MB shortshift -> gebruikerservaringen?

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

mijn golfie heeft ook een afgezaagde pook..... heeeerrrrrrrrrrrrlijk :D
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Steven schreef:Ik had er eigenlijk nooit zo'n last van, tot ik bij Rob een cursus snelschakelen volgde...
Merijn schreef:Wat Rob doet is ook niet normaal. Ik denk dat maar weinig bakken die terreur langduren aankunnen!
:lol: :lol:
Er zullen niet zo heel veel mensen zijn die zo snel kunnen (durven) schakelen als ik. :D

De bak van m'n Kadeath leeft nog steeds en die heeft echt al wel wat te verduren gehad. :wink:
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Die bakken zijn idd uber 8)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

gewoon vol gas blijven geven en heel snel schakelen lukt perfect bij een jb3 en een un1 kost je alleen wat synchromessen en af en toe een bak :D :D :D

nou en :p :p :p :p :p
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
franx
Berichten: 313
Lid geworden op: di 26 sep 2006 22:51

nee precies ; die lange slag en de speling (alsof in je in de erwtensoep roert :D ) zijn voor mij al genoeg.
Hiervoor had ik een half jaartje een Saxo 16v-tje met een pan Franse uiensoep eronder..... vreselijke bak-eigenschap voor een felle auto
Teleturbie
Berichten: 6
Lid geworden op: do 20 mar 2008 11:59
Locatie: ClioII 2.0 RS Ph3 (Cupped)

franx, heb je die shortshift er nu onder, hoe bevalt 'ie?

Wat trouwens ook een aanrader is m.b.t. precisie van de bak is het monteren van een GrpN versn.bak steun, beweegt die pook tenminste niet meer (Y) .
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Sterkere motorsteunen is zowieso een aanrader voor elke auto, heb ze op de gtt ook zitten en verschil is echt goed merkbaar (Y)
R5GTT. Drive it like you stole it
franx
Berichten: 313
Lid geworden op: di 26 sep 2006 22:51

tijdje geleden alweer dat ik hier gekeken heb !

ik heb hem er nog nniet opzitten maar gaat wel binnenkort gebeuren.
Ook de baksteun wordt vervangen door een hardere. Hiermee zullen de rest van de steunen wat vaker vervangen moeten worden maar dat neem ik voor lief.

voor de rest bestel ik bij die baksteun ook meteen alle rubbers voor de stuurinrichting, vervang deze ook met hardere van Polyflex **edit : Powerflex **
Laatst gewijzigd door franx op ma 24 mar 2008 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
franx
Berichten: 313
Lid geworden op: di 26 sep 2006 22:51

Teleturbie schreef:franx, heb je die shortshift er nu onder, hoe bevalt 'ie?

Wat trouwens ook een aanrader is m.b.t. precisie van de bak is het monteren van een GrpN versn.bak steun, beweegt die pook tenminste niet meer (Y) .
^^ yep !

Ik heb trouwens wel eens gekeken wat deze groep N steunen rondom kosten, kom je al gauw op 1300 euro !?!
Teleturbie
Berichten: 6
Lid geworden op: do 20 mar 2008 11:59
Locatie: ClioII 2.0 RS Ph3 (Cupped)

^ Ja, vandaar dat ik voorlopig alleen de versn.bak steun heb laten vervangen.
(Ik snap trouwens niet waarom ze standaard van die slappe krengen monteren. Het is toch een RS; geen comfortabele cruiser)

Ik ben benieuwd hoe die Powerflex (en shortshift) bevalt!
Plaats reactie