwars..Maar aan de andere kant hecht ik ook erg veel waarde aan een net onderhouden williams. Heb zo,n gevoel dat het ook best moeilijk is om een willi/16 te vinden zonder problemen aan het achterscherm. Of verbeeld ik me dat maar

Heeft alleen wel lichte blaasjes op het achterscherm, En de laatse 4 jaar maar 3000km gereden. Aangezien het een fun auto voor hem was.
Opzich spreekt mij deze ook wel erg aan , Aangzien er rekeningen etc aanwezig zijn etc. Alleen zit mij die "Blaasjes op het achterscherm " een beetje dwars..Maar aan de andere kant hecht ik ook erg veel waarde aan een net onderhouden williams. Heb zo,n gevoel dat het ook best moeilijk is om een willi/16 te vinden zonder problemen aan het achterscherm. Of verbeeld ik me dat maar

-
- Über-Spammer
Dat hebben de meeste auto's wel hoor. Staar je niet blind op schermen die geen roest hebben. Het word namelijk niet altijd gedaan op de manier zoals het zou moeten

Ik wacht nog even een mailtje af van de eigenaar. Met betrekking of het een Originele NL willie is met afgestempelde boekjes. Als die zo is dan ga ik waarschijnlijk volgendeweek zaterdag richting N-Brabant om te kijken:)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja niet netjes idd.Jean-Paul-S schreef:Dat hebben de meeste auto's wel hoor. Staar je niet blind op schermen die geen roest hebben. Het word namelijk niet altijd gedaan op de manier zoals het zou moeten![]()
Maar ja, met bijna elke tweede hands auto is wel iets mis. Blijft tenslotte wel een auto van ongeveer 12 a 14 jaar oud en niet een nieuwe
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
waar staat ie?REMCO-X schreef:Ik wacht nog even een mailtje af van de eigenaar. Met betrekking of het een Originele NL willie is met afgestempelde boekjes. Als die zo is dan ga ik waarschijnlijk volgendeweek zaterdag richting N-Brabant om te kijken:)
Hmm dan heeft hij er nog meer meer gereden dan ik hahahh (die staat trouwens ook te koop) Verder zelfde eigenschappen als deze.. Alleen niet zoveel versleuteldREMCO-X schreef:Liefst koop ik een originele williams. Ben ondertussen ook bezig met een Williams uit 94(met type plaatje) die compleet origineel is op een devil pijp na, volgens de mail die ik van de eigenaar heb gehad net.Heeft hij hem sinds 2001. En heeft hij er rekeningen bij terwaarde van ongv 10000euro/guldenook van de vorige eigenaar.

-
Tilburg, toevallig??canonballman schreef:waar staat ie?REMCO-X schreef:Ik wacht nog even een mailtje af van de eigenaar. Met betrekking of het een Originele NL willie is met afgestempelde boekjes. Als die zo is dan ga ik waarschijnlijk volgendeweek zaterdag richting N-Brabant om te kijken:)

-
- Über-Spammer
*Cannonballman begint als een gek naar tilburg te rijden
*

-
denkt dat ie zo'n blauwe bak met gouwe pauperwielen (Jean-Paul-S schreef:*Cannonballman begint als een gek naar tilburg te rijden*

-
pauperwielen, camperwielen, whatever.
En nee JP, ben niet in de markt voor een Willy, wees nie bang.
Heb er al 1 staan!
(willy blauw, en met die originele foute wielen. Staat 16v op het kenteken, maar door die gouden wielen is het toch een Williams?)

En nee JP, ben niet in de markt voor een Willy, wees nie bang.
Heb er al 1 staan!
(willy blauw, en met die originele foute wielen. Staat 16v op het kenteken, maar door die gouden wielen is het toch een Williams?)
Jongens die een hele mooie zoeken... die van mij is te koop. Kom maar eens langs 
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
DuTCHRiPPeR schreef:hallo allemaal ik heb een clio williams uit 1995...heeft wel 278000 km gereden nu ....heb net apk keuring gehad ..nieuw spruitstuk laten monteren en nog wat dingen voor de keuring....het enige wat er nu nog aan mankeerd is dat stuurbekrachtiging slangetje iets lekt...en bumper lak er langzaam af bladert aan de voorkant ...maar nu hoor ik dat de clio wiliams toch redelijk wat geld waard zijn ...zou iemand kunnen zeggen wat ik er ongeveer voor kan vragen..heb net alles gerepareerd voor 700 euro..en apk tot dec 2008
maar 278.000 gereden, wat wil je nou nog meer!Paul1916v schreef:DuTCHRiPPeR schreef:hallo allemaal ik heb een clio williams uit 1995...heeft wel 278000 km gereden nu ....heb net apk keuring gehad ..nieuw spruitstuk laten monteren en nog wat dingen voor de keuring....het enige wat er nu nog aan mankeerd is dat stuurbekrachtiging slangetje iets lekt...en bumper lak er langzaam af bladert aan de voorkant ...maar nu hoor ik dat de clio wiliams toch redelijk wat geld waard zijn ...zou iemand kunnen zeggen wat ik er ongeveer voor kan vragen..heb net alles gerepareerd voor 700 euro..en apk tot dec 2008

-
nu de 1e RS nog die het haalt...KimRS schreef:maar 278.000 gereden, wat wil je nou nog meer!

-
- Über-Spammer
das nog 150000 te gaan ongeveer

ik heb het al sins aanschaf maar nog niet eerder naar gevraagd. als ik een scherpe bocht maak (b.v. bij inparkeren) dan lijkt het wel of een bepaald wiel heel even slipt. Ik heb het idee dat de div gelockt zit ofzo. Of heb ik een sper? 

-
- Car: Renault Clio III RS
Bij de kilometerkabel kan je heel moeilijk bij (in mijn geval dan). Verder is het vrij makkelijk. Meet wel elk lampje na, of vervang ze allemaal. Ik had ook een lampje dat vrij gaar was, de ene keer deed hij het, de andere keer weer niet.PatrickG schreef:Iemand nog tips bij het demonteren van het dashboad om wat lichtjes te vervangen?
Ik hoorde dat je uit moet kijken dat er geen knik in de km en toerenteller kabel komt... Kan dat zo snel gebeuren?
Ik heb al een hele zooi gewone steeklampjes bij de dealer gehaald, dus ik ga ze allemaal vervangen.
Hoe zit die km kabel vast, met een steek/kliksluiting of met je iets losdraaien?
P.s. Boven aan het hoofdpaneel zitten twee schroefgaten. Deze horen wel vast te zitten, neem ik aan? Die missen namelijk bij mij
Hoe zit die km kabel vast, met een steek/kliksluiting of met je iets losdraaien?
P.s. Boven aan het hoofdpaneel zitten twee schroefgaten. Deze horen wel vast te zitten, neem ik aan? Die missen namelijk bij mij

Heb ik met mijn 16v GrandPrix ook last van... Geen idee wat het isGeert schreef:ik heb het al sins aanschaf maar nog niet eerder naar gevraagd. als ik een scherpe bocht maak (b.v. bij inparkeren) dan lijkt het wel of een bepaald wiel heel even slipt. Ik heb het idee dat de div gelockt zit ofzo. Of heb ik een sper?