ACT: Clio Williams Deel 1

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
Remco_Rs
Contacteer:

Is dat ding zo netjes dan?
LotuzClioWilliams

Ja, is een mooie Williams. En goed onderhouden.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Ja ziet er echt super uit.

Als je een goeie zoekt, moet je die hebben.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Dnns

Erg netjes gedaan met die oztjes. :worship:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

ziet er grappig uit, maar is niet origineel :p
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:ziet er grappig uit, maar is niet origineel :p
Dan maak je em weer origineel toch.

Dat ding kan je volgens mij echte binnenste buiten keren zonder iets te vinden.
Dnns

nee, okee ik zie ook liever speedline's maar toch leuk.. :p
Remco_Rs
Contacteer:

Liefst koop ik een originele williams. Ben ondertussen ook bezig met een Williams uit 94(met type plaatje) die compleet origineel is op een devil pijp na, volgens de mail die ik van de eigenaar heb gehad net.Heeft hij hem sinds 2001. En heeft hij er rekeningen bij terwaarde van ongv 10000euro/gulden :) ook van de vorige eigenaar.
Heeft alleen wel lichte blaasjes op het achterscherm, En de laatse 4 jaar maar 3000km gereden. Aangezien het een fun auto voor hem was.

Opzich spreekt mij deze ook wel erg aan , Aangzien er rekeningen etc aanwezig zijn etc. Alleen zit mij die "Blaasjes op het achterscherm " een beetje dwars..Maar aan de andere kant hecht ik ook erg veel waarde aan een net onderhouden williams. Heb zo,n gevoel dat het ook best moeilijk is om een willi/16 te vinden zonder problemen aan het achterscherm. Of verbeeld ik me dat maar :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Dat hebben de meeste auto's wel hoor. Staar je niet blind op schermen die geen roest hebben. Het word namelijk niet altijd gedaan op de manier zoals het zou moeten :wink: :)
Remco_Rs
Contacteer:

Ik wacht nog even een mailtje af van de eigenaar. Met betrekking of het een Originele NL willie is met afgestempelde boekjes. Als die zo is dan ga ik waarschijnlijk volgendeweek zaterdag richting N-Brabant om te kijken:)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:Dat hebben de meeste auto's wel hoor. Staar je niet blind op schermen die geen roest hebben. Het word namelijk niet altijd gedaan op de manier zoals het zou moeten :wink: :)
Ja niet netjes idd.

Maar ja, met bijna elke tweede hands auto is wel iets mis. Blijft tenslotte wel een auto van ongeveer 12 a 14 jaar oud en niet een nieuwe
canonballman

REMCO-X schreef:Ik wacht nog even een mailtje af van de eigenaar. Met betrekking of het een Originele NL willie is met afgestempelde boekjes. Als die zo is dan ga ik waarschijnlijk volgendeweek zaterdag richting N-Brabant om te kijken:)
waar staat ie?
NielsT

REMCO-X schreef:Liefst koop ik een originele williams. Ben ondertussen ook bezig met een Williams uit 94(met type plaatje) die compleet origineel is op een devil pijp na, volgens de mail die ik van de eigenaar heb gehad net.Heeft hij hem sinds 2001. En heeft hij er rekeningen bij terwaarde van ongv 10000euro/gulden :) ook van de vorige eigenaar.
Heeft alleen wel lichte blaasjes op het achterscherm, En de laatse 4 jaar maar 3000km gereden. Aangezien het een fun auto voor hem was.

Opzich spreekt mij deze ook wel erg aan , Aangzien er rekeningen etc aanwezig zijn etc. Alleen zit mij die "Blaasjes op het achterscherm " een beetje dwars..Maar aan de andere kant hecht ik ook erg veel waarde aan een net onderhouden williams. Heb zo,n gevoel dat het ook best moeilijk is om een willi/16 te vinden zonder problemen aan het achterscherm. Of verbeeld ik me dat maar :)
Hmm dan heeft hij er nog meer meer gereden dan ik hahahh (die staat trouwens ook te koop) Verder zelfde eigenschappen als deze.. Alleen niet zoveel versleuteld :P (is namelijk niet nodig ;))
GeniustheGzA

canonballman schreef:
REMCO-X schreef:Ik wacht nog even een mailtje af van de eigenaar. Met betrekking of het een Originele NL willie is met afgestempelde boekjes. Als die zo is dan ga ik waarschijnlijk volgendeweek zaterdag richting N-Brabant om te kijken:)
waar staat ie?
Tilburg, toevallig?? :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

*Cannonballman begint als een gek naar tilburg te rijden :lol: *
Tom
Moderator
Car: MB

dan kan ie ook gewoon rustig aan doen. Is aardig in de buurt :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GeniustheGzA

Jean-Paul-S schreef:*Cannonballman begint als een gek naar tilburg te rijden :lol: *
denkt dat ie zo'n blauwe bak met gouwe pauperwielen (:wink: da's een quote...) niet nodig heeft... :p
Steven
Car: M536

Waren het geen camperwielen? :D
canonballman

pauperwielen, camperwielen, whatever. :p
En nee JP, ben niet in de markt voor een Willy, wees nie bang.
Heb er al 1 staan!

(willy blauw, en met die originele foute wielen. Staat 16v op het kenteken, maar door die gouden wielen is het toch een Williams?)
NielsT

Jongens die een hele mooie zoeken... die van mij is te koop. Kom maar eens langs :)

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
Remon

Verkoop je je Speedline's niet los? :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

DuTCHRiPPeR schreef::lol: hallo allemaal ik heb een clio williams uit 1995...heeft wel 278000 km gereden nu ....heb net apk keuring gehad ..nieuw spruitstuk laten monteren en nog wat dingen voor de keuring....het enige wat er nu nog aan mankeerd is dat stuurbekrachtiging slangetje iets lekt...en bumper lak er langzaam af bladert aan de voorkant ...maar nu hoor ik dat de clio wiliams toch redelijk wat geld waard zijn ...zou iemand kunnen zeggen wat ik er ongeveer voor kan vragen..heb net alles gerepareerd voor 700 euro..en apk tot dec 2008
KimRS

Paul1916v schreef:
DuTCHRiPPeR schreef::lol: hallo allemaal ik heb een clio williams uit 1995...heeft wel 278000 km gereden nu ....heb net apk keuring gehad ..nieuw spruitstuk laten monteren en nog wat dingen voor de keuring....het enige wat er nu nog aan mankeerd is dat stuurbekrachtiging slangetje iets lekt...en bumper lak er langzaam af bladert aan de voorkant ...maar nu hoor ik dat de clio wiliams toch redelijk wat geld waard zijn ...zou iemand kunnen zeggen wat ik er ongeveer voor kan vragen..heb net alles gerepareerd voor 700 euro..en apk tot dec 2008
maar 278.000 gereden, wat wil je nou nog meer! (0)
GeniustheGzA

KimRS schreef:maar 278.000 gereden, wat wil je nou nog meer! (0)
nu de 1e RS nog die het haalt... (0) :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer

das nog 150000 te gaan ongeveer :wink: :p
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:das nog 150000 te gaan ongeveer :wink: :p
paar keer heen en weer richting Amsterdam, dan red je dat wel binnen 2 jaar :p
Geert
Contacteer:

ik heb het al sins aanschaf maar nog niet eerder naar gevraagd. als ik een scherpe bocht maak (b.v. bij inparkeren) dan lijkt het wel of een bepaald wiel heel even slipt. Ik heb het idee dat de div gelockt zit ofzo. Of heb ik een sper? :smoke:
PatrickG

Iemand nog tips voor het demonteren van het dashboard om wat lichtjes te vervangen?

Ik hoorde dat je uit moet kijken dat er geen knik in de km en toerenteller kabel komt... Kan dat zo snel gebeuren?
antoine
Car: Renault Clio III RS

PatrickG schreef:Iemand nog tips bij het demonteren van het dashboad om wat lichtjes te vervangen?

Ik hoorde dat je uit moet kijken dat er geen knik in de km en toerenteller kabel komt... Kan dat zo snel gebeuren?
Bij de kilometerkabel kan je heel moeilijk bij (in mijn geval dan). Verder is het vrij makkelijk. Meet wel elk lampje na, of vervang ze allemaal. Ik had ook een lampje dat vrij gaar was, de ene keer deed hij het, de andere keer weer niet.
antoine

PatrickG

Ik heb al een hele zooi gewone steeklampjes bij de dealer gehaald, dus ik ga ze allemaal vervangen.

Hoe zit die km kabel vast, met een steek/kliksluiting of met je iets losdraaien?

P.s. Boven aan het hoofdpaneel zitten twee schroefgaten. Deze horen wel vast te zitten, neem ik aan? Die missen namelijk bij mij :)
antoine

De km kabel kan je voorzichtig lostrekken. De bak zit boven met 2 schroefjes vast, aan de onderkant zitten er nog 2.
PatrickG

Oke thnx, dan haal ik morgen wel twee schroefjes. Het kan ook dat ze eruit getrilt zijn, dat wil nog wel eens vaker gebeuren door die cupsteun :)
Tom
Moderator
Car: MB

als die goed vast zitten rammelen ze er niet zomaar uit
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Remon

Geert schreef:ik heb het al sins aanschaf maar nog niet eerder naar gevraagd. als ik een scherpe bocht maak (b.v. bij inparkeren) dan lijkt het wel of een bepaald wiel heel even slipt. Ik heb het idee dat de div gelockt zit ofzo. Of heb ik een sper? :smoke:
Heb ik met mijn 16v GrandPrix ook last van... Geen idee wat het is :)
Gesloten