jij hebt zeker nooit the a team gekeken, daar zijn regelmatig 5jes verknutseld en in de tijd van de Reno 5 werd er volgens mij flink geexporteerdLuco/Alpine-racer schreef:wat was het antwoord?
wtf is a renault 5![]()
![]()

jij hebt zeker nooit the a team gekeken, daar zijn regelmatig 5jes verknutseld en in de tijd van de Reno 5 werd er volgens mij flink geexporteerdLuco/Alpine-racer schreef:wat was het antwoord?
wtf is a renault 5![]()
![]()
Shop nicht erreichbar oder Zeitüberlauf.Martijn schreef:In plaats van een zwarte plastic dop: ohne-wischer.de
ta ta taaa, ta ta taaaaHessel schreef:jij hebt zeker nooit the a team gekeken, daar zijn regelmatig 5jes verknutseld en in de tijd van de Reno 5 werd er volgens mij flink geexporteerdLuco/Alpine-racer schreef:wat was het antwoord?
wtf is a renault 5![]()
![]()
OMG niet alweer................
Eh, nee? Ik heb deze link vanaf hun site gekopieerd. Maar http://www.ohne-wischer.de dus.Riël Notermans schreef:Ja, hij moet de ebaylink geven, niet de afterbuy-link
Heeftm wel gekocht dus
Nog leukerKimRS schreef:OMG niet alweer................
Dat vind ik sowieso wel jammer, qua techniek zijn er flinke stappen vooruit gemaakt maar batterijen/accu's etc. zijn nooit echt denderend verbeterd. Natuurlij,k, het vreet ook allemaal meer stroom nowadays maar als je mij 10 jaar geleden had gezegd dat we in 2007 compacte accu's hadden waar een apparaat een dag mee kan doen had ik je best gelooft. Totdat ze dat goed op orde brengen wordt een elektrische ook niks.Riël Notermans schreef:Waar is het zeker, maar totaal niet rendabel, aanschafprijs win je op dit moment nooit niet terug, je koopt t omdat je het ruig vind en in t principe gelooft
Maar zo'n f250 krijg je al op 250 mijl. Ik heb voor de gein eens gemaild wat er nodig is voor een elektro-ombouw van een vijfje, een idee waar ik al een poos mee speel. En warempel, in 10 minuten een mail terug. Weliswaar een abstract antwoord, maar contact is er wel![]()
Ikzelf geloof heiligin een toekomst met enkel elektromotoren. Spreekt me ook wel aan, sky is the limit qua performance. Waar nu hard aan gewerkt wordt is opslag van energie, de accu's. Maar gaat met grote stappen vooruit. Een actieradius van 250kilometer moet goed te doen zijn met een 5, dat zou voor mij perfect zijn voor dagelijks gebruik. De gebriukte li-titaan accu's kunnen met hoogspanning (omvormer) in 10 minuten geladen worden. Gewoon inpluggen in een uurtje of 4. Perfect om de auto s'morgens weer te pakken.
Verder is 600+nm koppel op elk moment beschikbaar wel erg lekker
Kijk de documentaire 'Who Killed The Electric Car' maar eens... Dan zie je dat er eigenlijk weinig reden voor fabrikanten is om zulke auto's te bouwen...RoyH schreef:Dat vind ik sowieso wel jammer, qua techniek zijn er flinke stappen vooruit gemaakt maar batterijen/accu's etc. zijn nooit echt denderend verbeterd. Natuurlij,k, het vreet ook allemaal meer stroom nowadays maar als je mij 10 jaar geleden had gezegd dat we in 2007 compacte accu's hadden waar een apparaat een dag mee kan doen had ik je best gelooft. Totdat ze dat goed op orde brengen wordt een elektrische ook niks.Riël Notermans schreef:Waar is het zeker, maar totaal niet rendabel, aanschafprijs win je op dit moment nooit niet terug, je koopt t omdat je het ruig vind en in t principe gelooft
Maar zo'n f250 krijg je al op 250 mijl. Ik heb voor de gein eens gemaild wat er nodig is voor een elektro-ombouw van een vijfje, een idee waar ik al een poos mee speel. En warempel, in 10 minuten een mail terug. Weliswaar een abstract antwoord, maar contact is er wel![]()
Ikzelf geloof heiligin een toekomst met enkel elektromotoren. Spreekt me ook wel aan, sky is the limit qua performance. Waar nu hard aan gewerkt wordt is opslag van energie, de accu's. Maar gaat met grote stappen vooruit. Een actieradius van 250kilometer moet goed te doen zijn met een 5, dat zou voor mij perfect zijn voor dagelijks gebruik. De gebriukte li-titaan accu's kunnen met hoogspanning (omvormer) in 10 minuten geladen worden. Gewoon inpluggen in een uurtje of 4. Perfect om de auto s'morgens weer te pakken.
Verder is 600+nm koppel op elk moment beschikbaar wel erg lekker
Wil dit namelijk echt iets bijdragen dan zou je de zakelijke markt moeten veroveren, dan moet je om te beginnen al lange stukken kunnen rijden en het moet niet onderdoen qua performance van eeen benzine/diesel auto, en het moet goedkoper zijn natuurlijk
Maar dat verhaal met die koppel, zou dat inhouden dat je op elk gewenst moment even hard zou kunnen optrekken als vanuit stilstand of...?
Ik zou wel het geluid missen denk ikdan zit je in zo'n kruimeldief te crossen
wat moet je daar nu weer meeRiël Notermans schreef:Weet er iemand, waar ik koffertjes kan krijgen?
Ik bedoel van die 'pokerkoffertjes', jullie weten wel, maar dan leeg. Ik heb er een stuk of 100 nodig. ga ervanuit dat die een paar euriotjes per stuk kosten, maar ik heb geen idee waar ik ze vandaan moet halen, nergens vind ik ze!
Momenteel op het werk, kun je niet even kort typen waarom er weinig reden is dan?Merijn schreef:
Kijk de documentaire 'Who Killed The Electric Car' maar eens... Dan zie je dat er eigenlijk weinig reden voor fabrikanten is om zulke auto's te bouwen...
Da's inderdaad 1 van de sites. Die heb ik aan de telefoon gehad
Nah, da's niet leuk. Het is echt een interessante documentaire. Ik zou 'm effe downloaden. In Divx heb je die binnen no time binnen.RoyH schreef:Momenteel op het werk, kun je niet even kort typen waarom er weinig reden is dan?Merijn schreef:
Kijk de documentaire 'Who Killed The Electric Car' maar eens... Dan zie je dat er eigenlijk weinig reden voor fabrikanten is om zulke auto's te bouwen...
Ik ken hem al, maar hij blijft leuk.Luco/Alpine-racer schreef:sinterklaas is weer weg maar deze blijft briljant![]()
![]()
![]()
![]()
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7707184243