Waar kan ik de kleurcode van mijn clio krijgen???
Op het type plaatje van de auto staat die.wienesroa schreef:Hehe, ben ik weer![]()
Waar kan ik de kleurcode van mijn clio krijgen???
dus dan gaan we hier maar verder hahadaniël16v schreef:Zo'n supersprint is mooi rvs...en ook niet van dat pisbakkenstaal!
Dus zou het wel weten...heb onder mijn RS ook een supersprint rvs middendemper gehad en dat is me goed bevallen!
Maar wat doet een universele einddemper qua prestaties t.o.v. een systeem wat er voor gemaakt is????
Niet bij Moree, maar wel ergens in de buurt daar. Mmmm, waarom zou de laatste eigenaar er zo kort mee hebben gereden. Maximaal 7 á 8 maand vermoedt ik. De Clio moet nog in perfecte staat zijn lijkt me.Foeke schreef:Dus hij is in de tussentijd alweer van eigenaar gewisseld want hij stond eerst bij moree te koop toch?
Ohw, OK, toch bij Moree idd. Je hebt daar natuurlijk je EVO vandaan, dat is waar ook.Maus schreef:In mijn tijd altijd netjes en beschaafd.
Hij heeft eerst inderdaad bij Moree gestaan (daar heb ik 'm toentertijd ingeruild), daarna is ie de kant van Alkmaar / Heerhugowaard op gegaan en dan nu naar Zeeland.
Je bent niet de eerste die dat ontdekt......ik kwam er al snel achter met stofzuigen, sommigen wat later...Yori1985 schreef:ben vandaag tot een leuke ontdekking gekomen.
ik blijk een cd-wisselaar onder mun stoel te hebbe.
nou ben ik zeer benieuwd of dit standaard in de RS is??
gr
wel wazig dat daar niks over is gezegd toen ik hem kocht bij de renault dealer.Arno17 schreef:Je bent niet de eerste die dat ontdekt......ik kwam er al snel achter met stofzuigen, sommigen wat later...Yori1985 schreef:ben vandaag tot een leuke ontdekking gekomen.
gr
Bij de dealer gekocht met garantie? Hoe lang? En hoelang heb je de RS nu?Misschien even terug gaan naar de dealer?Yori1985 schreef:wel wazig dat daar niks over is gezegd toen ik hem kocht bij de renault dealer.Arno17 schreef:Je bent niet de eerste die dat ontdekt......ik kwam er al snel achter met stofzuigen, sommigen wat later...Yori1985 schreef:ben vandaag tot een leuke ontdekking gekomen.
gr
het enigste nadeel is dat ie het alleen niet doet![]()
ik neem namelijk aan dat je op dat groene knopje moet drukken om die casette eruit te krijgen??
maarja het is dus standaard, jammer ik maar denke dat ik toch nog iets speciaals had![]()
gr
Ik heb een jaar garantieFrits schreef:Bij de dealer gekocht met garantie? Hoe lang? En hoelang heb je de RS nu?Misschien even terug gaan naar de dealer?Yori1985 schreef:wel wazig dat daar niks over is gezegd toen ik hem kocht bij de renault dealer.Arno17 schreef:Je bent niet de eerste die dat ontdekt......ik kwam er al snel achter met stofzuigen, sommigen wat later...Yori1985 schreef:ben vandaag tot een leuke ontdekking gekomen.
gr
het enigste nadeel is dat ie het alleen niet doet![]()
ik neem namelijk aan dat je op dat groene knopje moet drukken om die casette eruit te krijgen??
maarja het is dus standaard, jammer ik maar denke dat ik toch nog iets speciaals had![]()
gr
Ja, die bestaan. Maar zeker niet voor alle types after-market radio's. Je kunt het beste dit bij een caraudio speciaalzaak vragen.Yori1985 schreef:weet iemand trouwens, nu ik het er toch over heb, of er verloopjes zijn voor die originele blokken van de radio voor een jvc radio, zodat die knopjes aan het stuur het ook doen??
en met slee bedoel je denk ik die casette die erin zit, waar je de cdŽs in moet doen??GJ schreef:Ik kwam er ook pas na aanschaf achter. Maar bij mij misde de slee van de wisselaar. Die heeft de dealer toen naar mij opgestuurd maar na montage deed de wisselaar het nog niet
Toen heb ik een hele nieuwe wisselaar gekregen
ja ik moet binnekort toch naar de audiozaak waar ik altijd heen ga, voor een composetje, nieuwe radio en woofer installatie, dan vraag ik meteen of ze dat meteen goed kunne maken, dat alles werkt, de wisselaar en de knopjes op het stuur, moet wel lukken denk ik/hoop ikJa, die bestaan. Maar zeker niet voor alle types after-market radio's. Je kunt het beste dit bij een caraudio speciaalzaak vragen.
EDIT: Oh, en ze zijn vrij prijzig.
ondertussen is de clio volledig hersteld en vliegt hij veel beter als ooitHardcore RS schreef:ecu al een keer gereset? wellicht omdat hij nu minder tegendruk heeft heeft die andere ecu waardes nodig
ik weet niet hoe je de ecu kunt resetten maar bij mn oude auto was t ff de accupolen los maken end an het licht aanzetten zodat alle stroom die in het circuit zit weg is, daarna maak je ze weer vast en laat je de auto 5 min stationair draaien dan regelt die zich weer in.
ik weet dus niet of dit bij een clio ook werkt maar het is te proberen.