Vond het weer een gezellig meeting, leuke locatie en goed georganiseerd. De terugweg de rs nog ff lekker uitgelaten samen met nog een aantal Renaults, oja ennuh Gabri nog bedankt voor het t-shirt!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ronald-cabrio schreef:even mn complimenten voor de meeting vond het echt super,allen wel jammer dak de enige megane cabrio was had t wel leuk gevonden als er meerdere geweest waren en ben verkocht wil nu zeker een 5gtt erbij.
Weet waar je aan begint.......
heb al het een en ander van chris vernomen maar niets houd me tegen zelfs mn vriendin niet
ARNO16V schreef:Vond het weer een gezellig meeting, leuke locatie en goed georganiseerd. De terugweg de rs nog ff lekker uitgelaten samen met nog een aantal Renaults, oja ennuh Gabri nog bedankt voor het t-shirt!
ronald-cabrio schreef:even mn complimenten voor de meeting vond het echt super,allen wel jammer dak de enige megane cabrio was had t wel leuk gevonden als er meerdere geweest waren en ben verkocht wil nu zeker een 5gtt erbij.
Weet waar je aan begint.......
heb al het een en ander van chris vernomen maar niets houd me tegen zelfs mn vriendin niet
dat laatste is zeer zeker niet interessant....
bezint eer ge begint, en zorg voor een beetje budget
Maar bedankt dat mijn foto erop mocht fungeren.
Zelf kon ik er helaas niet bij zijn was wat dikke rides aan het spotten tijdens de Sema in Las Vegas.
Helaas geen Renault gespot op 28 inch spinners.
heej das de mijne...
hoezo DeLorean motorkap...
zal wel een x foto's op inet zetten...
was gewoon home made...
zelf verzonnen creaties...
zitten 2 clio1 motorkappen in...