Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Über-Spammer
Dat is minstens 7pk 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo

-
Ook geen mobieltje met camera bij je gehad? 

nope mijn mobieltje heeft geen camera.... (serieus...cyberdanny schreef:Ook geen mobieltje met camera bij je gehad?

Vanmiddag de Wii gehaald

Reno-loos
-
Wii is echt kicks!!! Heb je Super mario galaxy al?? Die is echt super!!!!! 

Dat ding heeft gewoon een enorm hoge fun factor, daar gaat het in mijn ogen om bij het gamen. Met een paar man Wii-en en de avond is zo om!
En ik ben ook telkens weer verbaasd door die besturing, die is toch behoorlijk knap in elkaar gestoken!
En ik ben ook telkens weer verbaasd door die besturing, die is toch behoorlijk knap in elkaar gestoken!
-
Helemaal mee eens!!!!!Ollie schreef:Dat ding heeft gewoon een enorm hoge fun factor, daar gaat het in mijn ogen om bij het gamen. Met een paar man Wii-en en de avond is zo om!

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
lekker aan t sporten geweest met een twongo las ikRoyH schreef:Ik had geen camera bij mebaszos schreef:zonder foto's slaat je post natuurlijk nergens op![]()
![]()
![]()

hoe was Hongarije kerel??
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Hongarije was zeer geslaagd
Oom en tante van mijn vriendin waar we hebben gelogeerd hebben echt een KAST van een huis, Boedapest zelf was ook heel mooi.
Veel grote statige gebouwen etc. koffiehuizen bezocht, nog in een spa geweest, kasteeltje bekeken, guitar hero met de kids gespeeld etc.
Op de terugweg van Belgie zelfs nog 156 km/u gehaald, wat je al niet kunt met veel lege snelweg
Ik heb de Wii trouwens van mijn vriendin gekregen
voor m'n verjaardag (en sinterklaas en kerst de komende paar jaar denk ik
).
IK heb Galaxy niet erbij gepakt, wel een extra remote en nunchuck en Zelda erbij gekocht, Metroid Prime was helaas overal uitverkocht
Ach nog genoeg games te spelen en te weinig tijd anyways
Linda heeft zich gister al prima ermee geamuseerd in iedere geval, zelfs pa zover gekregen dat hij ging bowlen 

Veel grote statige gebouwen etc. koffiehuizen bezocht, nog in een spa geweest, kasteeltje bekeken, guitar hero met de kids gespeeld etc.

Op de terugweg van Belgie zelfs nog 156 km/u gehaald, wat je al niet kunt met veel lege snelweg

Ik heb de Wii trouwens van mijn vriendin gekregen

IK heb Galaxy niet erbij gepakt, wel een extra remote en nunchuck en Zelda erbij gekocht, Metroid Prime was helaas overal uitverkocht

Reno-loos
Moet nog even zo'n punten kaartje halen maar die zag ik ook al staanWouterW schreef:baszos schreef:sega 32 bit![]()
Of Old School Nitendo met Mario Bros. III

Reno-loos
Bugs Bunny?Ollie schreef:Kom ff niet op de naam, maar dat spel met van die konijntjes, echt briljant!
Maar ook Big Brain Academy of Mortal Combat en Boogie zijn toppers

Reno-loos
Jep, die rabbits zijn gaaf 

-
- Über-Spammer
wat een jeugdherinneringen hier 

Rayman Ravin Rabbids is iets van vorig jaar 
Het spel zelf schijnt niet zo heel denderend te zijn maar de trailers en reclamefilmpjes zijn te gek in ieder geval
Iemand die Mario Party al gespeeld heeft? er over aan het denken om die over een tijdje te halen

Het spel zelf schijnt niet zo heel denderend te zijn maar de trailers en reclamefilmpjes zijn te gek in ieder geval

Iemand die Mario Party al gespeeld heeft? er over aan het denken om die over een tijdje te halen

Reno-loos
-
super mario galaxy moet je eerst gaan halen Roy!!!! Die is veel beter als mario party! 
-
- Über-Spammer
?zeg stelletje gamers
Wanneer is er weer eens tnm? of wachten we tot het voorjaar
?

Wanneer is er weer eens tnm? of wachten we tot het voorjaar

Wie is de eerste die zo'n ding in d ekofferbak monteerd?