Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Nee ik bedoel idd dat als ik de zenders vast gezet heb dat die instellingen allemaal pleitte zijn als ik de auto uitschakel.
Ik moet donderdag toch ermee naar de garage, had een andere auto aangevraagd onder t motto van het weggedrag op de snelweg (zwaait als de koninging heen en weer). "Dat zou niet mogen" dus moet ik hem laten nakijken.... gast, misschien ligt het gewoon aan de auto? Smal, licht, hoger dan een normale hatchback... lijkt me logisch maja.
Ik moet donderdag toch ermee naar de garage, had een andere auto aangevraagd onder t motto van het weggedrag op de snelweg (zwaait als de koninging heen en weer). "Dat zou niet mogen" dus moet ik hem laten nakijken.... gast, misschien ligt het gewoon aan de auto? Smal, licht, hoger dan een normale hatchback... lijkt me logisch maja.
Reno-loos
Dat is ook de enige "aanpassing" die ik kan bedenken die ze er aan kunnen doenOllie schreef:Laat je dan meteen wat cementzakken in de kofferbak gooien, dan ligt ie als een blok op de weg!

Reno-loos
Gegeven?
Lijkt me toch wel een leasebedragje op je loon tegenover te staan?
ik heb binnenkort een leuk spoilertje overRoyH schreef:Dat is ook de enige "aanpassing" die ik kan bedenken die ze er aan kunnen doenOllie schreef:Laat je dan meteen wat cementzakken in de kofferbak gooien, dan ligt ie als een blok op de weg!De wagenparkbeheerder was al bezig over een spoiler.... yeah right

Juistem. Iemand in de familie was ook al bezig dat ik niet moest zeuren over de wagen want ik "kreeg" m toch... mij best als jij mijn loon aan vult danRiël Notermans schreef:Gegeven?

Meja, ik beleef het donderdag wel als het goed is.
Reno-loos
Rode en gele draad aan aansluiting radio nakijken, of een zekering constante stroom radio kapot.RoyH schreef:Nee ik bedoel idd dat als ik de zenders vast gezet heb dat die instellingen allemaal pleitte zijn als ik de auto uitschakel.
Alleen contactstroom werkt blijkbaar.
-
- Über-Spammer
WouterW schreef:Jean-Paul-S schreef:We zijn zondag een williams gaan halenJa, een echte deze keer
![]()
![]()
dankufeli![]()

OH@JPS: volgens mij bedoelde Riel dat niet

-
- Über-Spammer
Jean-Paul-S schreef:Komende donderdag tnm?
Komt:
- Jean-Paul-S
- KimRs
Onzeker:
-
- Über-Spammer
Kim doet de publieke uitingen

-
- Über-Spammer
Het enige wat plakt bij mij was jij tochKimRS schreef:jaWouterW schreef:Nu al onder de plakJean-Paul-S schreef:OH![]()
Je kunt beter Kim even vragen
![]()
ohja?Jean-Paul-S schreef:Kim doet de publieke uitingen![]()

Oh, nu niet meer? Balen... Nu is er niemand meer van de publieke omroep

-
- Über-Spammer
Dat scheelt weer een hoop werk en verhuisberichten schrijven 

-
- Über-Spammer
nee, een huis

Lamme tak 
Nou ik mag vanmiddag met de auto langs de garage om het zwabberen op de autoweg te laten nakijken. Gisteren alvast gebeld om te kijken of t mogelijk was, vroeg ik aan die gast v/d garage wat hij dan kon doen om deze auto beter te laten rijden. Zijn antwoord: "niks, ja bakstenen er in leggen"
Maar ik moets maar eens even langskomen en dan werden de bandjes opgepompt. Benieuwd wat ze volgende week dan nog voor een excuus kunnen verzinnen om geen andere auto toe te kennen

Nou ik mag vanmiddag met de auto langs de garage om het zwabberen op de autoweg te laten nakijken. Gisteren alvast gebeld om te kijken of t mogelijk was, vroeg ik aan die gast v/d garage wat hij dan kon doen om deze auto beter te laten rijden. Zijn antwoord: "niks, ja bakstenen er in leggen"

Maar ik moets maar eens even langskomen en dan werden de bandjes opgepompt. Benieuwd wat ze volgende week dan nog voor een excuus kunnen verzinnen om geen andere auto toe te kennen

Reno-loos
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Tja...niet erg veel mensen die zin hadden om te komen volgens het tnm lijstje. Volgende keer hopen dat wat meer mensen tijd hebben. 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Je bent die kart van een clio gewend!!! Gek hé dat dat hok zwabbert op de weg, heb ik ook met de peugeot partner op het werk!RoyH schreef:Lamme tak
Nou ik mag vanmiddag met de auto langs de garage om het zwabberen op de autoweg te laten nakijken. Gisteren alvast gebeld om te kijken of t mogelijk was, vroeg ik aan die gast v/d garage wat hij dan kon doen om deze auto beter te laten rijden. Zijn antwoord: "niks, ja bakstenen er in leggen"![]()

-
- Über-Spammer
spoilers monteren