MB shortshift -> gebruikerservaringen?
mijn golfie heeft ook een afgezaagde pook..... heeeerrrrrrrrrrrrlijk 

Steven schreef:Ik had er eigenlijk nooit zo'n last van, tot ik bij Rob een cursus snelschakelen volgde...
Merijn schreef:Wat Rob doet is ook niet normaal. Ik denk dat maar weinig bakken die terreur langduren aankunnen!

Er zullen niet zo heel veel mensen zijn die zo snel kunnen (durven) schakelen als ik.

De bak van m'n Kadeath leeft nog steeds en die heeft echt al wel wat te verduren gehad.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gewoon vol gas blijven geven en heel snel schakelen lukt perfect bij een jb3 en een un1 kost je alleen wat synchromessen en af en toe een bak
nou en

nou en

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
nee precies ; die lange slag en de speling (alsof in je in de erwtensoep roert
) zijn voor mij al genoeg.
Hiervoor had ik een half jaartje een Saxo 16v-tje met een pan Franse uiensoep eronder..... vreselijke bak-eigenschap voor een felle auto

Hiervoor had ik een half jaartje een Saxo 16v-tje met een pan Franse uiensoep eronder..... vreselijke bak-eigenschap voor een felle auto
-
franx, heb je die shortshift er nu onder, hoe bevalt 'ie?
Wat trouwens ook een aanrader is m.b.t. precisie van de bak is het monteren van een GrpN versn.bak steun, beweegt die pook tenminste niet meer
.
Wat trouwens ook een aanrader is m.b.t. precisie van de bak is het monteren van een GrpN versn.bak steun, beweegt die pook tenminste niet meer

tijdje geleden alweer dat ik hier gekeken heb !
ik heb hem er nog nniet opzitten maar gaat wel binnenkort gebeuren.
Ook de baksteun wordt vervangen door een hardere. Hiermee zullen de rest van de steunen wat vaker vervangen moeten worden maar dat neem ik voor lief.
voor de rest bestel ik bij die baksteun ook meteen alle rubbers voor de stuurinrichting, vervang deze ook met hardere van Polyflex **edit : Powerflex **
ik heb hem er nog nniet opzitten maar gaat wel binnenkort gebeuren.
Ook de baksteun wordt vervangen door een hardere. Hiermee zullen de rest van de steunen wat vaker vervangen moeten worden maar dat neem ik voor lief.
voor de rest bestel ik bij die baksteun ook meteen alle rubbers voor de stuurinrichting, vervang deze ook met hardere van Polyflex **edit : Powerflex **
Laatst gewijzigd door franx op ma 24 mar 2008 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
^^ yep !Teleturbie schreef:franx, heb je die shortshift er nu onder, hoe bevalt 'ie?
Wat trouwens ook een aanrader is m.b.t. precisie van de bak is het monteren van een GrpN versn.bak steun, beweegt die pook tenminste niet meer.
Ik heb trouwens wel eens gekeken wat deze groep N steunen rondom kosten, kom je al gauw op 1300 euro !?!
-
^ Ja, vandaar dat ik voorlopig alleen de versn.bak steun heb laten vervangen.
(Ik snap trouwens niet waarom ze standaard van die slappe krengen monteren. Het is toch een RS; geen comfortabele cruiser)
Ik ben benieuwd hoe die Powerflex (en shortshift) bevalt!
(Ik snap trouwens niet waarom ze standaard van die slappe krengen monteren. Het is toch een RS; geen comfortabele cruiser)
Ik ben benieuwd hoe die Powerflex (en shortshift) bevalt!