Die staan ook op de planning.Gabri van der Veen schreef:en andere ruitenwissers.......

Het enige wat ik heb laten zitten is de zwarte box aan het motorblok.Grootje schreef:Ziet er netjes uit Marcus!!!! Heb je het complete luchtfilterhuis verwijderd??
Ja, klopt.Grootje schreef:Dat alu. plaatje wat daarop zit hoort bij de viper kit??
Ja, het was weer gezellig.Marco (ClioII) schreef:Het was vanmiddag weer gezellig Marcus! En het is een leuke foto shoot geworden.![]()
Dat zag er inderdaad goed uit!Marcus schreef:Ja, het was weer gezellig.Marco (ClioII) schreef:Het was vanmiddag weer gezellig Marcus! En het is een leuke foto shoot geworden.![]()
![]()
O ja, laten we het vrouwelijk schoon niet vergeten dat we gezien hebben tijdens de lunch.
Gaat wel (lang leve pijnstillersMike (spitsoor) schreef:Zo marcolwd hoest nou met je? Hoorde op de meeting bizarre dingen over je gezondheid.
Met een nieuwe set velgen?MarcoLWD schreef:Gaat wel (lang leve pijnstillersMike (spitsoor) schreef:Zo marcolwd hoest nou met je? Hoorde op de meeting bizarre dingen over je gezondheid.
)...heb last van een hernia...kan autorijden dus wel ff vergeten
...bij de openingsmeeting ben ik dus wel aanwezig!!!
idd ik heb dan 2 gaatjesDnns schreef:Ziet er netjes uit marcus, precies goed zo !Zitten die tegenwoordig
gewoon geplakt ? wou dat ik dat ook had..